eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟥 علیزاده ی لندنی دیروز در باره من چیزهایی نوشت ؛ اول مطلب او را بخوانیم سپس پاسخ بنده را : خواندن این دو روایت علیزاده و زارعی از ایران را برای جوانان انقلابی و مساجد و هیئت ها و جنبش های دانشجویی و استادی پیشنهاد می کنم ان شاءالله. ▪️▪️""علیزاده از لندن : بنویسید در جمهوری اسلامی ۱۴۰۴ فردی با سطح سواد و شخصیت و آیکیوی مجتبی زارعی که در بهترین حالت به درد این میخورد که یک ترول سازمانی باشدبر صندلی مدرس و مصدق و قوام می نشیند. چرا؟ چون سالها کیف‌کشی مقامات کرده. در حالیکه ۹۹درصد نخبگان دارای شرایط فقط چون غیرخودی هستند پشت سد شورای نگهبان اره می‌شوند. نظام به جای انکه دنبال جراحی از سفره معیشت مردم باشد باید دنبال پاکسازی خود ازنخاله‌های کیف‌کش و میدان دادن به نخبگان پاکدست و دارای استقلال رای باشد""▪️▪️ 🟩 پاسخ من: درست روایت کن لندنی ! ....این است داستان ما با ائتلاف خط لندنی و سوپر انقلابی هایی که یکسال و نیم برای انهدامش صبر و جهاد تبیین شد ؛ جنگ با ائتلاف تان برای من همان کربلای ۴ و ۵ بود ؛ قصه ی پر غصه این است : درست بنویسید که در فضای رعب آور مجازی با وجود ائتلاف سنگین خط لندنی با انقلابیون سوپر در رسانه و مجلس و احزابی مثل حزب شین و حزب ثین و نیز حزب جیم بدون واهمه و با پذیرش انواع دشنام ها بر خود اما با اعتقاد به همان خدای قادرم در کربلای ۴ و کربلای ۵ یک تنه در مقابل شما ایستادگی شد ؛ این جهاد بیش از یک سال و نیم طول کشید و نهایتا شد فتح الفتوح رسوایی این ائتلاف نزد ملت بزرگ و بصیر ایران . ✔️ یکسال و نیم تلاش کردی ساختار نظام جمهوری اسلامی را فاسد نشان دهی! ✔️ یکسال و نیم از لندن از میان انقلابیون سوپر یارگیری کردی و صف طولانی پشت استودیوی انگلیسی ات از قربانیان درست کردی! ✔️ برای مصاحبه با تو در انگلیس و سپس دیده شدن در داخل پشت هم سبد گذاشتن! ✔️ علیه فرماندهان از وعده ی صادق یک و دو و سه تا جنگ ۱۲ روزه خط تخریب را جلو بردی و عمق دادی ! بر سپاه و ستاد کل مسلح آنهم در وسط جنگها تاختید! ✔️ بین دولت و رهبری در بین حزب الهی ها تولید نفرت کردی! ✔️ اجتهاد کردن مقابل ولایت فقیه را در بین انقلابیون باب کردی و بخصوص نظریه ضبط صوت نبودن مقابل امام خامنه ای را علنی کردید ! ✔️ اما ما می دانستم اینها همه مقدمه است و مثل ام آی سیکس و روبهان مکار انگلیسی منتظر اعلام ساعت رمز عملیات بودی آنگاه که در شورش خیابانی دی ماه گفتی حالا وقتشه ! و وقت استعفا و خروج از پارلمان است ! ✔️ ما اما کماکان به اتفاق انقلابیون اصیل یک تنه جلوی شما و دوسه تا تماینده ساده لوح و قربانی تو در تهرانی ایستادیم و تو نهایتا عنان از کف دادی و همه چیز را عیان کردی و فرمان حمله را صادر کردی ؛ ✔️به دوربین زُل زدی و امام خامنه ای را مسئول کشتار معرفی کردی و با صدای بلند و گستاخی امام ما را خطاب کردی که از حکومت برو کنار ! 