هدایت شده از صعود 🇮🇷
#سفرهایاستانی
#دولتخدمتگزار
#ادامهدهندهخدماتزمانشهیدرئیسی
🔺اقتصاد کشور با تلاش تولیدکنندگان و فعالان بازار شکل میگیرد
🔺دولت مانعزدایی از مسیر فعالان اقتصادی را دنبال میکند
رئیسجمهور پزشکیان در نشست با سرمایهگذاران و فعالان اقتصادی مازندران:
🔹اقتصاد کشور با تلاش تولیدکنندگان و فعالان بازار شکل میگیرد و اگر قرار است این مسیر اصلاح شود، قدم اول واگذاری اختیار و اصلاح ساختار تصمیمگیری است.
🔹اختیاراتی که در سطح ریاستجمهوری وجود داشت تا جایی که امکان داشت به استانداران واگذار شد، هرچند در این مسیر موانع قانونی مطرح شد و گفته میشد باید موضوع اختیار مشخص شود، اما با هماهنگی بخشهای حقوقی و همکاری نمایندگان مجلس تلاش شد مسیر واگذاری تسهیل شود.
🔹جایگاهها برای تسهیل کارهاست نه برتری افراد، این تصور که فردی در این جایگاه نخبهای متفاوت است، نگاه درستی نیست؛ هر یک از حاضران میتوانند در چنین جایگاهی مسئولیت داشته باشند و این مسئولیت برای کمک به یکدیگر و هدایت کشور به سمت توسعه و عزتمندی است.
🔹مقرراتی که خود دولت نوشته است باید در صورت نیاز اصلاح شود و آنچه به قانون مربوط است با همکاری مجلس مورد بازنگری قرار گیرد، زیرا عزم و اراده برای رفع موانع و اصلاح قوانین وجود دارد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔺امضای ۸ تفاهمنامه و افتتاح همزمان ۴ طرح بزرگ در مازندران
🔹با حضور رئیسجمهور ۸ تفاهمنامه راهبردی در حوزههای صنعت، کشاورزی، گردشگری و مدیریت پسماند مازندران به امضا رسید و همزمان ۴ پروژه بزرگ زیرساختی و تولیدی استان بهصورت برخط افتتاح شد.
🔹این طرحها شامل توسعه صنایع لبنی و تولید غذای کودک، گسترش زنجیره تولید در بخش دام و طیور، اجرای طرحهای فولادی در شهرستانهای مختلف استان، احداث مجموعههای گردشگری در رامسر و چالوس، اجرای پروژههای مدیریت پسماند و نیز امضای تفاهمنامه سهجانبه برای تأمین کاغذ تحریر تولیدی صنایع چوب و کاغذ مازندران بهمنظور چاپ کتب درسی کشور بود؛ تفاهمی که علاوه بر تقویت تولید داخلی، در کاهش وابستگی به واردات کاغذ نیز نقشآفرین خواهد بود.
#تبیینخدمات
#اینهاراماقدربدانیم
🇮🇷@progress2
هدایت شده از فصل بیداری
#خودسازی 👇
وقتی گیلاس با بند باریکش به درخت متصل است،همه عوامل در جهت رشدش در تلاشند.
باد باعث طراوتش میشود
آب باعث رشدش میشود
و آفتاب پختگی و کمال میبخشد.
امّابه محض پاره شدن آن بند و جدا شدن از درخت، آب باعث گندیدگی، باد باعث پلاسیدگی و فتاب باعث پوسیدگی و ازبین رفتن طراوتش میشود.
" بنده بودن یعنی همین،یعنی بند به خدا بودن " که اگر این بند پاره شد، دیگر همه عوامل در نابودی ما مؤثر خواهد بود.
پول،قدرت،شهرت،زیبایی،مدرک و ...
تا بند به خداییم برای رشد ما، مفید و بسیار هم خوب است اما به محض جدا شدن بندِ بندگی، همه آن عوامل باعث تباهی و فساد ما می شود.
#روحتو_بیدار_کن_دنیات_عوض_شه
#گروه_رسانه_ای_فصل_بیداری
#جامعه_نیازمند_فهم_سیاسی_است
هدایت شده از محمدرضا حدادپور جهرمی
ترجمه توئیت: منطقه ملتهب است، تهدیدهای آمریکا بهصورت شبانهروزی ادامه دارد، ناوها و کشتیهای جنگی و بسیج نظامیای بیسابقه از زمان جنگ جهانی دوم در جریان است.
