eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
« مدیرعامل صدا و سیمای جمهوری اسلامی» با کمال تاسف و تاثر روز گذشته از صدای جمهوری اسلامی مطلبی در مورد الگوی زن پخش گردیده است که انسان شرم دارد بازگو نماید. فردی که این مطلب را پخش کرده است تعزیر و اخراج می گردد و دست اندرکاران آن تعزیر خواهند شد. در صورتی که ثابت شود قصد توهین درکار بوده است، بلاشک فرد توهین کننده محکوم به اعدام است. اگر بار دیگر از این گونه قضایا تکرار گردد، موجب تنبیه و توبیخ و مجازات شدید وجدی مسئولین بالای صدا و سیما خواهد شد. البته در تمامی زمینه ها قوه قضاییه اقدام می نماید. » (صحیفه نور ، جلد 21 : ص 76 ) توهین به دردانه هستی، بانوی عوالم، حبیبه کردگار، پاره تن پیامبر، صدیقه طاهره سلام الله علیها نه کنشی سیاسی است و نه کنشی در اعتراض به حکومت ... این حرکت جز مقابله و دهن کجی به اعتقادات قاطبه ایرانیان که ناشی از بی عقلی و بی هویتی است، هیچ معنای دیگری ندارد . احترام به مقدسات خصوصا ذوات مقدس آل الله علی الخصوص وجود مبارک حضرت مادر نقطه مشترک همه ایرانیان آزاده است . این حرکت هتاکانه در تاریخ انقلاب در مواردی خفیف تر با واکنش محکم و به موقع حضرت امام خمینی ره به تثبیت نقطه حساسیت غیرت دینی در تراز حکومت اسلامی منجر گردید. از جامعه مذهبی و هیئات توقع می رود با بیان مراتب آزردگی و عکس العمل درخور از عادی سازی چنین حرکات شنیعی ممانعت کنند. همچنین از مسئولین امر انتظار می رود تا در تراز غیرت دینی معمار انقلاب حضرت روح الله با این موضوع مواجه شوند و در ایجاد بازدارندگی در این موارد هیچ مسامحه نکنند. ✍ محمد امیری طیبی @Mohammad_AmiriTayebi
هدایت شده از صعود 🇮🇷
🔺اقتصاد کشور با تلاش تولیدکنندگان و فعالان بازار شکل می‌گیرد 🔺دولت مانع‌زدایی از مسیر فعالان اقتصادی را دنبال می‌کند رئیس‌جمهور پزشکیان در نشست با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مازندران: 🔹اقتصاد کشور با تلاش تولیدکنندگان و فعالان بازار شکل می‌گیرد و اگر قرار است این مسیر اصلاح شود، قدم اول واگذاری اختیار و اصلاح ساختار تصمیم‌گیری است. 🔹اختیاراتی که در سطح ریاست‌جمهوری وجود داشت تا جایی که امکان داشت به استانداران واگذار شد، هرچند در این مسیر موانع قانونی مطرح شد و گفته می‌شد باید موضوع اختیار مشخص شود، اما با هماهنگی بخش‌های حقوقی و همکاری نمایندگان مجلس تلاش شد مسیر واگذاری تسهیل شود. 🔹جایگاه‌ها برای تسهیل کارهاست نه برتری افراد، این تصور که فردی در این جایگاه نخبه‌ای متفاوت است، نگاه درستی نیست؛ هر یک از حاضران می‌توانند در چنین جایگاهی مسئولیت داشته باشند و این مسئولیت برای کمک به یکدیگر و هدایت کشور به سمت توسعه و عزتمندی است. 🔹مقرراتی که خود دولت نوشته است باید در صورت نیاز اصلاح شود و آنچه به قانون مربوط است با همکاری مجلس مورد بازنگری قرار گیرد، زیرا عزم و اراده برای رفع موانع و اصلاح قوانین وجود دارد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🔺امضای ۸ تفاهم‌نامه و افتتاح همزمان ۴ طرح بزرگ در مازندران 🔹با حضور رئیس‌جمهور ۸ تفاهم‌نامه راهبردی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و مدیریت پسماند مازندران به امضا رسید و همزمان ۴ پروژه بزرگ زیرساختی و تولیدی استان به‌صورت برخط افتتاح شد. 🔹این طرح‌ها شامل توسعه صنایع لبنی و تولید غذای کودک، گسترش زنجیره تولید در بخش دام و طیور، اجرای طرح‌های فولادی در شهرستان‌های مختلف استان، احداث مجموعه‌های گردشگری در رامسر و چالوس، اجرای پروژه‌های مدیریت پسماند و نیز امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای تأمین کاغذ تحریر تولیدی صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌منظور چاپ کتب درسی کشور بود؛ تفاهمی که علاوه بر تقویت تولید داخلی، در کاهش وابستگی به واردات کاغذ نیز نقش‌آفرین خواهد بود. 🇮🇷@progress2
هدایت شده از  فصل بیداری
👇 وقتی گیلاس با بند باریکش به درخت متصل است،همه عوامل در جهت رشدش در تلاشند. باد باعث طراوتش میشود آب باعث رشدش میشود و آفتاب پختگی و کمال میبخشد. امّابه محض پاره شدن آن بند و جدا شدن از درخت، آب باعث گندیدگی، باد باعث پلاسیدگی و فتاب باعث پوسیدگی و ازبین رفتن طراوتش میشود. " بنده بودن یعنی همین،یعنی بند به خدا بودن " که اگر این بند پاره شد، دیگر همه عوامل در نابودی ما مؤثر خواهد بود. پول،قدرت،شهرت،زیبایی،مدرک و ... تا بند به خداییم برای رشد ما، مفید و بسیار هم خوب است اما به محض جدا شدن بندِ بندگی، همه آن عوامل باعث تباهی و فساد ما می شود.
