eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
1️⃣ اگر مورخ بودم درباره این روزها چه می‌نوشتم؟ جمعی از مسئولان در شورای عالی امنیت ملی (شعام)، برای ادامه جنگ و بهره‌برداری از دست‌آوردهای میدان، نوع متفاوتی از مذاکره را به رهبری پیشنهاد می‌دهند، که تفاوت این نوع مذاکره را دکتر قالیباف در گفتگوی تلویزیونی به روشنی برای مردم توضیح دادند، این روش با صدور اجازه از جانب فرماندهی کل قوا انجام می‌شود و همه مسئولان با همکاری و هماهنگی و اتحاد بی‌نظیر، این حرکت بزرگ را پیش می‌برند. فرمانده کل قوا هم برای تقویت این جمع و انسجام بیشتر، فردی را به ریاست تیم مذاکره کننده منصوب می‌کنند، وزیر خارجه هم کاملا با این حرکت هماهنگ می‌شود و آن اتحاد مثال‌زدنی بین مسئولان و مدیران جنگ بوجود می‌آید که دشمن تلاش می‌کند با تزریق سیاه‌نمایی و بازی‌روانی از طریق رسانه، این اتحاد را به نفاق بکشاند، ولی زهی‌خیال باطل! رئیس‌جمهور برای تزریق آرامش به افکار عمومی، می‌گوید همه چیز با رهبری هماهنگ شده است، اما در کمال تعجب، برخی کانال‌دارها و فعالان مجازی و... با طرح شبهه‌ی تحمیل به رهبری، هماهنگ شدن مسئولان با رهبری را زیر سؤال می‌برند! رهبری معظم و حکیم انقلاب، برای تلطیف این فضای پر تفرقه‌ و تشنج که دشمن ایجاد کرده است، در پیامی مردم و نمایندگان مجلس و مسئولان را به وحدت و هم‌افزایی با دولت، پرهیز از تفرقه و ترجیح دادن منافع عمومی به اهداف جناحی و گروهی امر می‌کنند! باز هم در عین صدور این پيام/فرمان از جانب فرماندهی کل‌ قوا، موج سیاه‌نمایی فروکش نمی‌کند و کانال‌دارها و برخی نمایندگان مجلس دست از روش قبل برنمی‌دارند، و در نهایت، در شب‌های پایانی نزدیک به امضای تفاهم‌نامه، از جانب مخاطبان این کانال‌ها و منتقدان به روند مذاکرات و مدیریت جنگ، جو متشنجی را در میادین بوجود می‌آورند، که دشمن در صدد ایجاد آن بود، برای کلید زدن دوباره‌ی پروژه اغتشاشات از دل تجمعات اعتراضی مردم! با عنوان تکراری: ! و سرانجام تفاهم‌نامه امضا می‌شود و موج بدگویی‌ها نسبت به مسئولان و خائن‌نمایی آن‌ها آغاز می‌شود. رهبری عزیز دوباره با صدور پیامی کوتاه اما روشن، عمیق و چندلایه، به اطلاع مردم می‌رسانند که به رئیس‌جمهور، به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی و سایر اعضاء، در قبال تعهدی، این اجازه را صادر فرمودند و تأکید می‌کنند که همه با هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم دشمن ما چه می‌کند. متن پیام امام جامعه می‌گوید مسئولان و رئیس‌جمهور تعهد داده‌اند که اجازه زیاده‌خواهی به دشمن ندهند و در صورت نقض عهد، تفاهم‌نامه از جانب ایران مردود معرفی می‌شود، و دشمن و متحدانش باید منتظر پاسخ سخت ایران باشند. از فردای انتشار این پیام، تک‌تک مسئولان و اعضای شورای عالی امنیت ملی، در پیام‌های جداگانه، دوباره با فرماندهی کل قوا تجدید عهد می‌کنند و اطمینان می‌دهند که تابع ایشان و حافظ منافع ملی ایران و مردم عزیز باشند. این تفاهم‌نامه و پیام حکیمانه فرماندهی کل قوا به دشمن می‌فهماند که ایران به همین مذاکرات هم قانع نیست، و هدف اصلی ایران، احقاق همه حقوق خود و جبهه منسجم مقاومت است، و این پیام مهمی برای دشمن محسوب می‌شود، به این معنا که ایران هم ذات خبیث دشمن را شناخته است، هم به جایگاه حقیقی و به قدرت خویش واقف است، و یک وجب از منافع حقه خویش عقب نخواهد نشست. و پیام مهم‌تر، اعلام شکست آمریکا در این نبرد تاریخی است که خودِ دشمن و همه خبرگزاری‌ها و شخصیت‌های برجسته‌اش به آن معترف هستند. ⬇️ ادامه دارد ⬇️
