لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
اصول ۱۴۰۳ / ۳ / ۲۴ + اجماع از مصادر احکام فرعی است و حال آنکه اجماع نخستین ، در ارتباط با اصلی از اصول دین و غصب خلافت است + جعل و وضع اجماع از اهل تسنن است و در فقه جعفری مستندی برای آن نیست + برخی از بزرگان شیعه ناگزیر به بحث از آن و ورود آن در فقه جعفری شدند همانند بسیاری از اصطلاحات دیگر که در اصول شیعه ماندگار شده و وارداتی ازاهل تسنن اند + اجماع دخولی و لطفی کاشف از هیچ حدیثی نمی‌باشند ادرس کانال درس خارج فقه و اصول کاربردی https://eitaa.com/hosseinii1402