eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
218 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j0h3tbd&btn=آلاء
مشاهده در ایتا
دانلود
صبح خانومای ناز بخیر.
- سِدنا
صبح خانومای ناز بخیر.
"Data Tax Water" عزیزم نمی‌دونم واقعا ازت نتیجه گرفتم یا این نتیجه، حاصل باورم به توئه، اما همینجا خواستم از اینکه خوشمزه‌ای تشکر کنم.🥒🍋
دیروز از موقعی که بیدار شدم درگیر بودم تا خود شب و وقت نشد چیزی بخورم. صبحونه رو نخوردم چونکه مامان‌ بابام صبحونه خورده بودن و منم دیگه حال نداشتم برم درست کنم گفتم دو ساعت وقت ناهار دیگه. توی این دو ساعت هم مشغول آشپزی و تدارکات برای شام مهمون شب بودیم و وقت نشد ناهار درست کنیم آخرش هم سیب زمینی‌هایی که شب قبلش مامانم آب‌پز کرده بود رو از یخچال دراوردم سمبوسه درست کردم. جدیداً اینطوری شدم که اگه خودم غذایی رو درست کنم توی دهنم زیاد خوشمزه نمیشه، سمبوسه هم اینطوری شد انگار روش ریکا ریخته بودم🤣🤣 اشتهام کور شد و دیگه نخوردم. عصر هم مامانم و خواهرم رفتن آرایشگاه و همونجا مهمونا زنگ زدن گفتن ما زودتر می‌رسیم:)))))))))))))))) چای، قهوه و میوه رو آماده کردم بعد استکان‌ها و جا میوه‌ای و پیش دستی.. مهمونا امدن‌. بابام گفت غذا امادس؟ اونا مستقیم بعد نماز شام میخورن منم با خیال رفتم گفتم آره بابا فقط میرم روشن کنم گرم شه‌. رفتم مثلا به غذا سر بزنم یادم امد مامانم گفته بود اندازه هفتا لیوان باز برنج درست کنم چون به مهمونا اضافه شده بود🤣🤣🤣🤣🤣 اون لحظه که یادم امد قشنگ گرفتمم. فکر کن ده دقیقه دیگه اذونه با ده دقیقه نماز خوندن، ما باید توی بیست دقیقه برنج دانه بلند که زود نمیپزه رو درست میکردم:)))))))))))))))))))) خداروشکر نماز رو جماعت خوندن و یکم بیشتر طول کشید و این کمک کرد برنج قشنگ دم بکشه. از اون ور مامانم نیومد و وقت شام گذاشتن بود منم که دست تنها. همه رفته بودن آرایشگاه جز من🤣 دیگه تا غذا رو بابا آورد پایین و من سفره رو با ماست و سبزی و اینا چیدم مامانم امد.. من برنج و سوپ ریختم و مامانم مرغ و مفتح رو همین که غذا گذاشتیم من رفتم آماده بشم چون نیم ساعت فقط فرصت داشتم هم آرایش کنم هم لباس انتخاب کنم.. میدونید من اصلا آرایش کردن بلد نیستم و اصلا لوازم آرایشی هم ندارم که بخوام باهاشون یاد بگیرم اما وقتی تصمیم گرفتم که برای بله برون نرم آرایشگاه وسایل آرایشی دخترعموم رو آوردم و باهاشون آرایش کردم. یکم آرایش کردن سخت بود چونکه من اصلا نمیدونستم قراره چی بپوشم و مونده بود همون آرایش همیشگی صورتیم رو بزنم یا یه چیز جدید امتحان کنم🤣 از اونجایی که همیشه از امتحان چیز جدید اونممم آرایش امتناع نمیکنم پس شروع کردم. آرایشم: خط چشم رو با سایه مشکی زدم و انتهای چشامو مداد مشکی زدم. اگه پشت پلک رو سه قسمت تصور. کنید قسمت اول از آخر رو قهوه‌ای تیره زدم و قسمت وسط رو یه رنگ بین قهوه‌ای و کرمی زدم. بعد هم گوشه چشم، استخون گونه و نوک بینی‌م رو یکم هایلایت زدم. اما این اصلا چیزی نبود که بهم بیاد و خیلی صورتم رو زنونه کرده بود بخاطر همین پا کردم و یه آرایش جدید زدم.😭😂 ربع ساعت مونده بود و باید چیز ساده میزدم که اگه بد شد زود پاک کنم. آرایش دومی که زدم: پشت پلکمو یکم کانسیلر زدم بعد خط چشم قهوه‌ای رو با بِراش خیلی ظریف کشیدم‌. از طیف کمرنگ‌ترش هم روی کل پلکم زدم. حس کردم اگه چشامو گربه‌ای کنم قشنگ میشن بخاطر همین خط چشم رو یکم بیشتر رو به بالا کشیدم و روی گوشه داخلی چشمم هم یک خط کشیدم با همون بِراش برای اینکه کشیده‌‌تر دیده بشن چشام بعد هم ریمل زدم. برای رژگونه اول رژگونه هلویی-صورتی زدم اما بعد یکم کانتور هم زدم برای اینکه با سایه یکم هماهنگ بشه در نهایت هم توی پودر فیکس غلتک زدم. رژمو بعد اینکه لباسمو انتخاب کردم زدم، قهوه‌ای🤌🏼
فواید Data Tax Water: یک/ چون خود "Data Tax Water" یک نوشیدنی برپایه آب هستش و خیار و لیمو داره برای آبرسانی بدن و مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کنه دو/ ویژگی مشترک بین خیار، لیمو، نعنا [و بعضیا زنجبیل هم میزارن] اینِ‌که بدن رو سم‌زدایی میکنن و البته ناگفته نمونه که خود لیمو و زنجبیل هم ویتامین C دارن که به تقویت سیستم بدنی کمک میکنن سه/ باعث کاهش التهاب و پف صورت میشه، بخاطر همین معمولا اول صبح خورده میشه که این از جوش زدن صورت هم تا یه جایی کمک میکنه چهار/ آنتی‌اکسیدان‌های توی میوه‌ها و سبزیجات دتاکس واتر، به مقابله با رادیکال‌های آزاد کمک میکنه و باعث بهبود شفافیت و جوانی پوست می‌شه
- سِدنا
مرداد ماهِ هزار و چهارصد و چهاری که گذشت .. 🤍
شهریور ماهِ هزار و چهارصد و چهاری که گذشت .. 💓
حسرت یک خواب راحت و بدون هی بیدار شدن همیشه توی دلم میمونه
هرجا اینو دیدید بخرید.
۹:۵۰ آزمون تموم کردم الان ۱۰:۱۰ داخل سالن والیبالم