*از امروز می دونم که...* یکی از دعاهای قنوت حضرت بقیه الله یا ذالجلال والاکرام است. حضرت می‌داند یا ذالجلال و الاکرام یعنی چه. چون خودش مظهر آن است. او وجهی است، که ذوالجلال است. یعنی خواندن خدا با تمام اسماء و صفات. پس نتیجه بحث می‌شود این که: وقتی خدا می فرماید: ((و یَبقی وجهُ ربِّک ذوالجلال والاکرام)) یعنی این صفات و اسماءِ من، برای وجه من است. او (امام زمان) صاحب جلال و اکرام است. یعنی مظهر هم اسماء جمالی و هم جلالی من است. توی دعای ناحیه مقدسه داریم: لا فَرق بینک و بَینها الّا انّهم عبادُک و خلقُک؛ میشه تفسیر همین ((و یبقی وجه ربّک ذوالجلال و الاکرام است)) میگه بین حضرت حق و این مقامات، فرقی نیست یعنی چه؟؟ نعوذ بالله یعنی در عرض است و شرک؟ نه! الّا انّهم عبادک: یعنی صورت مرآتی و خلق او هستند: او بالذّات دارد و حضرات بالغیر و به عنایت او. چون صورت اویند، دارند. زیرا صورت مرآتی از خود، خودیّتی ندارد. @hobbenamaz