eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
221 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j0h3tbd&btn=آلاء
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا هروقت یکی از مرگش حرف میزنه، بقیه میگن خدانکنه؟ وا یعنی چی خدانکنه؟ اول و آخرش آدم میمیره دیگه خدانکنه چیه. تازه مگه اتفاق بدیه؟ آدمی که (زندگی بعداز) مرگ رو تجربه دیگه دلش نمیخواد برگرده.. مرگ، یعنی پایان مشکلات و آسیب‌های جسمی و روانی. بعداز مرگ تو دیگه هیچ دغدغه نداری، دیگه دردِ سری نداری. نمیگم همین الان برو بمیر، امّا برای مرگت آماده باش و ازش نترس. مرگ پایان زندگی نیست.. اما متاسفانه مرگ برای ما بیشتر پایان‌دهنده‌ست تا آغاز کننده.
سلام به همه خوشگلاااااا
زنگ اول علوم و فنون داشتیم، نیم ساعتش فقط سر درست کردن پروژکتور گذشت در ادامه هم که گذاشتن به این نتیجه رسیدن که باید برای جلسه بعد یک کلاس تاریک رو پیدا کنن فقط برای وقتایی که پروژکتور لازم داریم. زنگ دوم ورزش داشتیم و اولین جلسمون با این دبیرِ؛ هم اولین باره باهاش میریم سرکلاس هم خودش اولین باره میاد مدرسمون. اول و آخر زنگ ورزش رو نشستیم صحبت کردیم با بچه‌ها و اواسطش، حدود نیم ساعتی والیبال بازی کردیم [یک توپ افتضاح]. زنگ آخر زبان بود، آزمونک گرفت و بعد درس داد آخرش هم آزمونک رو باهم تحلیل کردیم. از مدرسه برگشتم، لباسامو عوض کردم، دوش گرفتم، ناهار گذاشتم و خوردم. میخوام یک ساعتی رو حداقل بخوابم چون خیلی خستم و انگاری توی روزهایی که حوصله سربرن من بیشتر خسته میشم. بعد باید جزوه سلامت رو بنویسم و بخونم و جغرافیا هم باید بخونم. جلسه‌ای که دبیر جغرافیا امد درس داد من رخصت گرفته بودم و با مامانم رفتم دندون پزشکی و در نتیجه باید وقت بیشتری برای جغرافیا بزارم. داشت دینی رو هم یادم میرفتم باید اونم بخونم چون برای اونم پرسش/آزمون داریم😭😭 هنوز مدرسه شروع نشده ما توی یه روز سه آزمون میدیم. و عمق ماجرا اینه‌که : میدونم این تازه شروعش هم نیست.
هدایت شده از خیآلِ‌خوش.
میخوابم، ساعت پنج پا میشم دینی رو میخونم (چون زنگ اوله داریم) در هوقت تموم کردم یه دور فقط جزوه سلامت رو میخونم بعد اگه واقعا وقت اضافه امد (که اگه امد واقعا باریکلا به خودم و تندخوانی‌م) جغرافیا رو میخونم، هرچند زنگ آخره و مطمئنم میرسم توی مدرسه بخونم. حیحی شب بخیر
- سِدنا
میخوابم، ساعت پنج پا میشم دینی رو میخونم (چون زنگ اوله داریم) در هوقت تموم کردم یه دور فقط جزوه سلام
وای بچه‌ها ببیتید🤣🤣🤣 من به جای اینکه دینی یا سلامت رو بخونم از ساعت پنج و نیم تا الان ننشستم فقط جغرافیا خوندم :))))))))))))))))))))) وای دینی🤣🤣🤣 ایشالا که بپرسه و آزمون نگیره. آزمون بگیر فقط چرت و پرت میتونم بنویسم💀