📌 ستم پذیری در عرفان‌های کاذب نوظهور 🔹 مردم را سر به زیر و سیلی پذیر بار می‌آورد و روحیة عزت و آزادگی را در قلب ها می‌میراند. این معنویت ها میکوشند مردم را تسلیم نظم موجود و مطیع قدرت های حاکم گردانند و سکوت در برابر ستم را به آنها می‌آموزند و به عنوان یک ارزش اخلاقی و معنوی تعلیم می‌دهند. در «فالون دافا اعتقاد بر این است که هرکس که مورد ظلم واقع میشود، در حال تصفیة روحانی و جبران ظلمی است که در زندگی پیشین بر دیگری روا داشته است.»(1) کسی که به یاری مظلوم می‌رود در حقیقت تزکیه او را با مشکل مواجه ساخته است‼️‼️ ✍️ در اندیشه های «هرکسی بدی و ظلم میکند، خود بیش از همه از درون رنج می‌برد و آزرده میشود.»(2) در نتیجه نیازی نیست که با او مقابله شود. رنج درونی برایش کافی است و او را به حال خود باید گذاشت. با این استدلال او با اعدام جنایتکار پلیدی همانند صدام مخالفت میکند. و با چشم فرو بستن بر ظلم های دردناک اشغالگران قدس، به آن سرزمین سفر کرده با آنها دست دوستی میدهد. 📚منبع: 1️⃣ شوآن فالون، ص412 2️⃣ دالایی لاما / کتاب کوچک ژرف اندیشی. مترجم: مهرداد انتظاری. صفحه90. و کتاب «هنر شاد زیستن»، صفحه49 ═इमाम👑الغدیر{حق‌مشبک}👑अली═ ┄─═‌ @Ghadir_101218 ═─┄