تو اولش از اینکه روت غیرتی میشه،
ذوقزده میشی ولی بعدش بخاطر اینکه
روت حساسه و داره شورشو درمیاره،
اعصابت خورد میشن
تا ساعت دوازده فقط عشق و حال بود بعد برگشتم خونه با یک سینک پرازظرف مواجه شدم و بله. از دوازده نیم تا دو دقیقه پیش داشتم میشستم. تازه هنوز خشک هم نکردم.
- سِدنا
از این چند روزی که [دارنبهروالهمیشگیمیگذرن] ۰۴ / ۴ / X
از امروزِ [دوستداشتنیولیگرم]
۰۴ / ۴ / ۲۷
- سِدنا
از امروزِ [دوستداشتنیولیگرم] ۰۴ / ۴ / ۲۷
* عاشق خاطره ساختن با آدمهای موردعلاقهم هستم. انگار رسالتم این بود که با بقیه باشم. نه حالشون رو خوب کنم، نه! صرفاً اون لحظات سخت رو باهاشون تجربه کنم،
یهجاهایی، توی خستگیها، ببوسمشون و بگم خودم اینکارو بجات انجام میدم.. همیشه میخواستم بگم که، دوستون دارم.🍓