حقایق پاک (اَلْكَلِمُ الطَّيِّبُ)|مهدی شبان
هدایت شده از
ندای تهذیب
🔰معرفی آثار استادطاهرزاده 📍باموضوع
#امام_حسین
علیه السلام
📘کتاب:
🔺
راز شادی امام حسین(ع) در قتلگاه
🔺
زیارت عاشورا اتحادی روحانی با امام حسین(ع)
🔺
کربلا مبارزه با پوچی ها
🔺
جایگاه تاریخی حادثه ها و هنر اصحاب کربلا در فهم آن
🔺
اربعین حسینی؛ امکان حضور در تاریخی دیگر
📚جزوه:
🔺
کربلا و آزاداندیشی فراموششده
🔺
کربلا و افق پیش رو در این تاریخ
🔺
نهضت حضرت امام حسین(ع) و قدرت نرم
🔺
کربلا حقالیقین تاریخی و شور ایمانی
🔺
نگاهی پدیدارشناسانه به رخداد کربلا
🔺
کربلا و برگشت به ایمان گمشده
🔺
همراه با زائر عتبات
🔺
نتایج نهضت کربلا درسطوح مختلف تحلیل
🔺
نگرشی به کربلا با چشم عقل و عاطفه
🔺
امام حسین علیه السلام؛ حقیقتی ماوراء تاریخ
🔺
کربلا؛ نقطهی عطف تقابل تمدن اسلامی با تمدن جاهلی
🔺
کربلا سیر عشق الهی
🔺
رجوع به هویت شیعه در تاریخ اسلام
🔺
مسئولیت فهمِ حرکت اربعینی
🔺
رخدادِ اربعینی، در جستجوی راهی ماورای تئولوژی و سکولاریته
🔺
کربلا؛ بازجُستِ سعهی صدرِ گمشده
🔺
هویت قدسی زن و حضور در جهان گسترده_ی امروز
🔺
امام حسین و معنابخشی به زندگی در این تاریخ
🔖
یادداشت ویژه:
🔺
امام حسین(ع)زمینه ساز آینده تاریخ
🔺
امام؛ قدسیترین مطلوب
🔺
جایگاه اشک بر حسین (ع)
🔺
جریان روشنفکری و تقابل آن با تمدنسازی غدیر و کربلا(2)-نقدی بر مقاله ی علی اصغر غروی در روزنامه ی بهار
🔺
راز شادی امام حسین«علیهالسلام»در قتلگاه
🔺
ریشهی ضعف فرهنگی جریان مقابل امام حسین«علیهالسلام»
🔺
توجه امام حسین(ع) به آمادگی زمانه در تغییر گفتمان
🔺
جایگاه اصحاب امام حسین “علیه السلام» در هستی
🔺
زیارت اربعین، پایداری بر عهد حسینی
🔺
چگونه تاریخ امام حسین(علیه السلام) تاریخ خاصی شد
🔺
کربلا؛ نحوهی دیگری از تفکر
🔺
روح تاریخی حادثهی کربلا
🔺
اربعین؛ سنّتی که در حال شکوفایی است
🔺
کوفه و بنبست در جانفشانی به جهت غفلت از حضور تاریخی
🔺
تا مردم در عادت و تقلید از جاهلیت دوران غرق نشوند
🔺
معجزهی عاطفه و بصیرت و اراده در کربلا
🔺
در طلب حسّ روحانی و معنوی امام حسین (ع)
🔺
معجزهی چشم پوشیدن از خود در کربلا
🔺
مسلم بن عوسجه اسدی و عالیترین حدّ هوشیاری"۳"
🔺
همنوا با امام حسین (ع) در مناجات عرفه
🔺
کربلا یعنی، ایمان و خرد و عمل به هنگام "۱"
🔺
کربلا یعنی ایمان و خرد و عمل به هنگام "۲"
🎙
صوت
پرسش ها و پاسخ ها
📱به
#ندای_تهذیب
بپیوندید:
@nedaye_tahzib