و از سوی دیگر، رهبر ایران محافل قرآنی برگزار میکند و به همه اینها توجهی ندارد.
نمونهای واقعی از آیه کریمه: "ألا بذکرِ الله تطمئنّ القلوب؛ آگاه باشید که با یاد خدا دلها آرام میگیرد."
#ارسالی_مخاطبین
👈 تا #خدا هست، #زندگی باید کرد.
@mohamadrezahadadpour
- ناشناس.mp3
زمان:
حجم:
5.2M
✅ شرح دعای روز هشتم ماه_رمضان آیتالله مجتهدی تهرانی
🤲 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــکَ الفَـــرَج به حق بانو زینب کبری علیهاسلام
➥ @saafat
💠 امام على عليهالسلام:
در #ماه_رمضان بسيار #استغفار و #دعا كنيد، زيرا دعا بلا را از شما دفع میکند و استغفار، گناهان را از بین میبرد.
➥ @saafat
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔸 چرا وضع برخی دانشگاهها اینچنین شد؟!
سؤال داریم که چرا در برخی دانشگاهها عدهای پرچم آتش زدن و بیحرمتی کردن؟!
این تابلویی یکی از همون دانشگاههاست، متعلق به بسیج دانشجوییِ اون دانشگاه(که شهدا رو چند هفته قبل از شهادت توسط موساد) با لفظ قمار باز خطاب کرد و....
وقتی موذنِ جامعه در دانشگاهها، رسماً کیفکشِ برخی افراد و تفکرشون میشه و تبدیل میشه به نوچهی جریانات متحجرِ مصلا انقلابی، خیلی نباید انتظار اثرگذاری بر دیگر دانشجوها در این فضا رو داشته باشیم...
#سنگ_کج
#جاهل_مُتَنَسِّک
هدایت شده از عمارآنلاین
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در محکومیت اهانت به نمادهای ملی و مذهبی
@ammaronlin
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
این سخنانِ عراقچی است؛ بهنظرم زیباتر، منطقیتر و حتی انقلابیتر از این نمیشد حرف زد.
اما نگاه جناحی اجازه نمیدهد این بخشها دیده شود. مخاطب هم معمولاً حوصله ندارد کل حرف را ببیند؛ در نتیجه، یک جمله بریده میشود و میگویند: «عراقچی درباره رهبری آینده فلان حرف را زد».
مجری میپرسد: «اگر رهبری ترور شود چه میشود؟»
و عراقچی با هوشمندی کامل پاسخ میدهد:
«من در رسانههای آمریکایی دیدهام که روی ترور رهبری مانور میدهند، اما بدانند نظام ایران در هر حالتی ماندگار است.»
این حرف، در واقع تیر خلاص به دشمن و رسانههایش است؛ همانها که القا میکنند نظام ایران دیکتاتوری و وابسته به یک نفر است و اگر آن یک نفر نباشد، همهچیز تمام میشود.
بله، این جمله برای منِ بچهانقلابی ممکن است تلخ و اذیتکننده باشد؛ من هم اذیت میشوم.
اما مخاطبِ عراقچی من و شما نیستیم؛ مخاطب، رسانه خارجی و ذهنیتی است که اصلاً مثل ما فکر نمیکند. باید با منطق خودش با او حرف زد.
همینطور توییتی که علیاصغر شفیعیان زد؛ اینکه زمان شاه هم میگفتند «پهلوی برود همهچیز درست میشود»، اما نشد.
این ادبیات شاید باب میل بچههای ایتایی و انقلابی نباشد، اما برای صحبت با برانداز لازم است.
یکی از مشکلات اصلی «تبیین» همینجاست:
باید با طرف مقابل به مدل خودش حرف بزنی تا نتیجه بگیری.
وقتی این کار را میکنی، بعضی از اینطرفیها که هوش رسانهای ندارند، معترض میشوند و یکی باید واقعاً اینها را جمع کند!
ما این مشکل را در کلابهاوس هم داشتیم.
من میگفتم: «باشه، هرچی میگید درسته؛ حالا بگید چیکار کنیم؟ من هم میام سمت شما.»
میگفتند: «هیچی، باید صبر کنیم.»
میگفتم: «خب منم همینو میگم! پس برید زندگیتون رو بکنید 😁»
این منطق آنطرف جواب میدهد،
اما اینطرف میگویند: «تو باید شبهاتش را حل میکردی!»
در حالی که طرف نهتنها تبیین نمیشود، بدتر هم میشود.
بهترین جواب، جوابی است که با منطق خودِ طرف مقابل داده شود.