ترجمه توئیت: منطقه ملتهب است، تهدیدهای آمریکا به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، ناوها و کشتی‌های جنگی و بسیج نظامی‌ای بی‌سابقه از زمان جنگ جهانی دوم در جریان است. و از سوی دیگر، رهبر ایران محافل قرآنی برگزار می‌کند و به همه این‌ها توجهی ندارد. نمونه‌ای واقعی از آیه کریمه: "ألا بذکرِ الله تطمئنّ القلوب؛ آگاه باشید که با یاد خدا دل‌ها آرام می‌گیرد." 👈 تا هست، باید کرد. @mohamadrezahadadpour
- ناشناس.mp3
زمان: حجم: 5.2M
✅ شرح دعای روز هشتم ماه_رمضان آیت‌الله مجتهدی تهرانی 🤲 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَـــرَج به حق بانو زینب کبری علیهاسلام ➥ @saafat
💠 امام على عليه‌السلام: در بسيار و كنيد، زيرا دعا بلا را از شما دفع می‌کند و استغفار، گناهان را از بین می‌برد.@saafat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸 چرا وضع برخی دانشگاه‌ها این‌چنین شد؟! سؤال داریم که چرا در برخی دانشگاه‌ها عده‌ای پرچم آتش زدن و بی‌حرمتی کردن؟! این تابلویی یکی از همون دانشگاه‌هاست، متعلق به بسیج دانشجوییِ اون دانشگاه(که شهدا رو چند هفته قبل از شهادت توسط موساد) با لفظ قمار باز خطاب کرد و.... وقتی موذنِ جامعه در دانشگاه‌ها، رسماً کیف‌کشِ برخی افراد و تفکرشون می‌شه و تبدیل می‌شه به نوچه‌ی جریانات متحجرِ مصلا انقلابی، خیلی نباید انتظار اثرگذاری بر دیگر دانشجوها در این فضا رو داشته باشیم...
هدایت شده از عمارآنلاین
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در محکومیت اهانت به نمادهای ملی و مذهبی @ammaronlin
این سخنانِ عراقچی است؛ به‌نظرم زیباتر، منطقی‌تر و حتی انقلابی‌تر از این نمی‌شد حرف زد. اما نگاه جناحی اجازه نمی‌دهد این بخش‌ها دیده شود. مخاطب هم معمولاً حوصله ندارد کل حرف را ببیند؛ در نتیجه، یک جمله بریده می‌شود و می‌گویند: «عراقچی درباره رهبری آینده فلان حرف را زد». مجری می‌پرسد: «اگر رهبری ترور شود چه می‌شود؟» و عراقچی با هوشمندی کامل پاسخ می‌دهد: «من در رسانه‌های آمریکایی دیده‌ام که روی ترور رهبری مانور می‌دهند، اما بدانند نظام ایران در هر حالتی ماندگار است.» این حرف، در واقع تیر خلاص به دشمن و رسانه‌هایش است؛ همان‌ها که القا می‌کنند نظام ایران دیکتاتوری و وابسته به یک نفر است و اگر آن یک نفر نباشد، همه‌چیز تمام می‌شود. بله، این جمله برای منِ بچه‌انقلابی ممکن است تلخ و اذیت‌کننده باشد؛ من هم اذیت می‌شوم. اما مخاطبِ عراقچی من و شما نیستیم؛ مخاطب، رسانه خارجی و ذهنیتی است که اصلاً مثل ما فکر نمی‌کند. باید با منطق خودش با او حرف زد. همین‌طور توییتی که علی‌اصغر شفیعیان زد؛ این‌که زمان شاه هم می‌گفتند «پهلوی برود همه‌چیز درست می‌شود»، اما نشد. این ادبیات شاید باب میل بچه‌های ایتایی و انقلابی نباشد، اما برای صحبت با برانداز لازم است. یکی از مشکلات اصلی «تبیین» همین‌جاست: باید با طرف مقابل به مدل خودش حرف بزنی تا نتیجه بگیری. وقتی این کار را می‌کنی، بعضی از این‌طرفی‌ها که هوش رسانه‌ای ندارند، معترض می‌شوند و یکی باید واقعاً این‌ها را جمع کند! ما این مشکل را در کلاب‌هاوس هم داشتیم. من می‌گفتم: «باشه، هرچی می‌گید درسته؛ حالا بگید چیکار کنیم؟ من هم میام سمت شما.» می‌گفتند: «هیچی، باید صبر کنیم.» می‌گفتم: «خب منم همینو می‌گم! پس برید زندگی‌تون رو بکنید 😁» این منطق آن‌طرف جواب می‌دهد، اما این‌طرف می‌گویند: «تو باید شبهاتش را حل می‌کردی!» در حالی که طرف نه‌تنها تبیین نمی‌شود، بدتر هم می‌شود. بهترین جواب، جوابی است که با منطق خودِ طرف مقابل داده شود. مثلاً یکی گفت: «امام خمینی فلان حرف را زده.» به او گفتم: «تو کسی را می‌شناسی که اگر فردا نفر اول مملکت شد، همه حرف‌ها و تصمیم‌هایش صددرصد درست باشد و حتی یک درصد هم اشتباه نکند؟» گفت: «نه، همه انسان‌ها دچار اشتباه می‌شوند.» گفتم: «خیلی خب، بیا اشتباهات امام را ــ از نظر خودت ــ بشمار.» شمرد؛ در کل چهار مورد بود. گفتم: «فرض کنیم حرفت درست است. کسی که در کل عمرش، بین هزاران حرف و تصمیم، چهار اشتباه داشته، نمره‌اش صفر است یا ۱۹؟» گفت: «۱۹.» گفتم: «پس چرا به امام به‌خاطر چهار اشتباه صفر می‌دهی، اما به شاه به‌خاطر صد اشتباهی که من شمردم، بیست می‌دهی؟ شاه می‌شود ۸، امام می‌شود ۱۹. حالا کدام بهتر است؟ کدام را باید انتخاب کرد؟» اینجا دیگر خودش جواب را گرفت. این منطق، انقلابی‌پسند نیست در حالی که با منطق خودشان، دقیقاً به همان نتیجه‌ای رسیدی که می‌خواستی. مشکل اساسی تبیین‌ همین است: با منطق خودمان حرف می‌زنیم، نه با منطق مخاطب. مثال دیگر: یک رفیق طلبه قدیمی دارم؛ ۱۲ سال پیش با هم درس آیت‌الله وحید می‌رفتیم. طلبه‌ای فاضل، اما غیرانقلابی. یک روز به من گفت: «تو طلبه دقیقی بودی، چطور نفهمیدی فلان مسئله دلیلش ضعیفه؟» چندتا از اعتقادات خودش را شمردم و پرسیدم: «این‌ها را قبول داری؟» گفت: «بله.» گفتم: «دلیل این‌ها از دلیل همان مسئله ضعیف‌تر است. چطور این‌ها را قبول داری، اما به من می‌گویی چرا آن را قبول داری؟» گفت: «درسته، این‌ها هم دلیلش ضعیفه.» گفتم: «خب پس بی‌خیالشون شو.» گفت: «نه، من خودم یه دلایل دِلی دارم.» گفتم: «منم دلایل قُلوه‌ای دارم 😂» یک‌بار هم در تهران، در جمعی بودم که طرف نه خدا را قبول داشت، نه پیامبر، نه کوروش، نه ایران، نه اسلام؛ فقط می‌گفت «من حافظ را قبول دارم.» بچه‌ها با منطق خودشان شروع کردند: «ببین اسلام خوبه، خدا هست، فلان…» طبیعی بود که طرف قانع نشود. گفتم: «حالا که بحث‌هاتون تموم شد و ایشون هم قانع نشد، بیایید امشب تا صبح حافظ بخونیم و هرچی حافظ گفت بگیم چشم.» شروع کردم به خواندن ابیات حافظ. طرف می‌گفت: «به‌به!» من معنا می‌کردم. می‌گفت: «عه! حافظ اینا رو گفته؟!» تا صبح، همه‌چیز را قبول کرد. خلاصه اینکه این منطق خیلی جواب می‌دهد: اول کمی همراهی، بعد حرف زدن با منطق خودش. منطق شما برای خودتان زیباست، نه لزوماً برای دیگران. انبیا و ائمه هم دقیقاً همین کار را می‌کردند. علامه امینی، ولایت امیرالمؤمنین(ع) را با منطق اهل سنت اثبات می‌کند. حضرت ابراهیم(ع) با منطق مخاطبش حرف می‌زند: اول فرض می‌گیرد این ستاره و ماه و خورشید خدا هستند، بعد با منطق خودِ آن‌ها نشان می‌دهد که «افول می‌کنند، پس خدا نیستند». این یعنی تبیین موثر