eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 امام صادق علیه‌السلام به یکی از شاگردان امین خود به نام مُفَضَّل‌بن‌عمر می‌فرمایند: یا مفضل، می‌خواهی با تمام ملائکه مقرب و غیرمقرب خدا مصافحه کنی؟ گفت: نَعَم یابن رسول الله. امام فرمودند: پس برو . امام ادامه دادند مفضل می‌خواهی با اميرالمؤمنين علیه‌السلام و فرزندان پاکش مصاحفه کنی؟ گفت: نَعَم یابن رسول الله. امام فرمودند: پس شب جمعه برو کربلا. امام چند لحظه سکوت کردند و فرمودند: مفضل می‌خواهی خدا را ملاقات کنی؟ گفت: بله یابن الرسول الله. امام فرمودند: پس شب جمعه برو کربلا. سپس فرمودند: مَن زَارَ الْحُسَیْن علیه‌السلام، کَمَن زَارَ اللَّهَ فِی عَرْشِه. زیارت علیه‌السلام مانند زیارت در عرش است. ♡ 💠 امام رضا علیه‌السلام نیز فرموده‌اند: مَن زَارَ قَبْرَ أَبِی‌عَبداللَّه بِشَطِّ الْفُرات، کَمَن زَارَ اللَّه فَوْقَ عَرْشِه. هرکس اباعبدلله‌الحسین علیه‌السلام را در کنار شط فرات کند، مانند کسی است که خداوند را در بالای عرش زیارت کرده است. 📌 با همین سلام می‌توان از دور به زیارت ایشان مشرف شد: { اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِک عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّه اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهار وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُم اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْن وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْن وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْن } @saafat
عاشقانه شهیدی که رهبر معظم انقلاب درباره آن فرمودند: من مکرر وصیت این را می‌خوانم و هر بار از آن بهره و فیض تازه گرفته‌ام. @saafat
✅ دعای روز نهم @saafat
- ناشناس.mp3
زمان: حجم: 4.6M
📌 شرح دعای روز نهم ماه مبارک رمضان آیت‌الله مجتهدی تهرانی 🤲 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّــك الفَـــرَج ➥ @saafat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟥 علیزاده ی لندنی دیروز در باره من چیزهایی نوشت ؛ اول مطلب او را بخوانیم سپس پاسخ بنده را : خواندن این دو روایت علیزاده و زارعی از ایران را برای جوانان انقلابی و مساجد و هیئت ها و جنبش های دانشجویی و استادی پیشنهاد می کنم ان شاءالله. ▪️▪️""علیزاده از لندن : بنویسید در جمهوری اسلامی ۱۴۰۴ فردی با سطح سواد و شخصیت و آیکیوی مجتبی زارعی که در بهترین حالت به درد این میخورد که یک ترول سازمانی باشدبر صندلی مدرس و مصدق و قوام می نشیند. چرا؟ چون سالها کیف‌کشی مقامات کرده. در حالیکه ۹۹درصد نخبگان دارای شرایط فقط چون غیرخودی هستند پشت سد شورای نگهبان اره می‌شوند. نظام به جای انکه دنبال جراحی از سفره معیشت مردم باشد باید دنبال پاکسازی خود ازنخاله‌های کیف‌کش و میدان دادن به نخبگان پاکدست و دارای استقلال رای باشد""▪️▪️ 🟩 پاسخ من: درست روایت کن لندنی ! ....