- بوی آهن میاد!
بوی آهن؟ نه. اون بوی پوسیدگی و فرسودگی منه. میگن وقتی آهن زیاد زیر گرما و نور مستقیم آفتاب بمونه، زنگ میزنه؛ انسان هم همینطوریه. وقتی خیلی زیر فشار قرار بگیر، فرسوده میشه، زنگ میزنه و در نهایت مثل آهن فرسوده، کاربردشو از دست میده. اون موقع دیگه انسان نیست، اون موقع میشه یه مشت
گِلِ بیخاصیت و بهدرد نخور. میشه یه مشت گِلی بیمصرفی که روی زمین وار رفته.
- سِدنا
- بوی آهن میاد! بوی آهن؟ نه. اون بوی پوسیدگی و فرسودگی منه. میگن وقتی آهن زیاد زیر گرما و نور مستقیم
روزای آخر مدرسه بود. اردیبهشت ماه بود. ما عملاً علکی میومدیم مدرسه، نه درسی مونده بود نه چیزی، تازه از کل کلاس شاید ده نفر میومدن که هشت نفرشون گروه ک*خل ما بود.
یه روزی دبیر نبود و بچههامون همینطوری داشتن سروصدا میکردن توی کلاس. یکی میخوند " When marimba rhythms " start to play ,Dance with me یکی هم ریتم آهنگ رو روی میز میزد، بقیه هم به صورت زوجی، تانگو میرقصیدن. امّا من فقط سرمو گذاشته بودم روی میز و چشمامو بسته بودم. یادم نیست چرا، امّا حالم گرفته بود و فکر کنم یه دعوایی داشتم با یکی اون روز. مشغول فکر کردن بودم که یهو بتول گفت: بوی آهن میاد؟ یا فقط من حسش میکنم؟
وقتی اینو شنیدم، توی ذهنم جواب دادم " نه اون بوی آهن نیست، اون بوی فرسودگیمه"
- سِدنا
#ببینیم 🪄
جدی ولاگ نیست، خودم میدونم ولی خب دوست دارم اسم کلیپای این مدلی که خودم از خودم درست میکنم رو بزارم ولاگ🧶