- سلام +سلام - نیرو برای کار می‌خواستید؟ + بله . اتفاقا از چهره شما معلوم است که نسبت به کار متعهد هستید و این برای مجموعه ما مهم است. فقط دو نکته: 1. اگر چادرتان را در محیط کار نپوشید، بهتر است. 2.آرایش بسیار ملایم هم اگر داشته باشید که ممنونتان می‌شوم. - خیلی ممنون. با عرض پوزش بنده هیچ یک از این شروط را نمی‌توانم انجام دهم. اگر میلیادها پول هم بدهید این کار را نخواهم کرد. +اشکال ندارد. ما با شرایط شما کنار خواهیم آمد. - دوست عزیز اصلا با این ساخت فکری شما موافق نیستم. نیروی دیگری را جذب بفرمایید. ✍️این جملات نه یک گفتگوی فرضی است که یک صحبت واقعی در همین حوالی بود. بالأخره مسأله هویت زن بسیار مهم است. آیا هویت زن، یک نیروی کار ارزان، برای کارفرمایان سودجوی بزرگ است یا انسانی است که می تواند در صحنه‌های بزرگ اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرینی فعال داشته باشد؟ از یک سو بانویی را می‌بینیم که در دامان مادرانه خود سرداری را پرورش داده که معادلات جهانی را تغییر می‌دهد و در نهایت رزق شهادت نصیب او می‌شود و از سوی دیگر بانویی که نهایت افق نگاهش این است که دکور خانه‌اش را چگونه تزیین کند؟ بانوی دیگری در نقش همسری همراه و همدل رئیس جمهوری می‌شود که میلیون‌ها انسان در فراغ او غمگین و ناراحت می‌شوند و از سوی دیگر بانویی را می‌بینیم که خانواده را صرفا محلی برای گسترش چشم و هم چشمی‌هایش تصور می‌کند. آیا زن و خانواده، یک مسأله فرهنگی است که باید برای آن کتاب نوشت و تبلیغ کرد یا یک مسأله ترکیبی و هیبردی است که بعد اصلی آن در اختیار سیاستمداران و تجار بزرگ جهانی است که می‌خواهند زن را از حضور فعال و هوشیار در صحنه‌های زندگی به حاشیه بکشانند؟ خواهش میکنم تأمل کنید اگر دغدغه اصلی سیاستمداران در غرب آزادی جوانان است، پس چرا اجازه نمی‌دهند مسأله هویت زن، فرهنگ حجاب و پوشش چادر ترویج شود تا هر کسی به میل خود یک انتخاب آزاد داشته باشد؟ ✅ صحنه‌گردانان اصلی مسأله زن، حجاب و خانواده چه کسانی هستند؟ هدفشان چیست؟ آینده هویت زن را چگونه ترسیم می‌کنند؟ @BehrouzDelavar