eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
💗 یک قابِ پدر و دختری؛ این بار در بهشت... 🌷 یادبود دختران دانش‌آموز شهید میناب که همزمان با رهبر شهیدشان در روز ۹ اسفند ۱۴۰۴ آسمانی شدند. 📥 نسخه قابل چاپ | استوری 💻 Farsi.Khamenei.ir
در این شرایط نفس گیر ◀️گمانه زنی‌ها درباره رهبر آینده روز به روز داغ‌تر و داغ‌تر میشود ... 🔹عده ای با موج آفرینی روی گزینه مطلوب خود دنبال تحمیل نظر بر اعضای خبرگان هستند 🔹عده ای در حال انتشار لیستی از افرادی که گمان میکنند در معرض انتخاب هستند 🔹عده‌ای در حال تحلیل و گمانه زنی ، خروجی خبرگان و تبعات بعد از معرفی رهبری 🔹عده ای مخالف با معرفی زودهنگام رهبری هستند و معرفی او را مساوی با در معرض ترور قرار دادن او می‌دانند و توصیه به مدیریت کشور توسط شورای سه نفره می‌کنند 🔹عده ای شورای سه نفره موجود را متهم به خیانت کرده و با فعالیت‌های افراطی مطالبه معرفی گزینه رهبری را دارند ✅آنچه لازم است بدانیم اینکه ساختار سیاسی ما آنقدر قویم هست که با شهادت رهبری ، امور کشور با انفعال و اختلال مواجه نمیشود و تدابیر اندیشیده شده در قانون اساسی راهگشاست ✅بیش از آنکه انتخاب یک شخص معین را تحلیل یا تحمیل کنیم باید التزام به فرایند را تبیین کنیم ،خروجی هر چه باشد خواهیم پذیرفت ✅بپذیریم که حفظ نظام بر معرفی یک شخص اولویت دارد و در این شرایط حساس که در چندین جبهه خارجی و داخلی و منطقه ای و بین المللی و نظامی و دیپلماسی و فرهنگی و اقتصادی و... در حال مبارزه هستیم باید تمام توان خود را به حفظ اصل نظام مصروف بداریم و اجازه ندهیم که بحث بر سر چه کسی رهبر آینده است توان نیروهای دلسوز انقلاب را با فرسایش مواجه کند ✅بپذیریم که گفتگو بر سر گزینه های محتمل ذهنی ما جز به ایجاد التهاب در جامعه ، ایجاد زحمت برای خبرگان و ایجاد دوقطبی نتیجه ای نخواهد داشت . ✍ حجةالاسلام احمد صابری تولایی
هدایت شده از علیرضا زادبر
رهبر بعدی و اطلاع رسانی توییتری! درباره اینکه رهبر آینده کسیت در توییتر و خبررسانی از هم سبقت نگیرید. این کار خطرناک را رها کنید. به میدان جنگ بپردازید. فقط منتظر خبرگان باشید. مملکت ساختار و نهاد دارد. شان انتخاب رهبر و ولی فقیه را پایین نیاوریم. اگر یک درصد منتخب متفاوت بود دلسردی و زاویه شکل میگیرد. اولویت فقط میدان‌جنگ است. @Politicalhistory
هدایت شده از خانواده بزرگ ما ☫
من با منتخب مجلس خبرگان رهبری، سمعاً و طاعتاً، بیعت میکنم ✋ لایک کنید انتشار بدید
هدایت شده از عمارآنلاین
آنقدر انتشار بدید تا به دست همه برسد: موکب داران اربعین / نذر داران محرم و صفر / سفره داران اهل بیت علیهم السلام؛ همه و همه به میدان بیایید و مواکب تون رو از افطار تا سحر به پا کنید تا جمعیت عزادار و حماسه‌ساز به میدان بیاد و خیابان‌ها جولانگاه پیاده نظام شیطان بزرگ نشه. اربعین امروز است محرم الان است عاشورا رسیده و کربلا همینجاست اگر جمهوری اسلامی ایران خدشه‌دار بشه، دیگر نه اربعینی هست، نه محرم و نه عاشورا!! الان باید زمان‌شناس بود یا حسین بگید و جهادی پای کار بیایید و خیابان‌ها و میادین شهر‌تون رو تبدیل به مسیر مشایة کنید. بسم الله، یا علی بگید... @ammaronlin
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
✍️ | جانشین رهبری خیلی با خودم کلنجار رفتم که ننویسم اما راستش احساس وظیفه کردم که فریاد بزنم: چه بر سر بعضی از بچه‌های انقلابی آمده و چه تصویری از مجلس خبرگان در ذهنشان شکل گرفته و چه کسی این تصویر را در ذهنشان ساخته که به صورت جدی خیال می‌کنند ممکن است خبرگان، کسی را به رهبری انتخاب کند که صلاحیتش برای ورود به مجلس خبرگان هم تأیید نشد! و همۀ حرف‌های من دربارۀ تمکین به رأی مجلس خبرگان را با این سؤال زیر سؤال می‌برند: حتی اگر فلانی هم انتخاب شد، باید تمکین کنیم؟ کدام مجلس خبرگان؟ مجلس خبرگانی که حدود سی و هفت سال ما را پای سفرۀ حکمت و درایت رهبری نشاند که حتی بعد از شهادتش میدان جنگ ما با بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا، با تدابیر او مدیریت می‌شود. کسانی که توانسته‌اند مجلس خبرگان را این گونه در ذهن شما خراب کنند،‌ دربارۀ بقیۀ ارکان نظام چه بلایی بر سر نظام محاسباتی ذهن‌تان آورده‌اند؟ کمی فکر کنید! سخنان دیروز بنده دربارۀ انتخاب جانشین رهبری👇 eitaa.com/abbasivaladi/21942 eitaa.com/abbasivaladi/21942 🔸 این رو در ویراستی مشاهده کنید. @abbasivaladi
دشمن فراخوان زده یک نفر دلسوز، اون بخش فراخوان رو برجسته کرده و پاسخ داده به نیت روشنگری. بعد این خانم به اصطلاح تمدن‌ساز! بدون وجود هیچ نشانه‌ای از کودتا و آتش‌بس و مذاکره، طوری از این مطلب استفاده کرده که گویا عده‌ای در کشور هستند که منتظر خسته شدن مردم و خلوتی خیابان‌ها هستند تا کودتا کنند! جریان چیه؟ قراره جلوی مزدوران دشمن بایستید؟ یا قراره از افرادی که برخلاف میل شما و با رای اکثریت مردم و در یک انتخابات کاملا قانونی و مردمی، عهده دار مسئولیت دولت شدند عقده‌گشایی کنید و همه را بر اساس پیش‌بینی شخصی به خیانت و کودتا متهم کنید و از این ایجاد شکاف عامدانه بهانه به دست دشمن بدهید که با ذره‌بین نشسته منتظر گاف‌های احتمالی ما در اتحاد است؟! 📌 که در متن‌ این خانم برجسته شده، صاحب امر مؤکدی هستند به نام و که از قضا از جهت لزوم تبعیت از هنوز هم لازم‌الاجراست، هر چند در زمان حیات این هم این افراد مجری اوامر ایشان نبودند...! ↩ ... ➥ @saafat
می‌پرسند جنگ کی تمام می‌شود؟! رساندن آمریکا به "اوج هزینه" باعث اتمام جنگ و مهم‌تر، تضمین عدم تکرار جنگ‌افروزی است، وگرنه هر چند وقت یکبار، دست به تعرض می‌زند! 🔹️انواع هزینه: 1️⃣اعتبار ی آبرویی: دادگاه افکار عمومی مردم جهان 2️⃣اقتصادی: افزایش قیمت انرژی، افت سهام و چشیدن بحران مالی 3️⃣سیاسی: شکست در انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۶ 4️⃣تجهیزاتی: ادوات نظامی، پایگاه‌ها و سفارتخانه‌ها 5️⃣انسانی: تلفات نظامیان اعزامی 6️⃣ترک غرب آسیا برای همیشه
هدایت شده از معراج شهدای کرمان
تاثیر حضور شما تو خیابونا اینه این مکالمه گروهای اونوریه که منتظر حمله آمریکا بودن که براندازی اتفاق بیفته
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍️ می‌نویسم «یا حسن» حُسن ختامش با خودت... 📽 آخرین شعرخوانی در مدح امام حسن مجتبی(ع) در آخرین دیدار شاعران با رهبر شهید انقلاب رضوان‌الله‌علیه که هر ساله در نیمه رمضان برگزار میشد می‌نویسم «یا حسن» حُسن ختامش با خودت بر لبم ذکر تو را دارم، دوامش با خودت لحظه‌های عمر خود را می‌سپارم دست تو از سلام زندگی تا والسّلامش با خودت از ادب دور است نزدت دستِ خالی آمدن زخم‌هایی کهنه دارم التیامش با خودت باز هم بال خیالم تا بقیع‌ات پر کشید من کبوتر می‌شوم یک روز، بامش با خودت سر به دامان تو خواهم داشت یا زانوی غم؟ اینکه باشد لحظه‌ی مرگم کدامش با خودت! از کریمان کم طلب‌کردن که کفرِ نعمت است حاجتم را هم که می‌دانی، تمامش با خودت 🎙۱۴۰۳/۱۲/۲۵ | مشاهده در وبسایت 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا