eitaa logo
بصیرت صالحین | بریدانی
88 دنبال‌کننده
167 عکس
187 ویدیو
3 فایل
🌱 انتشار مطالب به هر طریق با ذکر صلوات 🌺 پیشنهاد و انتقادات : 🌐 ویراستی : https://virasty.com/S_boridani
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هوالحکیم علامه حسن‌زاده آملی: روزی از کلاس درس به منزل باز می‌گشتم در خیابان خانمی با یک بچه جلوی مرا گرفت و گفت: آقا، آقا دستم به دامنت، از دست این بچه خسته شدم، یه دعایی یه چیزی بگويید تا این بچه خوب بشود. به ایشان گفتم مگه چی‌کار می‌کنه؟ گفت لج می‌کنه، لگد می‌زنه، همه جا را بهم می‌ریزه و خراب‌کاری می‌کنه! گفتم مادر به این بچه شیر خودت را دادی خورد؟ گفت نه آقا از شیر گاو به او می‌دادم! گفتم خب شما نمی‌دانيد اگر بچه شیر گاو بخورد گاوساله می‌شود؟! مادرجان نمی‌دانستی بین غذا و مُغَذّی سنخیت است؟! ✍ جامعه‌ای که افراد آن در نوزادی شیر مادر نخورده‌اند، جامعه‌ای مریض است! دهم مرداد | روز جهانی شیر مادر 💡کانال تحلیلی محمدجوادخواجه‌وند @mj_khajevand | لینک جامع
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
دهم مرداد | روز جهانی شیر مادر 💡کانال تحلیلی محمدجوادخواجه‌وند @mj_khajevand | لینک جامع
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
🔰نجات از مرگ یا رفع شبهه؟ 🔶 شخصي نزد امام حسن عسکري(عليه السلام) آمد و گفت: اي آقاي ما، اگر يکي از برادران شيعه ما در دست کفار اسير شده، جانش در خطر باشد؛ از سويي ديگر شخصي از شيعيان گرفتار يک فرد بد‌انديش و گمراه شده که البته نمي‌خواهد او را بکشد، ولي شبهه‌هايي القا مي‌کند که ايمانش ضعيف شود، نجات دادن کدام يک ارزش بيشتري دارد؟ گرچه شايد براي رهايي شخص اول خود به خطر افتاده، کشته شوم، رهايي شخص دوم تنها نيازمند فرصت و نيرويي است که نگذارم عقيده‌اش دگرگون و ايمانش زايل شود، با آنکه خودش سالم و حتي به دور از زيان مالي و جاني است. امام در پاسخ فرمودند: آيا مي‌داني اين دو قلمرو چقدر با هم تفاوت دارند؟ آن مرد گفت: ‌آمده‌ام از شما بپرسم در ميان اين دو راه تکليفم چيست. 🔶 امام(عليه السلام) فرمودند: در کنار دريايي ايستاده‌اي، گنجشکي در دريا افتاده و در حال غرق شدن است؛ در کنارش هم مؤمني شريف و ارزشمند در آب غوطه مي‌خورد و هر لحظه امکان دارد در آب غرق شود. بايد کدام را نجات دهي؟ ثواب کدام بيشتر و نجات کدام مقدم است؟ اگر آن پرنده را برهاني، آن ديگري که انساني شريف است خفه مي‌شود. مرد پاسخ داد: بسيار روشن است. البته بايد آن شخص را نجات ‌دهم؛ زيرا آن پرنده در برابر چنين انساني ارزشي اندک دارد. امام فرمودند: به همان اندازه‌ که نجات آن مؤمن بر نجات آن پرنده کوچک برتري دارد، حفظ ايمان يک انسان از امواج شبهه‌ها بر نجات مسلماني که تنها از نظر بدني و جاني در دست کفار اسير است و هر لحظه امکان دارد کشته شود، برتري دارد. 📚 آفتاب مطهر؛ آیت الله مصباح یزدی ص ۱٣۴ و ۱٣۵ 👈 پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
