یمانی که شما در حاج قاسم سلیمانیها ملاحظه کردید، همه و همه به جهت توجه به اکنون تاریخی بود که در آن قرار داشت.
این نوع حضور، حضور ذیل اراده الهی است که عالیترین نحوه احساس در این تاریخ است. حضور در آیندهای ماورای آنچه دشمنان ما برای ما اراده کردهاند، به همان معنایی که رهبر معظم انقلاب«حفظه اللهتعالی» فرمودند:
«واقعاً هم جفای به مردم است، هم جفای به کشور است، هم جفای به انقلاب است، اگر امروز کسی بخواهد مردم را ناامید کند و احساس بنبست را به مردم القاء کند و بخواهد روحیهی مردم را بشکند و ارادهی مسئولین را تضعیف کند.»( ۱۴۰۱/۰۱/۲۳)
7- حقیقتاً حرکت توحیدی انقلاب اسلامی آیندهای را نوید میدهد که نه حضور در گذشته است و نه حضور در جهان سکولارزده؛ بلکه حضور در آیندهای است که نام آن را میتوان «جهان بین دو جهان» گذارد. جهانی که نه جهان گذشته است و نه جهان سکولار، بلکه حضور در امروز است ولی با هویت قدسی، راهی که معلّمان میتوانند نسل امروز و فردای ما را در آن جهان حاضر کنند و از این جهت هنوز میتوان درباره تعهد به انسان فکر کرد و هنوز میتوان به ذات عاشقانه انسان فکر نمود و هنوز میتوان معلّمی را یک «عشق» دانست و اگر این عشق فهمیده شود معلّمی با همه مشکلات، رضایتمندانهترین شکل از زندگی خواهد بود به طوری که مشکلات روزمرّه آنچنان برجسته نمیشوند تا این عشق و این بسطِ شخصیت در دیگر انسانها بمیرد.
والسلام
🌐
https://lobolmizan.ir/special-post/998
کانال لب المیزان
📱
@lobolmizan
کانال صدای لب المیزان
📱
@sound_lobolmizan