💠ادامه👇 2⃣می گوید ویروس کرونا روشن کرد که شفا دهنده اصلی خداست و آنانی که تصور می کردید شفا دهنده هستند کاری از آنها ساخته نیست . استدلال این خبیث به آن است که بستن حرم های فاطمه معصومه و امام رضا علیهما السلام روشن کرد که آنان توانایی رفع مشکل را ندارند و توسل به آنان بی فایده و ما باید به خداوند رجوع کنیم . ❕ما در گذشته مفصلا ، رابطه محدود سازی حرم های مطهر و شفادهندگی صاحبان آن در رابطه با ویروس کرونا را بررسی کرده ایم که می توانید پاسخ های گذشته ما را مطالعه کنید ؛ 💠https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/1971 💠https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/1995 👌آنچه که لازم است در اینجا خطاب به این دروغگو بگوییم آن است که خودتان حرم های خداوند یعنی مساجد را تعطیل کردید و برگزاری نماز جمعه ای را که واجب می دانستید ، از ترس شیوع کرونا معلق کردید . ❕طبق استدلال شما باید بگوییم بستن درب مساجد که حرم های الهی هستند و تعطیلی نماز جمعه گواه بر ناتوانی خداوند است و اگر خداوند قدرت داشت ، این ویروس را از بین میبرد تا نیاز نباشد که حرم هایش و شعائر دینی اش تعطیل شود ❔این چه استدلال مضحکی است که شما دارید . یا گاو شیرده شما ، که شما را وهابی زده کرده است ، در این ایام درب مسجد الحرام را بست و طواف کعبه را از ترس کرونا تعطیل کرد ، آیا این عمل گواه بر ناتوانی خداوند است ❗️یا چند سال پیش حاجیان در حال انجام مناسک حج در جوار کعبه به خاطر ازدحام جمعیت جان باختند و خداوند آنان را نجات نداد ، آیا این گواه بر ناتوانی خداوند است ❕یا در طول سال ها و قرن های گذشته کعبه توسط سیل و طوفان آسیب دیده است ،آیا آسیب حرم خداوند یعنی کعبه گواه بر ناتوانی خداوند است ❗️ 👌امام صادق علیه السلام فرمود: « خدا خواسته است که همه کارها از اسباب آن جاری باشد» 📚الکافی ج1ص357 ❕آسیب رسیدن به کعبه ، یا تعطیلی حرم های اهل بیت به خاطر کرونا ... با تقدس آنها منافاتی ندارد چرا که این دگرگونی ها طبق حاکم بر جهان است که یکی از این قوانین تاثیر گذاری علت ها و محقق شدن معلول هاست،و گفتیم اراده خداوند بر این تعلق گرفته است که در دنیا امور از طریق اسباب طبیعی خود پیش برود نه از طریق معجزه و قدرت خارق العاده . 👌بناى خدا اين است كه در اين عالم همه چيز بطور طبيعى پيش برود و ما هم موظفیم از امکانات مادی خود در جهت مقابله با حوادث بهره جوییم که تفصیل مطلب در دو نمایه آدرس داده شده آمده است . 👌جناب عبدالحمید کذاب باید به ما پاسخ دهد که اگر شفاء دهنده اصلی خداست و توسل به اولیاء الهی باطل است ، چگونه صحيح بخارى، از انس نقل شده است كه ؛ ❕«هر گاه در مدينه قحطى می شد، عمر بن خطاب به عباس بن عبدالمطلّب متوسل مى ‏شد و تقاضاى باران مى ‏كرد. و چنين مى ‏گفت ؛ « خدايا، ما (در زمان خشكسالى در زمان رسول خدا ) به وسيله پيامبرمان به تو توسّل مى ‏جستيم و تو ما را سيراب مى‏ كردى و اكنون به ‏وسيله عموى پيامبر به تو متوسّل مى ‏شويم، پس اكنون تو ما را سيراب كن». و بدنبال آن باران مى ‏آمد و مردم سيراب مى ‏شدند». 📚 صحيح بخارى، ج 2، ص 16، ابواب الاستسقاء؛ ج 4، ص 209، باب مناقب المهاجرين وفضلهم‏ 👌یا نقل می کنند که در زمان عمر بن خطاب مردم دچار قحطی شدند . بلال بن حارث به کنار قبر پیامبر گرامی آمد و عرضه داشت که رسول خدا مردم از قحطی و خشکسالی در حال نابودی اند . برای امتت طلب باران نما ، رسول خدا به خوابش آمد و گفت به سراغ عمر برو و سلام مرا به او برسان و به او خبر ده که به زودی باران خواهد آمد و به او بگو کیسه سخاوت و بخشش را بگشا. 🔶بلال بن حارث به نزد عمر آمد و ماجرا را بازگو کرد ، عمر گریست و گفت خدایا من کوشش خود را کردم ولی ناتوان بودم » 📚دلائل النبوه ج7 ص47 _ مصنف ابن ابی شیبه ج7 ص482 _ فتح الباری ج2 ص412 _البدایه و النهایه ج7 ص105 👌یا حاکم نیشابوری نقل می کند که مروان بن حکم روزی از کنار قبر رسول خدا می گذشت که مشاهده کرد ابو ایوب انصاری صحابی معروف صورت بر قبر رسول خدا گذاشته و با او نجوا می کند . مروان دست برد و گردنش را گرفت و گفت آیا می دانی چه می کنی ؟ ابو ایوب پاسخ داد که به محضر رسول خدا آمده ام نه کنار سنگ ( و او متوجه من است )» 📚مستدرک حاکم ج4 ص515 _ مسند احمد ج5 ص422 👌یا دارمی از علمای معروف اهل سنت نقل می کند ؛ « در مدینه قحطی شدیدی آمده بود و مردم به نزد عایشه شکایت بردند و از او چاره جویی خواستند . عایشه گفت ؛ کنار قبر پیامبر بروید و سوراخی در سقف بالای قبر قرار دهید تا آنکه میان قبر و آسمان مانعی نباشد و منتظر بمانید . مردم به این دستور عمل کردند و در نتیجه باران بارید که پس از مدتی بیابان ها سبز شد و شتر ها چاق و فربه شدند » 📚سنن دارمی ج1 ص43 💠ادامه 👇