2️⃣ اگر مورخ بودم درباره این روزها چه می‌نوشتم؟ اما در داخل کشور؛ باز هم برخی از کانال‌دارها و فعالان مجازی و تحلیل‌گران، در ادامه‌ی روش تخریبی خود، بجای روایت این فتح عظیم، تلاش می‌کنند پیام صریح و روشن رهبری را تفسیر کنند و از دل آن، محملی بجویند برای تخریب دوباره مسئولان! این طیف عمدتاً مخالفان جدی مسئولان از جمله رئیس‌جمهور دکتر پزشکیان و رئیس‌مجلس دکتر قالیباف هستند. این مخالفت‌ها از حدود دو سال قبل، در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم آغاز شد، که این طیف به عنوان جریان سمپاد دولت سایه، شروع کردند به فعالیت انتخاباتی، از جمله تخریب سایر نامزدهای مطرح پزشکیان و قالیباف را در رأس فعالیت انتخاباتی خود قرار دادند. هرچند که امام شهید در آن زمان، بارها در سخنرانی‌های مختلف دستور ممنوعیت ایجاد تفرقه و تخریب رقبای انتخاباتی را صادر کرده بودند. اما نکته عجیب و جالب این‌جاست؛ طیفی که به صراحت خودشان را سمپاد دکتر جلیلی معرفی می‌کنند، طی دو سال گذشته تا به امروز، دست از تخریب این دو رقیب و تفرقه‌افکنی برنمی‌دارند، و در همین مدت، افرادی که طبق اوامر امام جامعه، مبنی بر حفظ اتحاد مقدس، حمایت از دولت و سران قوا، و جهاد تبیین، به حمایت از دولت پزشکیان اقدام می‌کنند، و در فضای مجازی اقدام به تبیین اوامر رهبری و خدمات دولت و مسئولان می‌کنند، عمدتاً از بین رأی دهندگان به دکتر جلیلی هستند! افرادی که در دور دوم انتخابات دولت چهاردهم، همه تلاش خود را معطوف پیروزی دکتر جلیلی کرده بودند، طی این دو سال، همه تلاش خود رو صرف حمایت از دکتر پزشکیان کردند! در بین کانال‌های فعال در مجازی که حامی دولت بودند و حجت خود را برای این حمایت، لزوم تبعیت محض از اوامر ولایت فقیه اعلام کردند، کمتر دیده می‌شوند افرادی که رأی حقیقی آن‌ها در انتخابات دکتر پزشکیان بوده باشد. و برای این حمایت، آماج انواع الفاظ نامناسب از جانب طیف سمپاد دکتر جلیلی قرار می‌گیرند. و این نکته بسیار مهمی است؛ این‌که تو سمپاد یک جریان باشی و از او حمایت کنی و بخاطر این حمایت، حتی امر امام جامعه را نادیده بگیری، و تلاش شبانه‌روزی‌ات معطوف شود به دامن زدن به اختلافات جناحی! یا این‌که اساسا منتقد یک دولت باشی و در عین منتقد بودن، فقط بر اساس امر ولایت که فصل‌الخطاب است، از دولت حمایت کنی و طبق امر رهبری، اختلافات را موکول کنی به وقتی که دست دشمن از خاک و افکار ما کوتاه شده باشد☝ 📌 اگر در مکتب شیعه وجود داشته باشد، آن فرد است، ولاغیر. . ➥ @saafat 🎒
هدایت شده از حاج احمد پناهیان
حجت الاسلام حاج احمد پناهیانAsl-Imam.mp3
زمان: حجم: 16.9M
