📋 🔻تکاپوی سینمای جهان برای نجات از معطلی 🔸وقتی کرونا آمد، ‌بخش قابل‌ملاحظه‌ای از مردم دنیا را به مصرف‌کنندگان افراطی محصولات سرگرمی تبدیل کرد. 🔸در ابتدای سرایت کرونا به کشور‌های غربی و به‌عبارتی پیش از جدی شدن قرنطینه سراسری در این کشورها، تلویزیون توسط افرادی که خودشان ماندن در خانه را ترجیح می‌دادند، در مقیاسی بسیار بیشتر از قبل دیده شد، اما به‌دلیل ضرر سنگینی که کسب‌وکار‌ها و صنایع، بابت پاندمی کرونا متحمل شده بودند، تلویزیون‌‌ها در ادامه با مشکل جذب تبلیغات بازرگانی مواجه شدند. 🔸این مشکل با لغو مسابقات ورزشی و درنتیجه ملغی شدن پخش آنها از این کانال‌‌ها شدت بیشتری هم پیدا کرد. 🔸اما وی‌اودی‌‌ها یا همان پخش‌کننده‌‌های streaming services از این وضعیت نفع بیشتری بردند. 🔸آمار‌ها نشان می‌دهد اکنون ۴.۵۴ میلیارد نفر از مردم دنیا کاربر اینترنت هستند که این رقم نسبت به زمان مشابه خود در سال گذشته، افزایشی بیش از هفت درصد داشته است که ‌بخشی از آن به‌سمت سرویس‌‌های استریم روانه شد. 🔸هیچ شرکتی در دنیا به اندازه نتفلیکس از این جریان بهره نبرد. دیزنی‌پلاس هم که برای رقابت با نتفلیکس، این سرویس دیرپای استریم، از پاییز امسال افتتاح شد، با توجه به شرایط پیش‌آمده توانست صعود قابل‌توجهی در آمار‌ها و شاخص‌هایش داشته باشد. 🔸هرچند کمپانی دیزنی در مقیاسی کلی‌تر از جانب پاندمی کرونا صدمه هم خورده و ازجمله پارک‌‌های تفریحی آن که به‌عنوان دیزنی‌لند شناخته می‌شوند، تقریبا در تمام دنیا تعطیل شده‌اند. ✍️نویسنده: میلاد جلیل‌زاده •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2416 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net