هدایت شده از اخبار سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در تصاویری که از فرودگاه نیامی، پایتخت نیجر در شبکه‌های مجازی منتشر شده، شهروندان نیجر در حال تحقیر نیروهای نظامی فرانسه و خداحافظی با آن‌ها دیده می‌شوند. در این ویدیو یک شهروند نیجر در کنار کاروان خودروهای نظامیان فرانسه توقف کرده و می‌گوید: «خدا نگهدار! خداحافظ فرانسه!» این شهروند در ادامه با تحقیر نظامیان فرانسوی که در سکوت او را نظاره می‌کنند، می‌گوید: «چه شده است!؟ چیزی شده!؟» برای همین سال گذشته بود که رئیس جمهور فرانسه رییس جمهور نیجر را به شدت تحقیر کرد تا جایی که او ناچار به ترک کنفرانس شد و مکرون با وقاحت تمام گفت: رفته کولر تعمیر کند و حالا نظامیان فرانسوی به پاریس برمی‌گردند تا کولرهای کاخ الیزه را تعمیر کنند. @syriankhabar
🔻حجاب و حاکمیت؛ گزینه‌ی معقول 🖊 مهدی جمشیدی ۱. جریان اغتشاش در طول یک سال گذشته، دچار «ریزش» و «افول» شده و نه‌فقط از لحظۀ انفجاری عبور کرده، بلکه بخش مهمی از داشته‌ها و اندوخته‌هایش را نیز از دست داده است. این جریان، سیر صعودی و تقویت‌شونده نداشته، بلکه تثبیت هم نشده است؛ نوعی زیست «معلق» و همراه با «تظاهر به جاافتادگی» داشته است. در واقع، همواره چشم به حاکمیت داشته که نسبت به او چه سیاستی را در پیش می‌گیرد. ما با یک جریان ضعیف‌شده و مردّد روبرو هستیم که بخش عمدۀ آن در مرحلۀ تصمیم نهایی نیست و رفتارهایش به‌شدت «واکنشی» و «بازتابی» است. این روند، قوی و اجتماعی‌شده نیست. ۲. متأسفانه حاکمیت نیز در اثر تردید و تزلزل، هم دچار فرصت‌سوزی شد و هم «پیام ضعف» ارسال کرد. آنچه جریان اغتشاش را پیش برد، این بود که از اندرونی نظام، زمزمۀ عقب‌نشینی و انفعال شنیده شد. چنانچه گفتارها و سیاست‌ها، رنگ قاطعیت داشت، وضع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. البته اکنون نیز دیر نشده است؛ می‌توان با قاطعیت گفت که همه‌چیز به یک متغیّر اصلی وابسته است و آن «بازیابی اقتدار حاکمیت». حاکمیت باید به جریان اغتشاش نشان بدهد که مقتدر و سرپا و جدی و مصمم است و هیچ‌گونه مماشات و سستی‌ای در میان نیست. اگر این احساس ایجاد و القا شود، نیاز بسیار اندکی به کاربست «قدرت» خواهد بود. هر اندازه از اقتدار (هیبت) کاسته شود، حاجت به قدرت (حمله)، فزونی خواهد گرفت. ۳. خوشبختانه «ظهورات برهنگی» در این مدت، موجب روشنگریِ طبیعی در مردم نسبت به ماهیت جریان اغتشاش شده است. بخشی از مردم که گمان می‌کردند مسأله، فقط کشف حجاب یا واکنش لجوجانه به مرگ مهسا امینی است، اینک دریافته‌اند که با «زنجیره‌ای از ولنگاری» در پوشش و رفتار روبرو هستند و جریان اغتشاش در حال سوق‌دادن جامعه به سوی فساد اخلاقی است. این امر، مرزبندی گذشتۀ مردم با جریان اغتشاش را بیشتر کرده است. جریان اغتشاش نیز می‌داند که نمی‌تواند با تکیه بر شعار «نه به حجاب اجباری»، مردم را با خود همراه کند و نیاز به زمینه‌ها و انگیزه‌های دیگری دارد. ۴. افزون بر تضعیف‌شدن اقتدار حاکمیت در این مدت، یک عنصر بسیار مهم و تعیین‌کنندۀ دیگر نیز وجود دارد که چالش‌ساز است و آن «وضع معیشتی مردم» است. «نه به حجاب اجباری»، اجماع‌ساز نبود و نتوانست بیش از دویست هزار نفر را به خیابان‌ها سوق بدهد، اما «نه به فقر» چنین ظرفیتی دارد و اگر جریان اغتشاش، زیرک باشد از این «زمینۀ پیشبرنده» بهره خواهد گرفت و خلاء‎‌‌های اجتماعی‌اش را در زمینۀ فرهنگ و سبک زندگی، با تکیه بر اقتصاد جبران خواهد کرد. اکنون اقتصاد، به «چشم اسفندیارِ نظام» تبدیل شده است و بزرگ‌ترین تهدید از این ناحیه است. زندگی معیشتیِ روزمره، «زبان نظام» را دچار لکنت و کُندی کرده است و چون وضع معیشتی در سالیان اخیر، روند نزولی داشته و تورم به اوج رسیده، باید نگران واکنش اجتماعی بود. آنچه که در ماه‌های آینده می‌تواند بسیج اجتماعی ایجاد کند، حادثه‌ای همچون مرگ مهسا امینی نیست، بلکه این‌چنین حادثه‌ای می‌تواند فقط «نقطۀ آغاز» برای حضور دوبارۀ جریان اغتشاش و آن‌گاه همراهی بخشی از مردم با آنها باشد. در واقع، «دو انگیزۀ متفاوت» در کنار یکدیگر می‌نشینند و یک شبه‌جنبش اجتماعی را صورت‌بندی می‌کنند. سیاست حداقلی در این باره، بازگرداندن ثبات به معیشت مردم و سیاست متوسط، گشایش‌های اقتصادیِ موردی است. ۵. یکی از ظرفیت‌های پیشبرنده برای جریان اغتشاش، «درگیری‌های خیابانی میان مردم دربارۀ حجاب» است. این خُرده‌واقعیت‌ها، معطوف به مناسبات حاکمیت با مردم (همانند سال گذشته) نیستند، بلکه در لایۀ مناسبات درونیِ خود مردم قرار دارند و عمق اجتماعی یافته‌اند. صورت مسأله نیز این نیست که جامعه، دوقطبی و دوپاره شده است، بلکه این است که در شریط «فقدان حکمرانی» نسبت به حجاب قرار داریم و متدینان در عین مطالبۀ اِعمال قانون و مداخله از سوی حاکمیت، کنش‌های مستقل نیز دارند. این شرایط، فتنه‌خیز است؛ چون به «نزاع‌های مهارنشده» و «مواجهات توده‌ای» منجر می‌شود. «خیابان» از «حاکمیت»، تهی شده و بخشی از متدینان احساس می‌کنند که نظام، آنها را رها کرده است. جریان اغتشاش نیز بی‌پروا، تعدی و تعرض می‌کند. عموم مردم نیز یا به دلیل هراس از درگیری، فقط تماشاگر این معرکه‌ها هستند و یا به دلیل تنگناهای معیشتی، ثبات اجتماعی را ترجیح می‌دهند. کم‌هزینه‌ترین راهکار، حضور واقعی و جدّی حاکمیت در این میدان است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔸 ١٠ کشور اول جهان با بالاترین معدل روسپیگری و تن فروشی : ١. تایلند (گلوبالیست) ٢. دانمارک (گلوبالیست) ٣. ایتالیا (گلوبالیست) ٤. آلمان (گلوبالیست) ٥. فرانسه (گلوبالیست) ٦. نروژ (گلوبالیست) ٧. بلژیک (گلوبالیست) ٨. اسپانیا (گلوبالیست) ٩. آمریکا (گلوبالیست) ١٠. فنلاند (گلوبالیست) 🔸 ١٠ کشور اول جهان در بالاترین آمار دزدی : ١٠. دانمارک و فنلاند (گلوبالیست) ٩. زیمبابی (گلوبالیست) ٨. استرالیا (گلوبالیست) ٧. کانادا (گلوبالیست) ٦. نیوزلند (گلوبالیست) ٥. هندوستان (گلوبالیست) ٤. انگلستان (گلوبالیست) ٣. آمریکا (گلوبالیست) ٢. سوئد (گلوبالیست) ١. آفریقای جنوبی (گلوبالیست) 🔸 ١٠ کشور اول جهان با بالاترین آمار مصرف مشروبات الکلی : ١) مولدوفا (گلوبالیست) ٢) بلاروس (گلوبالیست) ٣) لیتوانی (گلوبالیست) ٤) روسیه (گلوبالیست) ٥) جمهوری چک (گلوبالیست) ٦) اوکراین (گلوبالیست) ٧) آندورا (گلوبالیست) ٨) رومانی (گلوبالیست) ٩) صربیا (گلوبالیست) ١٠) استرالیا (گلوبالیست) 🔸 کشورهای با بالاترین آمار آدم کشی : ١_ هندوراس (گلوبالیست) ٢_ ونزوئلا (گلوبالیست) ٣_ ولز (گلوبالیست) ٤_ السالوادور (گلوبالیست) ٥_ گینه (گلوبالیست) ٦_ آفریقای جنوبی (گلوبالیست) ٧_ سانتكيتس ونيفيس (گلوبالیست) ٨_ جزایر باهاما (گلوبالیست) ٩_ ليسوتو (گلوبالیست) ١٠_ جامايیكا (گلوبالیست) 🔸 نام خطرناکترین گروهای مافیا در جهان : ١. ياكوزا (گلوبالیست) ٢. أگپيروس (گلوبالیست) ٣. واه سينگ (گلوبالیست) ٤. جامايكا بوس (گلوبالیست) ٥. پريميرو (گلوبالیست) ٦. برادران آريون (گلوبالیست) ٧. خون (گلوبالیست) ٨. خیابان ١٨ گانگ (گلوبالیست) ٩. مونجیکی (گلوبالیست) ١٠. ماراسالفاروچا (گلوبالیست) 🔸 بزرگترین مافیای تجارت مخدر در جهان : ١. بابلوإسكوبار - كلمبيا (گلوبالیست) ٢. آمادوكاريلو - كلمبيا (گلوبالیست) ٣. كارلوس ليدرجيرمان (گلوبالیست) ٤. غريسيلدابلانكو - كلمبيا (گلوبالیست) ٥. خواكين غوزمان - مكزيك (گلوبالیست) ٦. رافائيل كارو - مكزيك (گلوبالیست) 💡 با این وجود رسانه های غرب و شرق یک ریز می گویند که : 🌓 اسلام سبب همه وحشت و هراس در جهان است !! تا بدانجا که بسیاری از مسلمانان این ادعاهای پوچ و بی اساس را باور کرده اند... 🌐 رسانه بصیرت صالحین @S_boridani 📲 در پیام رسان ایتا و ویراستی
هدایت شده از محمد جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️خداحافظی تلخ از تلویزیون و برنامه ! 📌 من نمی‌توانم بغض پدر شهید عجمیان را ببینم و در یک قاب با کسانی که از اغتشاشات حمایت کردند باشم. و اینقدر بی‌ارزش نیست. 📌ما اگر کاسب بودیم پیام و تعریف از برنامه خودمان را علنی می‌کردیم ولی کاسب نبودیم. 🧠⚔علوم و جنگ شناختی | جوانی @Cwarfare