🔴 بسیار مهم حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان، در خصوص پیام رهبر معظم انقلاب درباره تفاهم‌نامه 👌دفعات قبل امام مسلمین موضع می‌گرفتند، ما در ادامه موضع امام از دولت های مختلف مطالبه می کردیم. آن زمان هم جنگ نبود، یک پدیده سیاسی بود. در زمان جنگ، خطر انشقاق جامعه بزرگترین خطر است. ‼️ جریان‌های مختلف بعد از پیام صریح و دقیق امام که باید موجب وحدت می‌شد، هرکدام با برداشتن بخشی از پیام، خود را محق دانستند و دعوا را تشدید کردند! 🔴 امام مسلمین تصریح کردند مسئولان قصد کودتا یا خیانت نداشتند، که بعضی ابراز می کردند... اما علیرغم نظر متفاوت، اجازه را صادر فرمودند. 👌 امام در پیام فرمودند: ؛ چون اصل بر عدم مذاکره است. بر اساس آیه «و لا تهنوا و لا تحزنوا...» که امام شهید بارها بیان کردند، اصل بر مبارزه است؛ نه مذاکره و صلح. اما امام شهید هم در برهه‌هایی اجازه را صادر کردند که است. ❌ بعضی گفتند حالا که فهمیدیم نظر امام چیز دیگری است، باید چنین و چنان کنیم! چرا همه پیام را نمی خوانید؟! امام می فرمایند ما منتظر هستیم‌ تا نتیجه را ببینیم. پس ما هم باید به فرمان امام منتظر باشیم و از خودمان فتوای جدید ندهیم! 👌حواسمان باشد که این پیام امام بایستی باعث تقویت و انسجام بدنه انقلاب باشد! نه اینکه با هم تسویه حساب کنیم. کلام امام فصل الخطاب است! 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان هیئت محبین اهل‌بیت علیهم‌السلام حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها @mohebbin_net @panahian_ahmad
هدایت شده از احمد صابری تولایی
بازگشت از نظر رهبری به بهانه بازگشت به نظر رهبری !! ◀️جناب آقای شیخ اسماعیل رمضانی گفتند : بازگشت به نظر رهبری !! 👌بنده معتقدم : این مطالبه نه مطلوب است و نه ممکن 📣تحلیل رو بخوانیم 👇 ⁉️نظر رهبری چیست ؟! پیام اخیر ایشان این بود که : بنده علی الاصول (درباره تفاهمنامه) نظر دیگری داشتم . 🔹نظر ایشون درباره اصل مذاکرات مثبت بوده پس بازگشت به معنای مطالبه پایان مذاکرات صحیح نیست ⁉️بازگشت به نظر آقا درباره تفاهمات یعنی چی؟! از جمله «نظر دیگری داشتم » الزاما مخالفت قطعی فهم نمیشه پس شما نظر اصلی و دقیق رهبری را نمی‌دانید و نمیتوانید مطالبه مبهم کنید ⬅️متاسفانه گوینده محترم دو مسأله رو مفروض گرفتند و‌دوای خطای در برداشت شدند 🔹۱- حضرت آقا با اصل مذاکرات مخالف هستند!! 🔹۲- نظر دیگری داشتم، یعنی مخالفت قطعی !! ❌این دو پیش فرض غلط باعث شده که مطالبه «بازگشت به نظر امام » رو اینجور معنا کنند : مطالبه اتمام مذاکرات و شروع جنگ نظامی تمام عیار تا رسیدن به اهداف (نابودی اسرائیل ، اخراج آمریکا از منطقه ) ⬅️از طرفی عدم دقت در پیام رهبری( آقا از فعل ماضی داشتم استفاده کردند یعنی الان اون نظر رو ندارم) باعث شده نتوانند نظر جدید آقا که «اجازه مذاکره با رعایت تعهدها است» را درست درک کنند . ❇️فرض کنید از همه این برداشت‌های غلط و مفروضات اشتباه صرف نظر کنیم و بگیم : آقا با اصل مذاکرات موافقت قلبی نداشتند !!! ⁉️تکلیف ما چیه؟! 🔻بازگشت به رضایت قلبی یا اطاعت از حکم صریح اقا؟ امام علی علیه السلام علیرغم میل قلبی خود ، تحت فشار خوارج به مالک اشتر دستور داد از نزدیکی خیمه معاویه برگردد مالک که برگشت ، خلاف رضایت قلبی امام عمل کرد ⁉️ آیا ولایتمداری مالک خدشه دار شد؟! ⁉️یا چون به فرمان صریح امام عمل کرد ، عین ولایتمداری است ؟! 👌قبل از صدور فرمان ، وظیفه ما «مهیا کردن بستر برای تحقق رضایت قلبی امام »است اما اگر کم کاری کردیم یا به هر دلیل دیگری امام مجبور شد تصمیمی متناسب با شرایط زمانه بگیرد و همان دستور رو ابلاغ کرد، ما موظفیم به همین دستور صریح عمل کنیم نه بازگشت به رضایت قلبی... 