- سِدنا
_
کدو، سیب زمینی، پیاز و کلمهارو خورد کردم بعد روی سینی فر چیدم. آبلیمو، نمک، فلفل سیاه و یکم روغن زیتون روشون ریختم و سی دقیقه گذاشتم بپزن. بچهها، مزه بهشت میدادن، عالی بودن، عالی.. اینقدر که رفت توی لیست غذاهای موردعلاقه. میدونید من عاشق غذاهای سبک ولی سیرکنندهم چونکه من در طول روز وعده غذاییهای زیادی میخورم و مجبورم همشونو سبک کنم که بدن مشکل پیدا نکنه و اذیت نشه. حالا این غذا به خصوص ترکیبش با سالاد (که من فقط با کاهو خوردم) عالیه. لطفا امتحانش کنید.
#خوردنی
اگه بخوام از استعداد دوستم بگم باید به استیکر شدن عکسای منو بقیه دوستان اشاره کنم💓💓💓💓
یه چند شبه خوابم بهم ریخته و حتی اگه دوازده بخوابم بعداز دو ساعت بیدار میشم، و اسن یکم روی مخمه.. الانم نیم ساعتی هست که از خواب پریدم و دیدم خوابم نمیبره گفتم پس تا خوابم بیاد بیا یکم درس بخونیم🤓 همه خوابن و جایی نیست درس بخونم پس توی آشپزخونه میشینم بخونم.
دو درس مزخرف دینی رو الان باید بشینم حفظ کنم چونکه خانومی با وجود اینکه کل امتحانات رو برای خوندن برای نوبت اول کنسل کردیم، اون راضی نشد💖
ساعت دوازده تصمیم گرفتم برای خوابیدن تلاش کنم تا اینکه تصوراتم شروع شدن و تازه تموم شدن💀💀 تموم که نشدن اما بلند شدم که آب بخورم و ساعتو دیدم💀💀
خب بچهها ما یکشنبه بهمون گفتن که چون قراره امتحانات نوبت اولتون بدون فرجه باشن پس ما از همین یک هفته قبل امتحانات هرچی پرسش و امتحان کلاسیه رو کنسل میکنیم تا شما برای نوبت اول بخونید. حالا ما سه شنبه (فردا) یه پرسش جغرافیا داشتیم و یه امتحان از درس ۵ و ۶ دینی (بعضیا هم کنفرانس سلامت)، هیچکدوم از دبیرا مخالفت نکردن با این جز دبیر ( ِلعین) دینی👰🏻♂
حالا ما فردا امتحان از دو درس داریم و من تا الان نخوندم و چون دیدم دیگه دیر شده برای اینکه بخوابم و زودتر بیدار شم بخونم، گفتم پس الان یه دوری بزنم که توی مدرسه بخونم زیاد گیج نشم.
پس امشب هم برنامه، برنامهٔ دیشبه با این تفاوت که برای خودم یه وقت محدود میزارم. حالا اون وقته چقده؟ گوشیمو که الان ۵٪ رو میزارم شارژ تا وقتی سی درصد بشه من درس میخونم *اینو هم اضافه کنم که گوشیم دیر شارژ میشه