پاسخ به جوابیه معاند مفلوک در مورد شکنجه کردن متهم !!! 👌یکی از معاندین مفلوک فضای مجازی مدعی شده بود که پیامبر گرامی اسلام ص دستور به شکنجه یکی از یهودیان برای گرفتن اعتراف داده است , ما به این ادعای او پاسخ دادیم و ثابت کردیم که طبق فقه و روایات شیعی , شکنجه متهم برای گرفتن اعتراف جایز نیست و روایتی که معاند به آن استناد کرده است , از نقلهای جعلی اهلسنت است و قابل استناد نمی باشد , در ذیل بخوانید : 💠https://eitaa.com/Rahnamye_Behesht/4935 👌حال معاند مفلوک که با پاسخ ما بی آبرو شد , در مقام دفاع بر آمده است و مدعی شده است که در منابع دسته اول فقهی شیعه هم بحث شکنجه متهم آمده است , او با این جوابیه بیشتر خود را بی آبرو کرد . ❗️انسان تصور می کند که وقتی معاند قصد دارد که از منابع دسته اول فقهی دلیل بیاورد , یعنی می خواهد از کتابهای کلینی ها و صدوق ها و طوسی ها و .... دلیل بیاورد , اما در کمال تعجب رفته است از کتاب ترجمه شده ای از آقای منتظری دلیل آورده است 😃!!! 👌رسوایی دیگر معاند مفلوک آن است که آقای منتظری در مقام نقل بیان کلام ابن قدامه عالم اهلسنت بوده است و مطلب مذکور را به نقل از کتاب مغنی ابن قدامه بیان می دارد , اما این مفلوک دروغگو مدعی می شود که این سخن خود آقای منتظری و منبع دسته ای فقهی شیعیان است !!! 😄به راستی باید به مکتب الحادی که چنین بیسوادان و دروغگویانی پرچم دار آن هستند تاسف خورد !!!! 👌آقای منتظری در کتابش چنین می آورد : " ما پيش از اين از كتاب خلاف شيخ طوسى و مجمع البيان اقوال فقهاى سنت را از نظر گذارانده‌ايم، اكنون براى تمام كردن فايده، كلام ابن قدامة حنبلى و نيز كلام ماوردى را بيان مى‌كنيم: ❕ابن قدامة در مغنى گويد: ..... اصحاب راى (مراد ابو حنيفه و پيروان وى) گويند: امام اگر بخواهد گردن آنان را مى‌زند، و اگر بخواهد آنان را به بردگى مى‌گيرد نه غير آن، و منّت گذاردن و فديه دادن جايز نمى‌باشد چون خداوند متعال مى‌فرمايد: «مشركين را هركجا يافتيد بكشيد» و اين آيه بعد از اين آيه بود كه مى‌فرمايد: «اسيران را منّت گذارده بى‌فديه يا با فديه آزاد نماييد.» و عمر بن عبد العزيز و عياض بن عقبه اسيران را مى‌كشتند.و دليل ما بر جواز منّت گذاردن و فديه گرفتن اين گفتۀ خداوند متعال است: «اسيران را منّت گذارده بى‌فديه يا با فديه آزاد نماييد.» و ديگر اينكه پيامبر (ص) بر ثمامة بن اثال و ابى عزه شاعر و ابى العاص بن ربيع منّت گذارد‌ و آزادشان كرد و دربارۀ اسراى جنگ بدر فرمود: «اگر مطعم بن عدى زنده بود و از من مى‌خواست كه اين بوگنديها را آزاد كنم بخاطر او آنان را آزاد مى‌كردم.» و اينكه تعدادى از اسراى بدر را كه هفتاد و سه مرد بودند آزاد فرمود و در مقابل هر كدام چهارصد (درهم) فديه گرفت، و روز جنگ بدر يك اسير مشرك را داد و در مقابل دو نفر فديه گرفت و صاحب عضباء [عضباء نام شتر پيامبر (ص) بود] را نيز در مقابل دو مرد آزاد نمود.و اما دليل بر كشتن اين است كه پيامبر (ص) مردان بنى قريظه را كه بين ششصد تا هفتصد نفر بودند كشت، و روز جنگ بدر هم نضر بن حارث و عقبة بن ابى معيط را با شكنجه كشت و ابا عزة را در روز جنگ احد به قتل رساند.اينها قصه‌هايى است شايع و مشهور كه پيامبر (ص) چندين مرتبه اين كارها را انجام داده و همين خود دليل بر جايز بودن اين امور است و چون اجراى هر يك از اين شيوه‌ها نسبت به بعضى از اسراء بيشتر به صلاح مى‌باشد ...» 📚مغنى ج 10 ص 400‌ 👌آقای منتظری پس از آنکه این کلام ابن قدامه را نقل می کند می گوید : " و در احكام السلطانيه ماوردى آمده است: ....." 📚 مبانى فقهى حكومت اسلامى، ج‌6، ص: 456 _ 458 👌دیدیم که معاند مفلوک چگونه به دروغ جملات فوق را کلام خود آقای منتظری معرفی می کند در حالی که جملات فوق کلام ابن قدامه است که آقای منتظری نقل کرده است !!!! 💠ادامه 👇