@soltannasir        { تمدن های ناشناخته و یوفو ۱۰} ادامه...👇 {وَ سَمَاءً تُظِلُّهُمْ أَ لَيْسَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ يَوْمَ تُبَدَّلُ اَلْأَرْضُ غَيْرَ اَلْأَرْضِ وَ اَلسَّمٰاوٰاتُ وَ قَالَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ أَ فَعَيِينٰا بِالْخَلْقِ اَلْأَوَّلِ بَلْ هُمْ فِي لَبْسٍ مِنْ خَلْقٍ جَدِيدٍ.= محمد بن مسلم گويد از امام پنجم شنيدم ميفرمود خداى عز و جل از آن هنگامى كه زمين را آفريده هفت دسته از دانايان و خردمندان را كه فرزند آدم ابوالبشر نبودند در آن جا داده، همه آنان را هم از 👈روى زمين آفريد و هر دسته‌اى را پس از ديگرى در عصر خود در آن جا داد. سپس خداى عز و جل آدمى كه پدر اين بشر موجود است آفريد و نژادش را از وى پديد آورد بخدا از روزى كه خدا بهشت را آفريده مورد استفادۀ مؤمنان بوده و از آن روزى كه دوزخ را آفريده در كار عذاب كافرين گنهكار بوده شايد عقيدۀ شماها اين باشد كه چون روز قيامت شد و خدا بدن‌ هاى اهل بهشت را با روحشان به بهشت برد و بدنهاى دوزخيان را با روحشان در آتش برد ديگر كسى نيست كه در زمين او را بپرستد و به يگانگى و بزرگى بستايد. آرى بخدا خلقى ديگر بدون وسيله (آلت تناسلی) ماده و نر بيافريند كه او را بپرستند و به يگانگى ستايش كنند و براى آنان زمينى بيافريند كه آنها را بردارد و آسمانى كه بر آنها سايبان باشد، نيست كه خدا (در سورۀ ابراهيم آيه 48) مي فرمايد روزى كه زمين زمين ديگرى گردد و آسمانها آسمانهاى ديگر؟ و (در سورۀ ق آيه 15) بر سبيل انكار مي فرمايد آيا ما از آفرينش نخست در مانديم‌؟ بلكه آنها در پوشش تازه‌اى از آفرينش به سر مي برند} (کتاب الخصال شیخ صدوق ترجمه کمره ای  ج ۲  ص ۱۱۵) نکته : در این حدیث اینگونه آمده که آدم فعلی هشتمین خلق هوشمند مادی بر روی زمین ما است و بعد از حساب کتاب آدم و ذریه اش خلق دیگری پدید خواهد آمد که بدون آلت تناسلی تولید مثل می کنند! طبق نظر بلاواتسکی تا کنون پنج‌ نژاد ریشه بر روی زمین پدید آمده است. اما طبق این روایت از امام باقر علیه السلام آدم صفی الله هشتمین است. طبق روایت از امام باقر علیه السلام نژاد بعدی اندام جنسی نخواهد داشت. طبق نظر بلاواتسکی نژاد اول و دوم ریشه اندام جنسی نداشتند. البته امام محمد باقر علیه السلام در روایت نمی فرمایند که هفت نژاد خردمند پیشین آلت تناسلی داشته اند یا خیر ؟ بنابراین ممکن است یکی از نژاد های اولیه گذشته نیز فاقد آلت تناسلی  باشند. زیرا طبق نظریه اکوار و ادوار، می توان اینگونه قائل شد که ما در قوس صعود یک دور کبیر هستیم که خود شامل چندین کور و دور بوده است. چون دو قوس تشکیل یک دایره را می دهند. با نزدیک شدن به انتهای دایره حالتی شبیه اما مقابل ابتدای دایره ایجاد می شود. ادامه دارد.‌‌.. @soltannasir