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به بسیجی اینجوری نگاه نکنید. وقت فتنه هم با همین‌ عقدآریایی‌ها و کیش‌وندان محترم جمع کنید مملکت رو‼️ 💡کانال تحلیلی محمدجوادخواجه‌وند @mj_khajevand | لینک جامع
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺لاک سیاه! خدا رو قبول داره، نمازم میخونه، فقط یه مشکل داره، اونم این که؛ شما رو قبول نداره. 💡کانال تحلیلی محمدجوادخواجه‌وند @mj_khajevand | لینک جامع
در واقع 🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور https://eitaa.com/goharshad1_ir
هدایت شده از محمد جوانی
♨️به اشتباه تیتر می‌زنند که از بازگشت به صداوسیما منصرف شده... 📌از واکنش قاطعانه آقای متشکریم ✍ویراست محمد جوانی virasty.com/mjavani 🧠⚔علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقایسه های غلط میتونه تصمیم های غلط به آدم بده مقایسه باید کامل، جامع و سنجیده باشه👌🏻 اینجا بنزین و خودرو بعنوان نمونه ای از مقایسه های کامل آورده شده. این محتوا نمیگه ایران بهشته❌ نمیگه ما خوبیم❌ نمیگه اروپا بده❌ داره میگه واقع بین باشیم و درست مقایسه کنیم دوچرخه سواری هلندی ها همش از عشقشون به طبیعت و محیط زیست نیست، هزینه های نگهداری خودرو اونقدر بالاست که روی میارن به دوچرخه ارزونی ماشین دست دوم تو اروپا از خیرخواهی دولتمردانشون یا انصاف تولید کنندگان نیست، داستانِ هزینه های بالای نگهداری ماشینه 🆔 @Shobhe_ShenaSi
👊🏼 استفاده از فيلترشكن طبق قوانين موجود جرم است؛ 💡دلیل و استناد قانونی؛ ماده ١ قانون جرايم رايانه‌ای صريحاً هرگونه دسترسی غيرمجاز به داده‌ها يا... كه بوسيله تدابير امنيتی حفاظت شده است را جرمِ دسترسی غيرمجاز دانسته و برای آن مجازات تعيين كرده است. ⚡ ابتدا چند نكته؛ ۱_ دسترسی غيرمجاز اطلاق دارد و هرگونه دسترسی به هرشكل و با هر وسيله و روشی را شامل است. ۲_ عبارت «حفاظت بوسيله تدابير امنيتی» نيز اطلاق دارد و حفاظت بوسيله خود صاحبان سايت‌ها و... و حفاظت بوسيله دولت را به نحو راساً و ابتدائاً شامل است. ۳_ ماده ١ راجع‌به حقوق اشخاص حقيقی و خصوصی صحبت نمی‌كند؛ بنابراين نمی‌توان گفت كه اختصاص به زمانی دارد كه اشخاص خودشان از سايت‌ها و... متعلق به خود حفاظت كرده‌اند. ۴_ عبارت «داده» و دسترسی به آن به‌تعبير حقوق‌دانان فاقد هرگونه خصوصيت خاص می‌باشد؛ شما وقتی وارد يک سايت مسدود می‌شويد قطعاً به داده های آن دسترسی غيرمجاز يافته‌ايد؛ لذا استفاده از يک داده يا خرابكاری در آن يا هر عمل ديگری بر روی آن مطلقاً برای تحقق مفهوم دسترسی لازم نيست. ۵_ منظور از تدابير امنيتی اين نيست كه مثلاً سايت مسدود شده يا حفاظت شده، متعلق به مراجع امنيتی يا دولتی باشد؛ اين تعبير نيز اطلاق دارد. ⚡ و اما يك استدلال؛ ما در علم حقوق می‌گوييم كه قانون يك ظاهر و يك «روح» دارد. نمی‌توان به بهانهٔ عمل به ظاهر قانون به