eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار قدس 🇮🇷
🔴ایران بت بعل (سفارت آمریکا)را در میان شاخ شیطان (ریاض) به آتش کشید 🇮🇷 به اخبار قدس بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/45744140C95e676ab04
هدایت شده از اخبار قدس 🇮🇷
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 توسل به امام حسن مجتبی(ع) در میدان پونک تهران 🇮🇷 به اخبار قدس بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/45744140C95e676ab04
هدایت شده از اخبار قدس 🇮🇷
📸جمع شهیدان 🔹سردار شهید حاج داوود علیزاده از فرماندهان نیروی قدس سپاه که روز گذشته در حملات آمریکایی-اسرائیلی به شهادت رسید در کنار شهیدان سید حسن نصرالله، حاجی‌زاده و فواد شکر. 🇮🇷 به اخبار قدس بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/45744140C95e676ab04
هدایت شده از اخبار قدس 🇮🇷
🔴 سپاه پاسداران: موج ۱۹ عملیات وعده صادق ۴ به‌صورت عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی علیه مواضع دشمن امریکایی صهیونیستی در قلب سرزمین‌های اشغالی و پایگاه‌های تروریست‌های آمریکایی در منطقه با انفجارهای عظیم با رمز مبارک «یا حسن ابن علی(ع) آغاز شد. 🇮🇷 به اخبار قدس بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/45744140C95e676ab04
هدایت شده از بر پا
او هم دلش تنگ میشود یادتان هست آن شب محرم همه دلتنگ دیدن او بودیم، همه شعار برای او میدادیم او اما گفت "ای ایران بخوان". او دلش برای ایران تنگ میشود. خودش میگفت: آن خمینی کبیر و پیر و مرادم، جلوی هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمیآورد جز جلوی ایران. میگفت من دو جا دیدم امام مثل روضه امام حسین ع اشک میریخت آن دو جا هم وقتی بود که ایران پای کار را تماشا میکرد. روزهای آخر عمر دنیاییش از عظمت این مردم در بیست و دو دی و بیست و دو بهمن چه تمجیدها میکرد. حضور مردم را که میدید میگفت سر به سجده شکر میگذارم. یادتان هست میگفت خوشبحالتان مرا میبینید و دوستم دارید من نمیبینمتان و دوستتان دارم. دلش تنگ میشود لابد برای نفسهای گرم مردم وقتی از پشت پرده آبی میشنید که مردم فریاد میزدند "ای پسر فاطمه منتظر تو هستیم" دلش تنگ میشود برای فریادها و اشاره ها از دل جمعیت که آقا چفیه آقا انگشتر دلش تنگ میشود برای جانبازهایی که در آغوششان میکشید و صورتشان را غرق بوسه میکرد دلش تنگ میشود برای خانه آن پیر مرد و پیرزن ارمنی که گریه میکردند و میگفتند تو رهبر منم هستی، و او کنارشان کیک خانگیشان را میخورد مثل طعام بهشتی دلش تنگ میشود برای جوان نخبه ای که با شجاعت جلوی او درد دل میکرد و وقتی حرفهایش را میزد میگفت دلم آغوش تو را هم میخواهد دلش تنگ میشود برای آرمیتا برای خانواده های شهدا که آرزویشان بود یک روز در خانه شان را بزنند بگویند مهمان دارید دلش تنگ میشود برای نگاه به چهره خدا در صورت این مردم مظلوم و مقتدر حالا نیست عزاداریهای بچه ها را ببیند، زیر موشکهای دشمن، پرچم به دست، مشت گره کرده، خط و نشان میکشند برای دشمن، انگار هر کدامشان زورش به کل ابرقدرتها میرسد که والله قسم میرسد. حالا نیست ببیند نظامی که ساخته است چطور مستحکم و مقتدر میجنگد انکار نه انگار که زخم خورده، نیست که مدال دهد به رزمنده هایش به جوانها و نوجوانهایش، نیست که یک لبخند بزند بگوید خسته نباشید و بعد دهه هشتادیها و نودیهای پر نشاطش مراعات حسینیه را و شان مرجعیت و ولایت را و مراعات هیچ چیز را نکنند و باز برایش دست بزنند و سوت و کف و جیغ و هورا بکشند. نیست چرخ زدن پهلوانی به نام ایران را در گود زورخانه غرب آسیا تماشا کند، که میچرخد و هو میکشد و دشمن میکشد سیصد و شصت درجه ، خسته نمیشود همانطور که حدود پنجاه سال است چرخ زده و خسته نشده. آری هنوز هم دست خدا بر سر ما است و هنوز هم خامنه ای رهبر ما است @ali_mahdiyan
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ دعای روز پانزدهم 💠 اللّهُمَّ ارْزُقْنِی فِیهِ طاعَةَ الْخاشِعِینَ وَ اشْرَحْ فِیهِ صَدْرِی بِإِنابَةِ الْمُخْبِتِینَ بِأَمانِک یا أَمانَ الْخائِفِینَ. 🔹️ خدایا، در این ماه طاعت فروتنان را نصیبم کن و سینه‌ام را برای بازگشت به سویت همانند بازگشت خاضعان باز کن به امان دادنت ای امان‌دهنده هراسندگان. ➥ @saafat
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ باز هم کانال های ایتایی ، باز هم آقا صادق ‼️‼️ 👈 مگر نماینده محبوب شماها منان رئیسی نمیگفت رفتم پیش آقا صادق و میگفت آقا تا زمان ظهور هست؟؟؟ ( پست رپلای) 👈 الان بعد این همه مطالب غلط از آقا صادق که قبلا چند نمونه اش رو گفتیم، باز رفتید سراغ این آدم ؟؟؟ 👈👈👈 یه سوال، حضرت آقا جایی فرمود که برین پای حرف اینطور آدم ها ؟؟؟ طرف رفته کما دیگه ، حالا یه چیزهایی هم دیده، الان مفسر قرآن و وحی شده که هر چی میگه رو باور می کنین و برای بقیه می فرستین؟؟؟؟ عمر مردم ثمن بخس هست که باید تلف بشه برای شنیدن این حرفها ؟؟؟ نمی خواهید عبرت بگیرید از آن همه پیش گویی ها که غلط شد؟ نمی خواهید درس بگیرید که آدم مومن اهل علم سراغ این چیزها نمیره؟ تا حالا دیدید امام و شهیدان آقا و مطهری و... پای حرفهای چنین آدمهایی بنشینن؟ بس کنید دست بردارید از خواب کردن ملت! @ma_va_o