🔻 و حالا من که یادم نمی آید غیر از سربازی آقا نوچه و مرید و کیف کش کسی بوده باشم چرا نباید به تخریب و دشنام تو علیه خود افتخار کنم ؟! این صحنه ی نبرد با ائتلاف تو و سوپر انقلابی های بی عقلِ ساده لوح برای من هیچ چیز کمتر از نبردهای سخت و نزدیک و نارنجک به نارنجک در اروند و نهر خیّن و جزیره ی ام الرصاص و کانال ماهی نداشته است ! 📌 راستی ! اگه تو راست میگی حالا دیگه چرا کسی از جبهه ی انقلاب از ترس مردم انقلابی تهران و ایرانجان جرآت نمیکنه با استودیوی انگلیسی ات هم کلام بشه !؟ اگه دروغ میگم بسم الله منتظریم دوباره اونها رو بیار روی خط ! ▪️.... اما همه اینها به کنار خدا باید قبول کُنه انگلیس و ام آی سیکس خرِ کین؟! اگر خدا از من قبول نکنه من هم شیطانی بیش نیستم ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
⚘ ۸ اسفند؛ سال‌روز گرامی باد. 🌱 اگر جنگ می‌کنید احتیاج ندارد به من و دیگری گزارش کنید. گزارش را نگه دارید برای قیامت. اگر کار برای خداست گفتن برای چه؟ @saafat
🟩 برخی دوستان مان از روی خشم مقدس علیه دشمن، می گویند جناب عراقچی پاسخ دلخواه ما را در باره امام خامنه ای نداد ؛ خب روشن است ؛ پاسخ را قبلا رئیس جمهور شهادت طلب مان به دنیا اعلام کرده است و حتی تصورش موجب تصدیق است : ""اعلام جنگ‌ تمام عیار"" 🔻 همه با هم سرباز امین نظام و آقا و دولت را در مقابل نماینده آدمخواران (نتانیاهو و ترامپِ فاسدِ بچه بازِ بچه کُش) در ژنو تقویت کنیم! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
چرا تأکید بر ساختارِ جانشینی برای رهبری، نشانه‌ی قدرت است نه نشانه‌ی ضعف؟! (در یک نظام منسجم، شفافیت ساختاری، خود بزرگترین ابزار نمایش اقتدار است...) 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
اولا؛ این صراحت، در برابر دشمنان را نتیجه می‌دهد! وقتی سازوکار جانشینی از قبل مشخص و صریح باشد، امیدِ دشمن به ایجاد شوک و بی‌ثباتی در لحظه‌ی حساس از بین می‌رود... در سیستم‌های ضعیف دنیا مثل ونزوئلا، دشمن منتظر بوجود آمدن بحران است تا بتواند از ضعفِ ساختاریِ آن نظام، استفاده و بر آن‌ها غالب شود! اما وقتی که ما به صراحت اعلام می‌کنیم که برای فردای بدون شخص رهبری، برنامه‌ریزی کرده‌ایم، این خودش یک نوع محسوب می‌شود که می‌تواند در کنار بازدارندگی سخت نظامی، دشمن را از تهاجم علیه کشورمان ناامید سازد! ثانیا؛ تبیین نظام، اعتماد و اطمینان داخلی را نیز در پی خواهد داشت! استحکام یک نظام، تنها با قدرت ظاهری سنجیده نمی‌شود، بلکه با اطمینان‌بخشی درونی و بیرونی معنا می‌یابد. ما با آشکار ساختن مسیر جانشینی، نه تنها دشمن را ناامید می‌کنیم، بلکه به ملت خود اطمینان می‌دهیم که اصول و آرمان‌ها پابرجا خواهند ماند! ثالثا؛ در جمهوری اسلامی، مشروعیت رهبری دو بُعد دارد: شرعی(ولایت فقیه) و قانونی(قانون اساسی) محور تأکید آقای دکتر عراقچی بر جنبه‌ی دوم می‌باشد! ایشان در پیِ بیان مشروعیتِ تثبیت‌شده رهبری توسط انتخاب خبرگان و قانون اساسی می‌باشد! این درحالی‌ست که اگر این مکانیزم قانونی نفی شود و یا به صراحت بیان نشود، کل اعتبار ساختاری نظام زیر سؤال می‌رود! چراکه نظام برای اینکه بتواند پایداری جهانی خود را در فضای بین‌الملل نشان دهد، قطعاً نیازمند تصریح به این پشتوانه‌ی اداری و حقوقیِ قوی است!
📌 نکات؛ ۱. تقویت دروغ (مسلح بودن بسیجیان) در ذهن مخاطب و استفاده از عبارت (تصمیم‌گیران نظام) دو است، برای القاء وجود تفکر در حاکمیت. مفهومی که با تعریف در تعارض است و هدفش تزریق دیدگاه به است. ۲. نظام حق اعتراض مردم خود به رسمیت شناخته و برای آن وضع کرده، چرا باید از اکیپ‌های ضدشورش برای مقابله با استفاده کند؟! علیزاده تلاش‌ می‌کند با طرح فرضیه‌، حقیقت را به حاشیه ببرد که اعتراضات مردمی مسالمت‌آمیز آغاز شد، و در میانه‌ی راه، مزدوران دشمن از برای سوءاستفاده از فرصت تجمعات بهره‌برداری کردند. ، حراست از مردم و نیز بلافاصله پس از تعرض آنان به جان مردم بی‌گناه آغاز شد. ۳. مقابله نظامی با مردم هیچ‌گاه در دستورکار نیروی‌ انتظامی نبوده و نیست، ! از تدبیر نظام برای حراست از خود عصبانی هستند، زیرا دیگر ادعای دروغ (کشتار مردم توسط حکومت) ثابت شدنی نیست! ۴. فجایع امنیتی که به ایران تحمیل شد در تاریخ ۴۷ ساله انقلاب بسیارند، جناب علیزاده ناگهان در از خواب برخواسته؟! ۵. اگر همکاری ، تلاش قوه‌قضائیه، سربازان گمنام امام زمان عج و گزارشات مستمر مردمی نبود، عده زیادی از آشوبگران و قاتلان مردم، دستگیر و مجازات نشده بودند. و امروز تلاش نمی‌شد با استفاده از حامی آشوبگران! و ، برخورد با آن‌ها را جلوه داده و دوباره به روش منافقین، جای و را عوض کنند! ... ➥ @saafat
✅ پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمودند: بهترین مردم حسن و حسین [علیهم‌السلام] هستند که جدشان من و جده ایشان خدیجه است، که سرور زنان اهل بهشت است. رحلت حضرت أم‌المؤمنين، خدیجه‌کبری علیهاسلام را به پیشگاه امام عصر عج تسلیت عرض می‌کنیم. 💠 السَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ الْمُؤْمِنِین اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا زَوْجَةَ سَیّـِدِ الْمُرْسَلِین اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ الْعالَمِین اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا أَوَّلَ الْمُؤْمِنات اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا مَنْ أَنْفَقَتْ مالَها فِی نُصْرَةِ سَیِّدِ الاْنْبِیاءِ وَ نَصَرَتْهُ مَا أسْتَطاعَتْ وَ دافَعَتْ عَنْهُ الاْعْداء اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا مَنْ سَلَّمَ عَلَیْها جَبْرَئِیل وَ بلَّغَهَا السَّلامَ مِنَ اللهِ الْجَلِیل فَهَنِیئاً لَكِ بِما أَوْلاكِ اللهُ مِنْ فَضْل وَ السَّلامُ عَلَیْكِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُه. 📌 امام خامنه‌ای: خدیجه کبری علیهاسلام اول مؤمن به اسلام بود، همه ثروت خود را در راه دعوت و ترویج اسلام خرج کرد که اگر کمک‌های ایشان نبود، شاید در حرکت و پیشرفت اسلام یک اختلال و وقفه عمده‌ای به وجود می‌آمد. بعد هم با رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله و همه مسلمین به شِعب ابی‌طالب تبعید شدند و در همان‌جا دعوت حق را لبیک گفتند. ➥ @saafat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مادر مظلوم امت.mp3
زمان: حجم: 327.4K
🖤 قبل از آنکه مدینه‌اى در اختیارِ پیغمبر قرار بگیرد و زندگى‌اى، راحتى، حکومتى، تسلّطى، قدرتى در اختیار آن بزرگوار باشد؛ در حال نهایت شدّت، ایشان انفاق کردند؛ هم مالشان را، هم جانشان را، هم راحتشان را. خب اینها واقعاً فضایل مهمّى است؛ اینها مغفولٌ‌عنه مانده؛ حضرت، مظلومه است؛ این بزرگوار واقعاً مظلومه است. ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ علیهاسلام ➥ @saafat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا