هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
نکتهای در باب مصاحبهی دکتر عراقچی...
🔶مجری نمیپرسه که اگه رهبرتون رو ترور کنند، شما چه کار میوکنید؟ بلکه میپرسه این فرد اصلا جانشینی میتونه داشته باشه؟ بعد از ایشون، چون هیچکس رو ندارید بگذارید جاش، آیا ساختارتون عوض نمیشه؟ که مثلا دیگه ولایت فقیهی نباشه؟
🔷حالا عده ای میگن چرا عراقچی نگفت هر کس به رهبری سوء قصد کنه، ما نیست و نابودش میکنیم؟
🔶من میگم باشه، حق با شماست، میگفت بهتر بود، اما عراقچی هم یک ساعت مصاحبه کرده، همهاش داره رجز میخونه، اونها رو هم ببینیم.
🙏ماشاءالله به غیرتی که روی رهبری دارید.
🔷منتها وقتی که بهتون میگن رهبری اونقدر ضعیفه که بهش تحمیل میشه، نمیتونه نظرات خودش رو ابراز کنه و هرچی میگه حرف خودش نیست، گزارش غلط بهش میدن و فریبش میدن... اون موقع هم لطفا غیرت به خرج بدید.
✍کلا اینطور مصاحبهها اصلا مصاحبههای معمولی نیستند، مجری هم آدم معمولی نیست.
🔶 سوالهاشون رو هم خبرگزاریهاشون طرح نمیکنن، کلا پشت این مصاحبهها سرویسهای امنیتی هستند
🔷مثل اون مصاحبهی لاریجانی با خبرگزاری قطری..
🔶سؤالها اصلا برای نوشتن یک مصاحبهی مثلا جنجالی طرح نمیشن، طرح میشن برای فتنهانگیزی، تفرقه افکنی، از خود طرف بگیری علیهش در دنیا استفاده کنی، از خودش بگیری علیهش داخل کشورش استفاده کنی، حساسیت یک دولت رو نسبت به یک موضوع محک زدن...
🔷جنگ دیپلماتیکه، و چون مردم خیلی کمتر از جنگ تسلیحاتی ازش سر در میارن، دیپلماتهامون خیلی مظلوم واقع میشن...
🔶هر دیپلماتی هم یک توانی داره، بالاخره دوتا تیر هم شاید بخوره در این جنگ، اما این نباید باعث بشه سریع برچسب خائن بهش بچسبونیم.
🔷البته این هم جزو جنگه، رسانههای ایرانی رو یا فریب میدن، یا اصلا از خودشونن، بهشون خط میدن، از پشت شلیک میکنن به نیروی خودی...
🔶اون مصاحبهای که پارسال دکتر پزشکیان در نیویورک با تاکر کارلسون کرد خیلی حرفهای بود، تیم مذاکره خیلی باهاش کار کرده بودند و جوابها رو خیلی حساب شده آماده کرده بودند.
🔷حرفهای دکتر پزشکیان باید مردم آمریکا و کارلسونِ بسیار پرطرفدار در جمهوریخواههارو علیه سیاستهای ترامپ در حمایت از اسرائیل میکرد، که کرد.
🔶اونوقت در ایران در ایتا، شروع کردن به تخریب ریچئیسجمهور!
جنگه دیگه جنگه
____________________________
بنده رفتم اصل فیلم رو دیدم، شما هم ببینید.
سوال خبرنگار اینه دقیقا:
"Is there a, is there a succession plan for the Supreme Leader? and will there be a day when there would be maybe a separation between the clergy and the civil dispensation?"
بحث زبانم لال «ترور رهبری» اصلا در سؤال نیست
سؤال دربارهی جانشینیه.
بحث ترور رو خود دکتر عراقچی در جواب مطرح میکنه.
البته بنده قبول دارم که همچنین نباید میگفت ایشون،
اما جدای این مورد، بقیهی موارد مصاحبه خیلی خوب بود و ایکاش برخی دوستان همهی مصاحبه رو ببینن...
و باز هم تشکر از دوستان انقلابی بابت غیرت زیباشون.
اما چند سؤال:
۱. چرا اون زمان که برخی از این افرادی که الان رگ گردنشون بیرون زده، در زمان واکسن میگفتند که رهبری تخصص نداره و به رهبری تحمیل کردند و...، روی رهبری غیرت به خرج ندادند؟!