👌اما اینکه گفتم این مطالبه ممکن نیست چون ۵۰٪ مردم در انتخابات شرکت نکرده اند از ۵۰٪ باقیمانده هم بیش از ۶۰٪ آنها به گفتمان اصلاح طلب رای دادند نه گفتمان انقلابی ،ولایی ◀️پس خوشبینانه اینه که حدود ۲۰٪ از مردم با گفتمان ولایت حرکت میکنند که از این تعداد هم نصف آنها معتقدند که بر اساس پیام حضرت آقا باید منتظر نتیجه مذاکرات بمانیم نه اینکه اقدام جدیدی مانند بازگشت از حکم صریح آقا داشته باشیم ◀️بنا بر آنچه گفته شد زور بزنید ۵ میلیون از ۹۰ میلیون نفر با شما همراه خواهند شد لذا این فراخوان امکان تحقق ندارد ❌اما آسیبهایی دارد : 🔻اولا باعث دو قطبی در نیروهای انقلابی شده، هر دو طرف گفتگو برای نقد و نقض نظردیگری، وقت گذاشته و هدر رفت ظرفیت انقلابیون را در پی خواهد داشت که یقینا مورد رضایت قلبی امام جامعه نیست 🔻ثانیا مطالبه گری شروط امام و تعهدات رئیس جمهور را در بین مردم تضعیف می‌کند که یقینا مورد رضایت قلبی امام جامعه نیست 🔻ثالثا چون نتیجه بخش نخواهد بود باعث ناامیدی جامعه ایمانی میشود که یقینا مورد رضایت قلبی امام جامعه نیست 🔻رابعاً مبارزه و مقابله با ساختارهای مشروع نظام را در بین انقلابیون نهادینه خواهد کرد که یقینا مورد رضایت قلبی امام جامعه نیست 🔻خامسا قرائت دیکتاتور بودن رهبر را در بین غیر انقلابیون تقویت کرده و بستر را برای شورش‌های خیابانی آماده خواهد کرد که یقینا مورد رضایت قلبی امام جامعه نیست ⁉️پس تکلیف ما چیه : ✅تکلیف معقول و مطلوب ما مطالبه همان مواردی است که رهبری عزیز در پیام فرمودند یعنی 🔹تحقق تعهدات رئیس جمهور 🔹مذاکره از موضع قدرت https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 ببینید : یک سوپر انقلابی رئیس جمهور را به کشتن تهدید می کند؛ دشمنِ صهیونی اما آن را به سناریو سازی های متوهمانه علیه امام و جامعه انقلابی و عقلانی مداحان و سپاه و حاکمیت تبدیل کرده است ؛ 🔻با نامه امام مجتبی خامنه ای همه فهمیدیم آقا در باره تفاهم نامه نظر دیگری داشتند اما رئیس جمهور به معظم له تعهد دادندکه حقوق ملی و منظقه ای مورد نظر امام و امت را تآمین کنند و این خاصیت ساختار مترقی جمهوری اسلامی و حاکمیت فقاهتی _ ولایتی در این نظام است؛ ⭕️ اما ببینید تولید کلمات و برچسب های غیر مستند نظیر؛ ✔️ خیانت کارگزاران؛ ✔️ کودتای کارگزاران ؛ ✔️ تنهایی و غریبانگی رهبری؛ ✔️ سازش با دشمن و فروختن ایران؛ ✔️فراخوان های به قیام از قم و شهرستان ها به تهران؛ ✔️ مستعمره کردن ایران؛ ✔️ بخشیدن هرمز به دشمن ؛ ✔️خیانت به لبنان و.....؛ به کارگزاران و مذاکره کنندگان، در ابتدا به تولید خشم و هیجان می انجامد و سپس همانطور که در فیلم بالا می بینید ممکن است موجب سناریو سازی های گوناگون توهم آلود از سوی دشمنان جنایتکار علیه ولایتِ فقیه و نهادهای انقلابی مانند سپاه شود ؛ 📌پس هرکس که دل در گروه ولایت فقیه و امامتِ امام مجتبی خامنه ای حفظه الله دارد در عین حالی که باید در صحنه باشد اما باید تلاش کند شعارهای انحرافی و دشمن پسند و نیز خود تولید کنندگان ادبیات ضدملّی و ضد ساختارهای نظام را از خود و جمع بعثت یافته دور کند 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ ادمین👇 @drzareiadmin 🔹 بله: ble.ir/mojtabazareii_50
هدایت شده از مبشرصبح
