بچهها یه چیزی اختراع کردم [نمیدونم وجود داشته یا نه].
یه چیز کاملا تابستونی، که من اسمشو گذاشتم فالوده صورتی. این خوشمزه خانوم که امروز به دنیا آمد:حاصل پیوند عشق بین خانم هندونه یخ زده که رندهش کردم و آقای لیمو ترش.
یه مزه کاملا بهشتی میده دوستانم و از اونجایی که چیز سادهای هستش فکر کنم بتونید راحت درستش کنید توی خونه و امتحانش کنید. 🍉🍋☁️
#خوردنی
به عنوان کسی که دو سال لیبرو بوده، توی این دو ماه پاسور خوبی شدم🤸🏻
پاسهایی که برای اسپک میدم جای بهتر شدن دارن اما جاخالیام.. آخ آخ عاشقشونم اصلا عشق میکنم وقتی جاخالی نزدیک تور میدم💓💓💓💓