آموزش ایجاد هنر محیطی سه بعدی علمی تخیلی در آنریل اینجین Sci-fi 3D Environment Art in UE5 ------------------------- مراحل اصلی پروژه عبارتند از: • هنر مفهومی را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید کدام عناصر در سراسر محیط تکرار می شوند و صحنه را تجزیه کنید تا چه قطعاتی برای کنار هم قرار دادن یک صحنه در Unreal مورد نیاز است. • استخراج جغرافیا از مدل سازی مورد استفاده برای تولید هنر مفهومی. آنها را به کوچکترین قطعه ممکن تقسیم کنید که در صورت تکرار چندین بار به خوبی کار کند. • جزئیات بیشتری را در قطعات مختلف کیت مدل کنید تا به عنوان دارایی نهایی در Unreal استفاده کنید. UV همه آنها را باز می کند تا آنها را برای نمایش مناسب مواد آماده کند. • قطعات کیت را در Unreal بیاورید و برخوردهای مناسب برای هر شکل را تنظیم کنید. تعداد انگشت شماری از مواد Megascan را از کتابخانه Quixel Bridge دانلود کنید و آنها را روی قطعات کیت اعمال کنید و در صورت لزوم مقیاس UV و افست را تنظیم کنید. • برای دسترسی آسان به کشیدن و رها کردن، این قطعات کیت بافت‌دار را در Blueprints Actors بسته‌بندی کنید. • 4 دیوار و سقف را برای ایجاد فضایی تاریک و بسته تنظیم کنید. چند چراغ اضافه کنید و اتاق را با قطعات کیت ما پر کنید، با هدف تطابق با هنر مفهومی از نظر بصری، حالت و نور. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir