هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
#صراحت_عراقچی
#استراتژی_قرآنی
چرا تأکید بر ساختارِ جانشینی برای رهبری، نشانهی قدرت است نه نشانهی ضعف؟!
(در یک نظام منسجم، شفافیت ساختاری، خود بزرگترین ابزار نمایش اقتدار است...)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
اولا؛ این صراحت، #بازدارندگی در برابر دشمنان را نتیجه میدهد!
وقتی سازوکار جانشینی از قبل مشخص و صریح باشد، امیدِ دشمن به ایجاد شوک و بیثباتی در لحظهی حساس از بین میرود...
در سیستمهای ضعیف دنیا مثل ونزوئلا، دشمن منتظر بوجود آمدن بحران است تا بتواند از ضعفِ ساختاریِ آن نظام، استفاده و بر آنها غالب شود!
اما وقتی که ما به صراحت اعلام میکنیم که برای فردای بدون شخص رهبری، برنامهریزی کردهایم، این خودش یک نوع #بازدارندگی_نرم محسوب میشود که میتواند در کنار بازدارندگی سخت نظامی، دشمن را از تهاجم علیه کشورمان ناامید سازد!
ثانیا؛ تبیین #تداوم نظام، اعتماد و اطمینان داخلی را نیز در پی خواهد داشت!
استحکام یک نظام، تنها با قدرت ظاهری سنجیده نمیشود، بلکه با اطمینانبخشی درونی و بیرونی معنا مییابد. ما با آشکار ساختن مسیر جانشینی، نه تنها دشمن را ناامید میکنیم، بلکه به ملت خود اطمینان میدهیم که اصول و آرمانها پابرجا خواهند ماند!
ثالثا؛ در جمهوری اسلامی، مشروعیت رهبری دو بُعد دارد: شرعی(ولایت فقیه) و قانونی(قانون اساسی)
محور تأکید آقای دکتر عراقچی بر جنبهی دوم میباشد! ایشان در پیِ بیان مشروعیتِ تثبیتشده رهبری توسط انتخاب خبرگان و قانون اساسی میباشد!
این درحالیست که اگر این مکانیزم قانونی نفی شود و یا به صراحت بیان نشود، کل اعتبار ساختاری نظام زیر سؤال میرود! چراکه نظام برای اینکه بتواند پایداری جهانی خود را در فضای بینالملل نشان دهد، قطعاً نیازمند تصریح به این پشتوانهی اداری و حقوقیِ قوی است!
#عقلانیت
#دیپلماسی_عزت
📌 نکات؛
۱. تقویت دروغ (مسلح بودن بسیجیان) در ذهن مخاطب و استفاده از عبارت (تصمیمگیران نظام) دو #تکنیک #جنگ_روانی است، برای القاء وجود تفکر #دیکتاتوری در حاکمیت. مفهومی که با تعریف #جمهوریت در تعارض است و هدفش تزریق دیدگاه #جعلی به #افکار_جامعه است.
۲. نظام حق اعتراض مردم خود به رسمیت شناخته و برای آن #قانون وضع کرده، چرا باید از اکیپهای ضدشورش برای مقابله با #تجمعات_مردم استفاده کند؟!
علیزاده تلاش میکند با طرح فرضیه، حقیقت را به حاشیه ببرد که اعتراضات مردمی مسالمتآمیز آغاز شد، و در میانهی راه، مزدوران دشمن از #فرزندان_ما برای سوءاستفاده از فرصت تجمعات بهرهبرداری کردند. #دفاع_نظامی، حراست از مردم و #جنگ_خیابانی نیز بلافاصله پس از تعرض آنان به جان مردم بیگناه آغاز شد.
۳. مقابله نظامی با مردم هیچگاه در دستورکار نیروی انتظامی نبوده و نیست، #اینجاآمریکانیست!
از تدبیر نظام برای حراست از #سلاح_سازمانی خود عصبانی هستند، زیرا دیگر ادعای دروغ (کشتار مردم توسط حکومت) ثابت شدنی نیست!
۴. فجایع امنیتی که به ایران تحمیل شد در تاریخ ۴۷ ساله انقلاب بسیارند، جناب علیزاده ناگهان #دی_۱۴۰۴ در #لندن از خواب برخواسته؟!
۵. اگر همکاری #سران_قوا، تلاش قوهقضائیه، سربازان گمنام امام زمان عج و گزارشات مستمر مردمی نبود، عده زیادی از آشوبگران و قاتلان مردم، دستگیر و مجازات نشده بودند. و امروز تلاش نمیشد با استفاده از #سلبریتی_های حامی آشوبگران! و #رسانه، برخورد #قضایی با آنها را #غیرانسانی جلوه داده و دوباره به روش منافقین، جای #جلاد و #شهید را عوض کنند!
#خائن_همیشه_بوده_و_هست...
➥ @saafat
✅ پیامبراکرم صلیاللهعلیهوآله فرمودند:
بهترین مردم حسن و حسین [علیهمالسلام] هستند که جدشان من و جده ایشان خدیجه است، که سرور زنان اهل بهشت است.
رحلت حضرت أمالمؤمنين، خدیجهکبری علیهاسلام را به پیشگاه امام عصر عج تسلیت عرض میکنیم.
💠 السَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ الْمُؤْمِنِین
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا زَوْجَةَ سَیّـِدِ الْمُرْسَلِین
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا اُمَّ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ الْعالَمِین
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا أَوَّلَ الْمُؤْمِنات
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا مَنْ أَنْفَقَتْ مالَها فِی نُصْرَةِ سَیِّدِ الاْنْبِیاءِ
وَ نَصَرَتْهُ مَا أسْتَطاعَتْ وَ دافَعَتْ عَنْهُ الاْعْداء
اَلسَّلامُ عَلَیْكِ یا مَنْ سَلَّمَ عَلَیْها جَبْرَئِیل
وَ بلَّغَهَا السَّلامَ مِنَ اللهِ الْجَلِیل
فَهَنِیئاً لَكِ بِما أَوْلاكِ اللهُ مِنْ فَضْل
وَ السَّلامُ عَلَیْكِ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکاتُه.
📌 امام خامنهای:
خدیجه کبری علیهاسلام اول مؤمن به اسلام بود، همه ثروت خود را در راه دعوت و ترویج اسلام خرج کرد که اگر کمکهای ایشان نبود، شاید در حرکت و پیشرفت اسلام یک اختلال و وقفه عمدهای به وجود میآمد. بعد هم با رسول خدا صلیاللهعلیهوآله و همه مسلمین به شِعب ابیطالب تبعید شدند و در همانجا دعوت حق را لبیک گفتند.
➥ @saafat
مادر مظلوم امت.mp3
زمان:
حجم:
327.4K
🖤 قبل از آنکه مدینهاى در اختیارِ پیغمبر قرار بگیرد و زندگىاى، راحتى، حکومتى، تسلّطى، قدرتى در اختیار آن بزرگوار باشد؛ در حال نهایت شدّت، ایشان انفاق کردند؛ هم مالشان را، هم جانشان را، هم راحتشان را. خب اینها واقعاً فضایل مهمّى است؛ اینها مغفولٌعنه مانده؛ حضرت، مظلومه است؛ این بزرگوار واقعاً مظلومه است.
۱۳۹۵/۰۲/۲۰
#وفات_حضرت_خدیجه علیهاسلام
➥ @saafat
✅ آخرین خواسته #حضرت_خدیجه علیهاسلام در لحظات پایانی عمر شریفشان؛
بانو فرمودند: ای رسول خدا، اگر کوتاهی کردهام مرا عفو کن!
پیامبر فرمودند: هرگز از تو تقصیری مشاهده نکردهام.
بانو فرمودند: حاجتی دیگر دارم، میخواهم خواستهام را دخترم فاطمه به شما بگوید، زیرا شرم دارم آن را بازگو کنم.
پیامبر از جای برخاستند و از اتاق بیرون رفتند.
بانو به دخترشان فاطمه علیهاسلام فرمودند:
ای محبوب و نور دیده مادر! به پدرت بگو که مادرم میگوید [من، از خانه قبر بیمناکم، از شما تقاضا دارم که یکی از جامههای خویش که هنگام نزول وحی به تن داشتهاید، به من هدیه کنید تا با آن کفن شوم.]
حضرت فاطمه علیهاسلام درخواست مادر را به پیامبر منتقل کردند، و پیامبر لباس خویش را به ایشان دادند تا به مادر بدهند.
در این هنگام، جبرئیل نازل شد و عرضه داشت:
💠 [یا محمد!
اِنَّ کَفنَ خَدِیجةَ مِن عِندِنا
فَاِنَّها بَذَلَت مَا لُها فِی سَبِیلِنا
فَجَاء جِبرِئیلُ بِکَفَنٍ وَ قَال:
یَا رَسُولَ الله
هَذا کَفنُ خَدیِجَةُ
وَ هُوَ مِن اَکفانِ الجَنةِ اَهدَیَ اللهُ اِلَیهَا...]
💠 ای محمد!
همانا کفن خدیجه علیهاسلام از سوی ماست، زیرا او مالش را در راه ما صرف کرد.
پس، جبرئیل کفنی آورد و عرضه داشت: ای رسول خدا! این کفن خدیجه علیهاسلام است و این کفن، از کفنهای بهشتی است که خداوند آن را به خدیجه علیهاسلام هدیه داده است.
📚 رياحين الشريعه
📌 #شام_غریبان أم المؤمنين، فاطمهزهرا علیهاسلام در غربت و درد و حصرِ #شعب_ابیطالب ... را به پیشگاه امام عصرعج تسلیت عرض میکنیم 🏴
➥ @saafat