روح آن بی‌توجه بود. قانون يک غايت متعالی دارد و اين هدف و غايات را نمی‌توان با تفسير منجمد و جمود منطوقی و لفظی از قانون نقض كرد. چطور بپذيريم كه اگر صاحب يك وبلاگ كه فردی عادی است و يكسری داده‌های عادی را هم در وبلاگ خود منتشر كرده و سپس با حفاظت از آن‌ها امكان دسترسی به آن‌ها را ممتنع ساخته است و كسی به نحو غيرمجاز به آن‌ها دسترسی يابد، عملش مجرمانه باشد؛ اما اگر مثلاً سايتی كه حاوی صريح‌ترين توهين‌ها به اخلاق و دين و مذهب ملت است، اما صاحبان آن تمايلی به محدودسازی يا مسدودسازی دسترسی به آن‌ها را ندارند و دولت در مقام دفاع از ارزش‌های جامعه مبادرت به فيلتر نمودن آن‌ها می‌نمايد، وانگهی افرادی با فيلترشكن وارد آن سايت می‌شوند، عمل‌شان مجرمانه نباشد؟ در علم حقوق در اين مواقع گفته می‌شود امكان تعريف اولويت وجود دارد و به حكم عمل به احكلم عقلی و روح قانون بايد چنين عملی را نيز جرم دانست. ⏪ مضافاً اين‌كه؛ ۱_ اين‌كه در قانون عبارت استفاده از فيلترشكن بكار نرفته است، به معنی فقدان حكم قانونی نيست. كلماتی مثل زمين خواری، شرخری، باج‌گيری و زورگيری و خيلی از رفتارهای ديگر در قوانين ما به صراحت بكار نرفته‌اند اما هرگز نمی‌گويبم كه اين اعمال جرم نيستند، زيرا زمين‌خواری را معادل تصرف عدوانی می‌دانيم؛ از شرخری به شاكيان حرفه‌ای تعبير می‌كنيم و باج‌گيری و اخاذی را به جرم تهديد اشخاص و اخذ مال از آن‌ها ملحق می‌كنيم. پس ملاحظه می‌كنيد كلمه فيلترشكن اولين واژه‌ای نيست كه حكم قانونی دارد اما به صراحت در قانون بكار نرفته است. ۲_ حتی بالاتر از همهٔ اين‌ها از 💡ماده ٥٤٣ قانون مجازات اسلامی (تعزيرات، ٧٥) كه ناظر به جرم فک پلمب است، وحدت ملاک می‌گيرم و می‌گويم حتی اگر قانون جرايم رايانه‌ای را نداشتيم با اين ماده می‌توانستيم دسترسی به سايت مسدود شده را به‌وسيلهٔ فيلترشكن جرم فک پلمب سايبری بدانيم. در اين مادهٔ كلمهٔ «يا چيزی» هرگونه اقتضا يا خصوصيتی را از واژهٔ مقدم بر آن يعنی «محلی» سلب نموده و اطلاق آن می‌تواند شامل فيلترشكن نيز بگردد. ✒ دکتر سلمان ، جرم‌شناس جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
هدایت شده از شبکه جهانی میثاق
✅مهمات برای جنگ هویتی! ✍گاهی خدا در حوادث به ظاهر تلخ، الطاف خفیه ای قرار میدهد که انسان انگشت به دهان می ماند ! 🔻وقتی خطرناکترین عملیات تروریستی توسط یک نیروی خدماتی ساده خنثی میشود 🔻وقتی پسری در معرکه با به کمک پدرش میشتابد 🔻وقتی بانویی در فرار از دست تروریست جانی، چادر و اش را رها نمیکند 🔻وقتی مردی در وسطه حادثه با به فکر بغل کردن کودک غریبه و دور کردن او از رگبار گلوله است 🔻وقتی دختری که تازه به سن تکلیف رسیده حاضر نیست در آن لحظات سهمگین را فراموش کند و جان خود را نجات دهد 👈یعنی ما حداقل به اندازه یک دهه برای مقابله با تهاجمی که به هویتمان شده ، مهمات داریم . بی شک خوب میدانید که دشمن سالهاست برای از بین بردن این سرمایه گذاری هنگفتی کرده و میکند 🔹حال وظیفه رسانه و هنرمندان و دستگاههای متولی فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی است ، که به این ها و ها و و ها و ها ضریب دهند و نگذارند این موضوعات هویتی از اذهان مردم پاک شود. ✅چرا که به تقدیر الهی و با عنایت اهل بیت علیهم السلام و بر خلاف خواست بدخواهان این ملت ، یک ماندگار شکل گرفته است نه یک زودگذر....فتأمل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️ترس از گرمای 🔸دوست دارم برم پیاده روی ، اما از گرمای هوا میترسم. ☑️این ۹۰ ثانیه را بشنو، بعد تصمیم بگیر ▪️کانال معرفتی بسمت خدا | https://eitaa.com/saamtkhoda
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شایعه [فیلم شبکه های مجازی]: حمله وحشیانه یک نفر بعنوان آمر بمعروف آتش به اختیار !!!!! به یک خانوم و مقابله‌ی مردم در این خصوص. ✅ واقعیت 1⃣ این ویدئو مربوط به سال ۲۰۱۸ و یک درگیری خانوادگی در ترکیه است. 2⃣ این روزها و با نزدیک شدن به سالگرد فوت مهسا امینی، معاندان برای ایجاد اختلاف، تنش و دوقطبی در جامعه، انتشار شبهات و شایعاتی از این قبیل را افزایش داده‌اند. ساده‌لوح نباشیم! 🆔 @Shobhe_ShenaSi
💠 سال‌ها ذهن‌م مدام مشغول می‌شد به یک سؤال که نمی‌دانستم از چه کسی بپرسم‌ش! 🔸 اصفهان، برای سخنرانی به مراسم بیت ، دعوت شدم. بعد از برنامه پسرشان بنده را خدمت حاج‌آقا برد و من هم فرصت را غنیمت شمردم و سؤال‌م را پرسیدم... سوال این بود⁉️ آیا می‌توانند از طریق کدنویسی و برنامه‌نویسی، دعانویسی کنند؟! پاسخ❗️ بله! همین پاسخ کوتاه را دادند و یک هدیه تبرکی از ایشان گرفتم و رفتند. 🔸 پسرشان بعد از رفتن پدر از من پرسید این سؤال را چرا پرسیدی؟ عرض کردم در ردگیری‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دادم به این رسیدم که مغز متفکر اینترنت در حیفاست! و حیفا هم مرکز سِحر و جادو است... از طرفی بسیاری از مردم و مسئولین ما انگار جادو شده‌اند با فضای مجازیِ اسراییلی و بی‌دلیل و منطق، توان و جسارت عمل در مقابل آن یا حتی موازی با آن‌ها را ندارند!... 🔺 آقازادۀ آیت‌الله گفت: اتفاقاً شب گذشته هم یک زن و شوهر که صیغه عقدشان را حاج‌آقا خوانده بود و اوایل ازدواج‌شان بود، خدمت آقا رسیدند و گفتند می‌خواهیم از هم جدا شویم و توافق کردیم قبل‌ش خدمت شما برسیم... آقا سرشان را بلند کردن و به خانم گفتند: شما سِحر شده‌اید! سِحرِ گوشی... از شوهر پرسیدم ماجرا چیست؟ گفت از وقتی پای گوشی و اینستا به زندگی‌مان باز شد، ... ... 🌱 برای شادی روح عالم ربانی، دعا بفرمایید. ✍🏼 روح‌الله @jebheh 🌐 رسانه @S_boridani