eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
218 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ifpya9&btn=𝗴𝗿𝗲𝗲𝗻"
مشاهده در ایتا
دانلود
تا ابد صبح بیدار شدن رو هستم به ویژهههه بیدار شدن قبل از طلوع آفتاب (البته الان طلوع کرده-_-)
چای دارچین🛐
- سِدنا
چای دارچین🛐
شیر دارچین🛐
طی یک تصمیم یهویی، ناهار درست کردن فردا رو به عهده گرفتم و میخوام قیمه نثار درست کنم 👩🏻‍🍳
قبل خواب بابونه دم کنید و بخورید.🫖
- سِدنا
قبل خواب بابونه دم کنید و بخورید.🫖
برای کسایی که مثل من اختلال خواب دارن میتونن استفاده کنن چون به مرور واقعا باعث خواب راحت و با کیفیت میشه. *اینم بگم که برای بعضی افراد میتونه آلرژی‌زا باشه. کمتر شدن استرس، ضدالتهابی و آنتی اکسیدان که موجب کاهش تنش ذهنی و بدنی میشه، کمتر کردن سردرد، تسکین مشکلات گوارشی مثل نفخ یا معده‌درد هم از فواید دمنوش بابونه‌💁🏻‍♀
دوستم وقتی روی یک کلاهبردار کراش میزنه: | نوش‌جان اعلیحضرت
سلطان انجام کار بدون فکر ۱۴۰۴/۶/۲۵
امروز حدود یازده بیدار شدم. صبحونه نخوردم فقط یه لیوان چای‌دارچین خوردم. خیلی وقت بود که میخواستم برگردم به روتین کتاب غیر درسی خوندن و امروز بهترین فرصت بود پس شروع کردم. حدود بیست، سی صفحه خوندم بعد رفتیم گوشی رو روشن کردم و بعد چک کردنش نشستم با خانواده فیلم دیدم. ناهار هم نخوردم چون اصلا اشتها نداشتم نمیدونم چرا.. اینجا ساعت چهار بود و چهار بیست کلاسم شروع میشد، زود بلند شدم و لباسامو پوشیدم و بعد اینکه آماده شدم رفتم دنبال دوستم و رفتیم کلاس. الانم یه حدود چهل دقیقه‌ای میشه که برگشتم خونه. چای درست کردم و الان میخوام برم دوش بگیرم و بعدش یه چیزی بخورم و برم سمت درس [ گناه داره خیلی وقته نرفتم سمتش نمیخوام احساس کنه بهش کم اهمیتم ]
به مناسبت برد میخوام کیک درست کنم 🍰