eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
221 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j0h3tbd&btn=آلاء
مشاهده در ایتا
دانلود
یه چیزی بگم در گوشتون*
- سِدنا
یه چیزی بگم در گوشتون*
خودتون دوست داشته باشید / برای خودت ارزش قائل باشید / برای خودتون خرج کنید / خرج کردن همیشه به معنی خرج مادی نیست / گاهی همین پختن شیرینی موردعلاقه میتونه خرج کردن برای دادن روحیه به خودتون باشه / هیچوقت از رسیدگی به خودتون غافل نشید / مسواک بزنید
گربه خونه مامایدوم باردار شده بعد مامایدو به بابایدوم میگه معلوم نیست کی باز باردارش کرده امده پیشمون🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
میخوام کلی داستان و قصه بخونم که بعدا شبا برای پسرم، درحالی که روی دستم خوابیده و موهاشو ناز میکنم، براش بخونم. میخوام کلی غذای محلی یاد بگیرم که بعدا در جواب "مامان امروز ناهار چی داریم؟" بگم "قلیه‌ماهی" و بعد درجواب اینکه اون چه غذای هستش بگم "یه غذای محلی که مربوط به خوزستان" و براش بگم که چقدر بابام این غذا رو دوست داشت، بگم که مامانم اونو برای بابام چقدر خوشمزه درست میکرد. میخوام کلی درس بخونم و کار کنم که بعدا دخترم به دوستاش با افتخار بگه "مامان من فوق لیسانس داره تازه فلان جا هم کار میکنه منم میخوام مثل مامانم بشم". میخوام یک خانوادهٔ سالم بسازم. خانواده‌ای که معنی‌ش واقعاً بشه "کانون محبّت". خانواده‌ای توی اون بچه‌ها چیزی از پدرو مادرشون مخفی نمیکنن، خانواده‌ای که توی اون پدر و مادر با عقل همو انتخاب کرده باشن و الان با عشق بچه‌هاشون رو بزرگ میکنن‌. نمیزارم آدم بدی پدر بچه‌هام بشه. من خانواده بی‌نقص نمیخوام، من خانواده شاد و سالم میخوام و برای این خواستم تلاش میکنم‌. 🎠
چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی🌞
"تو اگه واقعا میخواستی انجامش‌میدادی، منتظر اجازه ما نمیموندی"
روز بدون گوشی و فضای مجازی >>>>
برگشتم خونه، بعد دو روز. توی این دو روز استراحت مطلق بودم، نه کاری میکردم و درسی میخوندم‌. به شدت هم به این استراحته نیازمند بودم جدی‌‌.. الانم از ساعت یک که برگشتم خونه دارم برنامه میچینم که چطوری از امشب و فردا به بهترین نحو استفاده کنم❤️‍🔥 در وهله اول میخوام یخچال و تختم رو مرتب کنم چون واقعا یخچال و تختم اگه تمیز و مرتب نباشه اعصابم خوردن میشم (نمیدونم چرا) بعد از اون هم میخوام چیزایی که توی یخچالن و دارن خراب میشن رو یه کاری بکنم؛ مثلاً هویج و فلفل دلمه‌ای رو نگینی کنم بزارم توی فریز برای سوپ و سیب رو کمپوت کنم (ذوق فراوان برای این بخش) توی مرحله سوم هم یه چیز خوردنی برای خودم درست کنم چونکه شام نخوردم ( و مطمئنم تا اون موقع گشنم شده) انشالله که همه رو انجام بدم و اگه وقت کردن تا صبح قبل‌از کلاسم یکم برنامه درسیم رو منظم کنم و بخونم 📖🦕☁️