✍️ نسبت ما با پیام رهبری عزیز 🔹از نظر حقیر، رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود هم مسیر را روشن کردند و هم وظیفه ما را مشخص فرمودند: ⬅️«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود.» 🔸بر این اساس، وظیفه ما نه ذوق‌زدگی است و نه سرخوردگی و نه انفعال؛ بلکه پیگیری هوشمندانه و مسئولانه تحقق مفاد تفاهم‌نامه است. 🔺به عنوان نمونه، یکی از مهم‌ترین و نقدترین بندهای تفاهم‌نامه، است؛ آنجا که سخن از «تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان» و «پایان دائمی جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان» به میان آمده است. 🔹بر همین اساس، مردم حق دارند از مسئولان، به‌ویژه رئیس‌جمهور محترم که ریاست شورای عالی امنیت ملی را نیز بر عهده دارند، که اجرای این بندها به کجا رسیده است؟ طرف مقابل تا چه اندازه به تعهدات خود عمل کرده و چه تضمینی برای اجرای کامل آنها وجود دارد؟ 🔸باید صریح و روشن اعلام کنیم که ملاک قضاوت ما، عملکرد طرف‌ها در اجرای تعهدات است، نه صرف امضای یک متن. از این رو انتظار ما آن است که تا زمانی که دشمن به تعهدات اولیه خود عمل نکرده، جمهوری اسلامی نیز در اجرای تعهدات راهبردی خود شتاب‌زده عمل نکند و را به عنوان یکی از مهمترین اهرم‌های قدرت را بدون دریافت نتیجه عینی واگذار ننماید. ⬅️در عین حال، باید مراقب باشیم که به ضد خود تبدیل نشود. حق طبیعی مردم برای پرسش و مطالبه، نباید به بستری برای ، ، و به مسئولان تبدیل گردد. همان‌گونه که اعتماد و احترام به مسئولان ضروری است، چشم بستن بر ضعف‌ها، خطاها و قصورها نیز صحیح نیست. 🔹این همان مرز باریک و ظریفی است که رهبر انقلاب بارها بر آن تأکید کرده‌اند؛ نقد همراه با اعتماد، مطالبه همراه با انصاف، و پیگیری همراه با حفظ وحدت ملی. 🔸اگر جریان‌های سیاسی این تعادل را برهم نزنند، مردم فهیم و انقلابی ایران به خوبی می‌توانند از این گذرگاه حساس عبور کنند و در عین حفظ ، تحقق کامل حقوق و مطالبات کشور را نیز مطالبه نمایند. 🇮🇷 را به دوستانتان معرفی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
... واکنش مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی آقای نبویان! حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم می‌زنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می‌ایستیم! 🔻همه‌ی این باصطلاح افشاگری‌های ناقص و نصف و نیمه‌ی تو حتی به قیمت بهم زدن نظم ساختاری ولی فقیه و جریان متمدنانه‌ی امامت_امت برای پوشاندن نظریه دروغین و پوشالی‌ای بود که در قم مقدس گفته بودی: ایران را مستعمره کردند! 📌 به زودی اخباری را برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌کنم ✅ shebrahimiii | رِسانو
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر 🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن به‌صورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقه‌بندی‌شده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت. 🔹صداوسیما پیگیری‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده است. 🔹همچنین شبکه خبر با ابراز تأسف از بی‌توجهی این مهمان به موازین اخلاقی و الزامات آنتن زنده، اعلام کرد مدیریت شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، به‌دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به ضوابط حرفه‌ای برنامه‌های زنده، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال خواهد کرد.» @Ansari_rahim