۲. چرا وقتی اینقدر چهرهی رهبری رو ضعیف نشون دادن که ادعای تحمیل به ایشان کردن، این افراد غیرت به خرج ندادن؟!
۳. چرا وقتی جناب ش.راد از همین کانالداران ایتایی، ادعا داشت رهبری را مجبور به واکسن زدن کردن، برخیها غیرت به خرج ندادن؟!
از سال ۹۹ و فتنهی ضد واکسنها ما شاهد بودیم فرامین رهبری مدام توسط عدهای که خود را مطیع رهبری می دونن زیر پا گذاشته شد، اما کانالهای همسوشون غیرتی روی رهبری به خرج ندادن!!
خدا عاقبت ما رو ختم بخیر کند.
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
هم از تقوینیا
هم از دیگر افراد
خواهش میکنیم آن قسمت سؤال خبرنگار که از دکتر عراقچی دربارهی احتمال ترور توسط ترامپ را مطرح کرد برای ما بفرستند.
همان قسمت سؤال رو لطفا...
این.جاست که میگیم اسیرِ جماعتی هستیم که خودشون رو تفسیرگر و تحلیلگر میدونند، اما اصل مصاحبه رو ندیدن!!
هیچجای سؤال خبرنگار، چنین چیزی وجود نداشت...
#جنگ_رسانهای
#راستی_آزمایی
#جنگ_روایتها
هدایت شده از فصل بیداری
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دقت_کنید 👇
تکرار تاریخ از خوارج تا مدعیان امروز
چه سکانس بینظیری که بهخوبی وضعیت برخی #مدعیان_امروز را به تصویر میکشد...
در تاریخ آمده است: زمانی که جاسوسان #معاویه با ترور یاران #امام_حسن مجتبی (ع) مسیر را برای #نفوذ هموار میکردند، گروهی از #خوارج با رخنه در لشکر و تحریک مردم به جهاد، آن حضرت را بهدلیل تعلل در حمله به سپاه شام، مقصر معرفی میکردند!
این سکانس شما را یاد چه کسانی میاندازد؟
چه کسانی از تعلل فرماندهان نظامی ما ـ که برخی از آنان به مقام شهادت رسیدند ـ سخن گفتند؟
چه کسانی آنقدر فضای سیاسی را ملتهب کردند تا #رهبر_انقلاب صراحتاً فرمودند:
«نه تعلل میکنیم و نه عجله.»
بهخدا قسم، تاریخ در حال تکرار است.
توجیهگران امر رهبری، هیچکدام عاقبتبخیر نشدند.
و آن دیالوگ پایانی...
آیا شما را یاد کسانی نمیاندازد که پس از شهادت سید حسن #نصرالله، ناجوانمردانه به سرداران شهید #باقری، #سلامی و #حاجیزاده حمله کردند و گفتند:
«چون نزدید، سید را زدند!....
#گروه_رسانه_ای_فصل_بیداری
#جامعه_نیازمند_فهم_سیاسی_است
#کانالی_متفاوت_برای_ارائه_اندیشه_ها
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔺باز هم حمله به عراقچی!
🔹اخیرا از یکی از تحلیلگرانِ غربی که اتفاقا مخالف حملهی آمریکا به ایران هم هست، شنیدم که در واکنش به سؤالی درباره.ی ترور احتمالی سران جمهوری اسلامی میگفت: ایران کشوری است که دموکراسی واقعی دارد؛ ایران سرزمین نهادها است.
منظورش این بود که در ایران بر خلاف ممالک دیکتاتوری یا حکومتهای خانوادگی، کشور متکی به یک نفر نیست، همانطور که بر خلاف تصور دشمن، پس از شهادت فرماندهان نظامی، فرماندهان دیگری جایگزین شدند و آن ضربات مهلک را در جنگ ۱۲ روزه به اسرائیل وارد کردند.
🔹اولا که دکتر عراقچی در تمام این مدت مواضع انقلابی داشته و حتی نسبت به تهدید ترور رهبری هم از خود واکنش قاطع نشان داده است. در هیچیک از مصاحبههایش نیز پیدا نمیکنید که جنگ و دیپلماسی را کنار هم قرار ندهد. همواره میگوید اهل دیپلماسی هستیم، برای جنگ هم آمادهایم.
🔹ثانیا عراقچی یک دیپلمات است و باید حرفهایش را مختصر و مفید انتخاب کند. خلاصهی پاسخ او به خبرنگار هندی دربارهی احتمال تهدید رهبری این است که دشمن نمیتواند جمهوری اسلامی را با ترور رهبری از پای در بیاورد. این جمله اگر برای مخاطب فهم بشود، اثرش کمتر از پای بر زمین کوبیدن و رجز خواندن نیست. مگر امام خمینی(رحمةاللهعلیه) نفرمودند حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان یک نفر و لو امام عصر(علیهالسلام) باشد اولیتر است؟
🔹ثالثا دربارهی پیامدهای چنین حماقتی از دشمن بارها و بارها علمای دینی، فرماندهان ارشد نظامی، گروههای مقاومت در سراسر منطقه، بعلاوه دیپلماتها و چهرههای سیاسی و امنیتیِ ما، هشدارهای لازم را دادهاند.
اساسا از عراقچی بیش از هر چیز، دیپلماسیِ قوی و مذاکرهی خوب انتظار میرود، هرچند که او بارها تهدید هم کرده است!
🔹بنده قبلا هم گفتهام؛ فرض کنید عراقچی و پزشکیان همهی مشکلات کشور را نیز حل کنند. اقتصاد را، امنیت را، جامعه را، معیشت را و خلاصه هر چیزی که فکر میکنید باید درست بشود! خدا وکیلی فکر میکنید بعد از این اتفاقات [برخی] دست از سرشان برمیدارند؟ خیر! بعضیها با تقابل دیده میشوند و وقتی سوژهی دندانگیری ندارند از کاه کوه میسازند، و اِلّا در سکوت دیده نخواهند شد چون در هیچ کاری جز جوسازی تخصص ندارند.
🔹و البته زمانشناس هم نیستند؛ اولویتها را نمیفهمند؛ درکی از مسائل مهم کشور ندارند و بعضا حتی از مراجع بالا دستی تذکر هم گرفتهاند!
اما چه میشود کرد؟ بیفایدهست آقا؛ بیفایده است!
✍عبدالرحیم انصاری
💠 امام صادق علیهالسلام به یکی از شاگردان امین خود به نام مُفَضَّلبنعمر میفرمایند:
یا مفضل، میخواهی با تمام ملائکه مقرب و غیرمقرب خدا مصافحه کنی؟ گفت: نَعَم یابن رسول الله.
امام فرمودند: پس #شب_جمعه برو #کربلا.
امام ادامه دادند مفضل میخواهی با اميرالمؤمنين علیهالسلام و فرزندان پاکش مصاحفه کنی؟
گفت: نَعَم یابن رسول الله.
امام فرمودند: پس شب جمعه برو کربلا.
امام چند لحظه سکوت کردند و فرمودند: مفضل میخواهی خدا را ملاقات کنی؟ گفت: بله یابن الرسول الله.
امام فرمودند: پس شب جمعه برو کربلا.
سپس فرمودند:
مَن زَارَ الْحُسَیْن علیهالسلام، کَمَن زَارَ اللَّهَ فِی عَرْشِه.
زیارت #امام_حسین علیهالسلام مانند زیارت #خدا در عرش است.
♡
💠 امام رضا علیهالسلام نیز فرمودهاند:
مَن زَارَ قَبْرَ أَبِیعَبداللَّه بِشَطِّ الْفُرات، کَمَن زَارَ اللَّه فَوْقَ عَرْشِه.
هرکس اباعبدللهالحسین علیهالسلام را در کنار شط فرات #زیارت کند، مانند کسی است که خداوند را در بالای عرش زیارت کرده است.
📌 با همین سلام میتوان از دور به زیارت ایشان مشرف شد:
{ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه
وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِک
عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّه
اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهار
وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُم
اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن
وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْن
وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْن
وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْن }
#ماه_رمضان
#ماه_میهمانی_خدا
➥ @saafat
⚘ #وصیت_نامه عاشقانه شهیدی که رهبر معظم انقلاب درباره آن فرمودند: من مکرر وصیت این #شهید را میخوانم و هر بار از آن بهره و فیض تازه گرفتهام.
#شب_جمعه
#میهمانی_شهدا_در_کربلا
➥ @saafat
- ناشناس.mp3
زمان:
حجم:
4.6M
📌 شرح دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
آیتالله مجتهدی تهرانی
#ماه_رمضان
🤲 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــك الفَـــرَج
➥ @saafat