این است داستان ما با ائتلاف خط لندنی و سوپر انقلابی هایی که یکسال و نیم برای انهدامش صبر و جهاد تبیین شد ؛ جنگ با ائتلاف تان برای من همان کربلای ۴ و ۵ بود ؛ قصه ی پر غصه این است : درست بنویسید که در فضای رعب آور مجازی با وجود ائتلاف سنگین خط لندنی با انقلابیون سوپر در رسانه و مجلس و احزابی مثل حزب شین و حزب ثین و نیز حزب جیم بدون واهمه و با پذیرش انواع دشنام ها بر خود اما با اعتقاد به همان خدای قادرم در کربلای ۴ و کربلای ۵ یک تنه در مقابل شما ایستادگی شد ؛ این جهاد بیش از یک سال و نیم طول کشید و نهایتا شد فتح الفتوح رسوایی این ائتلاف نزد ملت بزرگ و بصیر ایران . ✔️ یکسال و نیم تلاش کردی ساختار نظام جمهوری اسلامی را فاسد نشان دهی! ✔️ یکسال و نیم از لندن از میان انقلابیون سوپر یارگیری کردی و صف طولانی پشت استودیوی انگلیسی ات از قربانیان درست کردی! ✔️ برای مصاحبه با تو در انگلیس و سپس دیده شدن در داخل پشت هم سبد گذاشتن! ✔️ علیه فرماندهان از وعده ی صادق یک و دو و سه تا جنگ ۱۲ روزه خط تخریب را جلو بردی و عمق دادی ! بر سپاه و ستاد کل مسلح آنهم در وسط جنگها تاختید! ✔️ بین دولت و رهبری در بین حزب الهی ها تولید نفرت کردی! ✔️ اجتهاد کردن مقابل ولایت فقیه را در بین انقلابیون باب کردی و بخصوص نظریه ضبط صوت نبودن مقابل امام خامنه ای را علنی کردید ! ✔️ اما ما می دانستم اینها همه مقدمه است و مثل ام آی سیکس و روبهان مکار انگلیسی منتظر اعلام ساعت رمز عملیات بودی آنگاه که در شورش خیابانی دی ماه گفتی حالا وقتشه ! و وقت استعفا و خروج از پارلمان است ! ✔️ ما اما کماکان به اتفاق انقلابیون اصیل یک تنه جلوی شما و دوسه تا تماینده ساده لوح و قربانی تو در تهرانی ایستادیم و تو نهایتا عنان از کف دادی و همه چیز را عیان کردی و فرمان حمله را صادر کردی ؛ ✔️به دوربین زُل زدی و امام خامنه ای را مسئول کشتار معرفی کردی و با صدای بلند و گستاخی امام ما را خطاب کردی که از حکومت برو کنار ! 🔻 و حالا من که یادم نمی آید غیر از سربازی آقا نوچه و مرید و کیف کش کسی بوده باشم چرا نباید به تخریب و دشنام تو علیه خود افتخار کنم ؟! این صحنه ی نبرد با ائتلاف تو و سوپر انقلابی های بی عقلِ ساده لوح برای من هیچ چیز کمتر از نبردهای سخت و نزدیک و نارنجک به نارنجک در اروند و نهر خیّن و جزیره ی ام الرصاص و کانال ماهی نداشته است ! 📌 راستی ! اگه تو راست میگی حالا دیگه چرا کسی از جبهه ی انقلاب از ترس مردم انقلابی تهران و ایرانجان جرآت نمیکنه با استودیوی انگلیسی ات هم کلام بشه !؟ اگه دروغ میگم بسم الله منتظریم دوباره اونها رو بیار روی خط ! ▪️.... اما همه اینها به کنار خدا باید قبول کُنه انگلیس و ام آی سیکس خرِ کین؟! اگر خدا از من قبول نکنه من هم شیطانی بیش نیستم ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
⚘ ۸ اسفند؛ سال‌روز گرامی باد. 🌱 اگر جنگ می‌کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتن برای چه؟ @saafat
🟩 برخی دوستان مان از روی خشم مقدس علیه دشمن، می گویند جناب عراقچی پاسخ دلخواه ما را در باره امام خامنه ای نداد ؛ خب روشن است ؛ پاسخ را قبلا رئیس جمهور شهادت طلب مان به دنیا اعلام کرده است و حتی تصورش موجب تصدیق است : ""اعلام جنگ‌ تمام عیار"" 🔻 همه با هم سرباز امین نظام و آقا و دولت را در مقابل نماینده آدمخواران (نتانیاهو و ترامپِ فاسدِ بچه بازِ بچه کُش) در ژنو تقویت کنیم! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
چرا تأکید بر ساختارِ جانشینی برای رهبری، نشانه‌ی قدرت است نه نشانه‌ی ضعف؟! (در یک نظام منسجم، شفافیت ساختاری، خود بزرگترین ابزار نمایش اقتدار است...) 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