‌ وقتی اسامی آن نماینده‌هایی که از هیات مذاکره کننده ایران حمایت نکردند را خواندم یاد یک خاطره فراموش نشدنی و تلخ افتادم... یکی از آن چند نماینده سالها پیش آمد مشهد ! در مسجد یزدی آباد میدان شهدای مشهد ساعت ۱۵ یک جلسه خصوصی برگزار کردیم با جمعی محدود از موثرین، مبلغین و مسئولین مشهدی ...( نزدیک ۱۵ نفر بیشتر نبودیم ) این نماینده بزرگوار، در آن جلسه بعد کُلی مقدمه چینی و ارائه چند برگ سند فرمودند که ما معتقدیم رییسی، حسن روحانی دوم و امیر عبداللهیان یک جاسوس و نسخه بدتر ظریف است ... در آن جلسه فقط بنده به همراه یک عزیز دیگری اعتراض کردیم، که آقا این حرفا چیه؟؟ اسناد شما کجاست؟ جای این حرفا اینجا نیست و... و حالا همان نماینده بزرگوار مجددا تبدیل شده به خائن یابی و خیانت سنجی ! :)) کاری نکنید متن هایم را با اسم و فامیل منتشر کنم!!! ‌ ‌ ‌
‌ ‌ نمیخواستم اسم‌ش را اعلام کنم ولی این شخص، نبویان بود ! ... ۱۵ نفر از نخبگان فرهنگی سیاسی مشهد مقدس هم شاهد حرف بنده هستند مواضع نبویان برای بنده ذره‌ای ارزش ندارد ... !! ‌ ‌ ‌
※ صافات ※
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر 🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگا
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند: . 📌 این جماعت همیشه داعیه‌دار انقلابی‌گری بودند، و همیشه با همین ادعا یک گام نه، بلکه صدها گام از امام جامعه در اتخاذ تدابیر مدیریتی نظام جلوتر بوده و هستند! و به همین دلیل موجبات انحراف خود و خیل حامیان‌شان از خط هدایت‌گر ولایت‌فقیه را فراهم کردند!
※ صافات ※
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند: #دلم‌سوخت #د
توئیت سر صبح جناب نبویان! 🤔 📌 این افراد یه روز جناب عراقچی رو محکوم کردن که ۴ صبح بلند شدی توئیت زدی که با اتش‌بس موافقیم! بعد مشخص شد اون توئیت با مصوبه شعام منتشر شده نه با تصمیم سرِخود و شخصی عراقچی! اما امروز جناب نبویان همون چهار صبح، در صفحه شخصی خودشون در زمین بازی دشمن: نوشتن: داشتم درباره (چرایی مخالفت رهبری با یادداشت تفاهم بین ایران و آمریکا) صحبت می‌کردم که آنتن قطع شده و...! 📌 اما نکات: ۱. فرق حساب ایشون با حساب فردی مثل عراقچی در ایکس، کاملا مشخصه، اون یه حساب رسمی از یک مقام بلند پایه دولت ایران هست که اساسا مخاطبش دشمن ما و جامعه جهانی هست. اما جناب نبویان، دعوای خودش با مجموعه حاکمیت رو چرا باید برداره ببره در زمین بازی دشمن در یک حساب شخصی، به رخ دنیا بکشه؟! در حالیکه امام جامعه دستور دادن از اختلافات پوچ و حتی اختلافات موجه پرهیز کنید بخاطر مصالح کشور؟! . ۲. چه دغدغه‌مندی وجود داره که بعد از پیام آخر رهبری حکیم انقلاب، با اون ابعاد جهانی و وزین، یک نماینده مجلس با طرح مباحث خطا و خلاف مصالح کشور، پیام و امر رهبری رو در داخل و خارج به حاشیه ببره؟! آیا این افراد از ولایت‌فقیه به حال جامعه دلسوز‌تر هستن؟ اگر بحث دلسوزی برای مصالح نظام درمیون هست، که رهبری فرمودن این مسئولان با دلسوزی و حسن نظر دارن کار میکنن، بنابراین سربازان دلسوز نظام رو با بوق و کرنا متهم به خیانت کردن در کدوم گوشه‌ی واژه‌ی دغدغه‌مندی میگنجه؟! . ۳. تفکری که همیشه خلاف امر ولایت عمل میکنه، باید شاخ داشته باشه یا دُم، که بشه تشخیصش داد و ازش دوری کرد؟! @saafat 🎒