همیشه شنیده و خوانده بودم که بر اساس این آیه شریفه باید اموال سفهاء یعنی نابالغان و دیوانگان را گرفت و به ثروتمندان و به اصطلاح بیزنسمن‌هایی داد که می‌توانند با پول کار کنند! اینکه در روایات دقیقا برعکس این تفسیر آمده است و می‌فرمایند ثروتمندانی که تداول ثروت می‌کنند و ثروت را بین خودشان می‌چرخانند مصداق سفیه هستند، خودش یک نکته است. اما من با این نکته کار دارم که چرا اینگونه روایات و بسیاری از روایات در مورد فقر و غنی حتی به گوش ما هم نخورده و همیشه روایات در ذم فقر و فقرا و مدح ثروت و ثروتمندان را شنیده‌ایم؟ 💠 @h_abasifar