- سِدنا
آخرین آزمون تابستون رو امروز میدم تا چهار روز دیگه که باید جمعبندی کلی انجام بدم از پایه یازدهم و بعضی کتابای دهم.
حقیقتش مدرسه بیاد من بهتر روی روال درس خوندن میوفتم، تابستون نه آزادم اونطوری که باید نمیخونم. انشاءلله که این مدرسه بیاد و ماهم درس خوندن واقعی برای کنکور رو شروع کنیم 🦆
همتون میدونید که سطح زبان من بالا نیست پس
الان یه چیزی میزارم اگه ایرادی داشت فدا سرم باشه؟ 👈🏻👉🏻
- سِدنا
برگشتم خونه، بعد دو روز. توی این دو روز استراحت مطلق بودم، نه کاری میکردم و درسی میخوندم. به شدت هم
28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Let's make apple compote together. 🍏🛺 #ببینیم