مثلاً یکی گفت: «امام خمینی فلان حرف را زده.»
به او گفتم:
«تو کسی را میشناسی که اگر فردا نفر اول مملکت شد، همه حرفها و تصمیمهایش صددرصد درست باشد و حتی یک درصد هم اشتباه نکند؟»
گفت: «نه، همه انسانها دچار اشتباه میشوند.»
گفتم:
«خیلی خب، بیا اشتباهات امام را ــ از نظر خودت ــ بشمار.»
شمرد؛ در کل چهار مورد بود.
گفتم:
«فرض کنیم حرفت درست است. کسی که در کل عمرش، بین هزاران حرف و تصمیم، چهار اشتباه داشته، نمرهاش صفر است یا ۱۹؟»
گفت: «۱۹.»
گفتم:
«پس چرا به امام بهخاطر چهار اشتباه صفر میدهی،
اما به شاه بهخاطر صد اشتباهی که من شمردم، بیست میدهی؟
شاه میشود ۸، امام میشود ۱۹.
حالا کدام بهتر است؟ کدام را باید انتخاب کرد؟»
اینجا دیگر خودش جواب را گرفت.
این منطق، انقلابیپسند نیست در حالی که با منطق خودشان، دقیقاً به همان نتیجهای رسیدی که میخواستی.
مشکل اساسی تبیین همین است:
با منطق خودمان حرف میزنیم، نه با منطق مخاطب.
مثال دیگر:
یک رفیق طلبه قدیمی دارم؛ ۱۲ سال پیش با هم درس آیتالله وحید میرفتیم. طلبهای فاضل، اما غیرانقلابی.
یک روز به من گفت:
«تو طلبه دقیقی بودی، چطور نفهمیدی فلان مسئله دلیلش ضعیفه؟»
چندتا از اعتقادات خودش را شمردم و پرسیدم:
«اینها را قبول داری؟»
گفت: «بله.»
گفتم:
«دلیل اینها از دلیل همان مسئله ضعیفتر است.
چطور اینها را قبول داری، اما به من میگویی چرا آن را قبول داری؟»
گفت:
«درسته، اینها هم دلیلش ضعیفه.»
گفتم: «خب پس بیخیالشون شو.»
گفت: «نه، من خودم یه دلایل دِلی دارم.»
گفتم: «منم دلایل قُلوهای دارم 😂»
یکبار هم در تهران، در جمعی بودم که طرف نه خدا را قبول داشت، نه پیامبر، نه کوروش، نه ایران، نه اسلام؛ فقط میگفت «من حافظ را قبول دارم.»
بچهها با منطق خودشان شروع کردند:
«ببین اسلام خوبه، خدا هست، فلان…»
طبیعی بود که طرف قانع نشود.
گفتم:
«حالا که بحثهاتون تموم شد و ایشون هم قانع نشد، بیایید امشب تا صبح حافظ بخونیم و هرچی حافظ گفت بگیم چشم.»
شروع کردم به خواندن ابیات حافظ.
طرف میگفت: «بهبه!»
من معنا میکردم.
میگفت: «عه! حافظ اینا رو گفته؟!»
تا صبح، همهچیز را قبول کرد.
خلاصه اینکه این منطق خیلی جواب میدهد:
اول کمی همراهی، بعد حرف زدن با منطق خودش.
منطق شما برای خودتان زیباست، نه لزوماً برای دیگران.
انبیا و ائمه هم دقیقاً همین کار را میکردند.
علامه امینی، ولایت امیرالمؤمنین(ع) را با منطق اهل سنت اثبات میکند.
حضرت ابراهیم(ع) با منطق مخاطبش حرف میزند:
اول فرض میگیرد این ستاره و ماه و خورشید خدا هستند،
بعد با منطق خودِ آنها نشان میدهد که «افول میکنند، پس خدا نیستند».
این یعنی تبیین موثر
#عقلانیت
#جنگ_روایتها
#راستی_آزمایی
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
نکتهای در باب مصاحبهی دکتر عراقچی...
🔶مجری نمیپرسه که اگه رهبرتون رو ترور کنند، شما چه کار میوکنید؟ بلکه میپرسه این فرد اصلا جانشینی میتونه داشته باشه؟ بعد از ایشون، چون هیچکس رو ندارید بگذارید جاش، آیا ساختارتون عوض نمیشه؟ که مثلا دیگه ولایت فقیهی نباشه؟
🔷حالا عده ای میگن چرا عراقچی نگفت هر کس به رهبری سوء قصد کنه، ما نیست و نابودش میکنیم؟
🔶من میگم باشه، حق با شماست، میگفت بهتر بود، اما عراقچی هم یک ساعت مصاحبه کرده، همهاش داره رجز میخونه، اونها رو هم ببینیم.
🙏ماشاءالله به غیرتی که روی رهبری دارید.
🔷منتها وقتی که بهتون میگن رهبری اونقدر ضعیفه که بهش تحمیل میشه، نمیتونه نظرات خودش رو ابراز کنه و هرچی میگه حرف خودش نیست، گزارش غلط بهش میدن و فریبش میدن... اون موقع هم لطفا غیرت به خرج بدید.
✍کلا اینطور مصاحبهها اصلا مصاحبههای معمولی نیستند، مجری هم آدم معمولی نیست.
🔶 سوالهاشون رو هم خبرگزاریهاشون طرح نمیکنن، کلا پشت این مصاحبهها سرویسهای امنیتی هستند
🔷مثل اون مصاحبهی لاریجانی با خبرگزاری قطری..
🔶سؤالها اصلا برای نوشتن یک مصاحبهی مثلا جنجالی طرح نمیشن، طرح میشن برای فتنهانگیزی، تفرقه افکنی، از خود طرف بگیری علیهش در دنیا استفاده کنی، از خودش بگیری علیهش داخل کشورش استفاده کنی، حساسیت یک دولت رو نسبت به یک موضوع محک زدن...
🔷جنگ دیپلماتیکه، و چون مردم خیلی کمتر از جنگ تسلیحاتی ازش سر در میارن، دیپلماتهامون خیلی مظلوم واقع میشن...
🔶هر دیپلماتی هم یک توانی داره، بالاخره دوتا تیر هم شاید بخوره در این جنگ، اما این نباید باعث بشه سریع برچسب خائن بهش بچسبونیم.
🔷البته این هم جزو جنگه، رسانههای ایرانی رو یا فریب میدن، یا اصلا از خودشونن، بهشون خط میدن، از پشت شلیک میکنن به نیروی خودی...
🔶اون مصاحبهای که پارسال دکتر پزشکیان در نیویورک با تاکر کارلسون کرد خیلی حرفهای بود، تیم مذاکره خیلی باهاش کار کرده بودند و جوابها رو خیلی حساب شده آماده کرده بودند.
🔷حرفهای دکتر پزشکیان باید مردم آمریکا و کارلسونِ بسیار پرطرفدار در جمهوریخواههارو علیه سیاستهای ترامپ در حمایت از اسرائیل میکرد، که کرد.
🔶اونوقت در ایران در ایتا، شروع کردن به تخریب ریچئیسجمهور!
جنگه دیگه جنگه
____________________________
بنده رفتم اصل فیلم رو دیدم، شما هم ببینید.
سوال خبرنگار اینه دقیقا:
"Is there a, is there a succession plan for the Supreme Leader? and will there be a day when there would be maybe a separation between the clergy and the civil dispensation?"
بحث زبانم لال «ترور رهبری» اصلا در سؤال نیست
سؤال دربارهی جانشینیه.
بحث ترور رو خود دکتر عراقچی در جواب مطرح میکنه.
البته بنده قبول دارم که همچنین نباید میگفت ایشون،
اما جدای این مورد، بقیهی موارد مصاحبه خیلی خوب بود و ایکاش برخی دوستان همهی مصاحبه رو ببینن...
و باز هم تشکر از دوستان انقلابی بابت غیرت زیباشون.
اما چند سؤال:
۱. چرا اون زمان که برخی از این افرادی که الان رگ گردنشون بیرون زده، در زمان واکسن میگفتند که رهبری تخصص نداره و به رهبری تحمیل کردند و...، روی رهبری غیرت به خرج ندادند؟!
۲. چرا وقتی اینقدر چهرهی رهبری رو ضعیف نشون دادن که ادعای تحمیل به ایشان کردن، این افراد غیرت به خرج ندادن؟!
۳. چرا وقتی جناب ش.راد از همین کانالداران ایتایی، ادعا داشت رهبری را مجبور به واکسن زدن کردن، برخیها غیرت به خرج ندادن؟!
از سال ۹۹ و فتنهی ضد واکسنها ما شاهد بودیم فرامین رهبری مدام توسط عدهای که خود را مطیع رهبری می دونن زیر پا گذاشته شد، اما کانالهای همسوشون غیرتی روی رهبری به خرج ندادن!!
خدا عاقبت ما رو ختم بخیر کند.