هدایت شده از رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
...
واکنش مجتبی زارعی؛
عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی
آقای نبویان! حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم میزنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو میایستیم!
🔻همهی این باصطلاح افشاگریهای ناقص و نصف و نیمهی تو حتی به قیمت بهم زدن نظم ساختاری ولی فقیه و جریان متمدنانهی امامت_امت برای پوشاندن نظریه دروغین و پوشالیای بود که در قم مقدس گفته بودی: ایران را مستعمره کردند!
📌 به زودی اخباری را برای تنویر افکار عمومی منتشر میکنم
✅ shebrahimiii | رِسانو
هدایت شده از عبدالرحیم انصاری | تحلیلگر سیاسی
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر
🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن بهصورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقهبندیشده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت.
🔹صداوسیما پیگیریهای لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده است.
🔹همچنین شبکه خبر با ابراز تأسف از بیتوجهی این مهمان به موازین اخلاقی و الزامات آنتن زنده، اعلام کرد مدیریت شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، بهدلیل سهلانگاری و بیتوجهی به ضوابط حرفهای برنامههای زنده، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال خواهد کرد.»
#عبدالرحیم_انصاری
✅ @Ansari_rahim
هدایت شده از حمیدرضامعشوقی| مهرانعمرانی
وقتی اسامی آن نمایندههایی که از هیات مذاکره کننده ایران حمایت نکردند را خواندم یاد یک خاطره فراموش نشدنی و تلخ افتادم...
یکی از آن چند نماینده سالها پیش آمد مشهد !
در مسجد یزدی آباد میدان شهدای مشهد ساعت ۱۵ یک جلسه خصوصی برگزار کردیم با جمعی محدود از موثرین، مبلغین و مسئولین مشهدی ...( نزدیک ۱۵ نفر بیشتر نبودیم )
این نماینده بزرگوار، در آن جلسه بعد کُلی مقدمه چینی و ارائه چند برگ سند فرمودند که ما معتقدیم رییسی، حسن روحانی دوم و امیر عبداللهیان یک جاسوس و نسخه بدتر ظریف است ...
در آن جلسه فقط بنده به همراه یک عزیز دیگری اعتراض کردیم، که آقا این حرفا چیه؟؟ اسناد شما کجاست؟ جای این حرفا اینجا نیست و...
و حالا همان نماینده بزرگوار مجددا تبدیل شده به خائن یابی و خیانت سنجی ! :)) کاری نکنید متن هایم را با اسم و فامیل منتشر کنم!!!
هدایت شده از حمیدرضامعشوقی| مهرانعمرانی
نمیخواستم اسمش را اعلام کنم
ولی این شخص، نبویان بود ! ...
۱۵ نفر از نخبگان فرهنگی سیاسی
مشهد مقدس هم شاهد حرف بنده هستند
مواضع نبویان برای بنده
ذرهای ارزش ندارد ... !!
※ صافات ※
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر 🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگا
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند:
#دلمسوخت
#دلمبرایرئیسیسوخت
.
📌 این جماعت همیشه داعیهدار انقلابیگری بودند، و همیشه با همین ادعا یک گام نه، بلکه صدها گام از امام جامعه در اتخاذ تدابیر مدیریتی نظام جلوتر بوده و هستند! و به همین دلیل موجبات انحراف خود و خیل حامیانشان از خط هدایتگر ولایتفقیه را فراهم کردند!
#مرجفون
※ صافات ※
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند: #دلمسوخت #د
↩ توئیت سر صبح جناب نبویان! 🤔
📌 این افراد یه روز جناب عراقچی رو محکوم کردن که ۴ صبح بلند شدی توئیت زدی که با اتشبس موافقیم!
بعد مشخص شد اون توئیت با مصوبه شعام منتشر شده نه با تصمیم سرِخود و شخصی عراقچی!
اما امروز جناب نبویان همون چهار صبح، در صفحه شخصی خودشون در زمین بازی دشمن: #ایکس نوشتن:
داشتم درباره (چرایی مخالفت رهبری با یادداشت تفاهم بین ایران و آمریکا) صحبت میکردم که آنتن قطع شده و...!
📌 اما نکات:
۱. فرق حساب ایشون با حساب فردی مثل عراقچی در ایکس، کاملا مشخصه، اون یه حساب رسمی از یک مقام بلند پایه دولت ایران هست که اساسا مخاطبش دشمن ما و جامعه جهانی هست.
اما جناب نبویان، دعوای خودش با مجموعه حاکمیت رو چرا باید برداره ببره در زمین بازی دشمن در یک حساب شخصی، به رخ دنیا بکشه؟! در حالیکه امام جامعه دستور دادن از اختلافات پوچ و حتی اختلافات موجه پرهیز کنید بخاطر مصالح کشور؟!
.
۲. چه دغدغهمندی وجود داره که بعد از پیام آخر رهبری حکیم انقلاب، با اون ابعاد جهانی و وزین، یک نماینده مجلس با طرح مباحث خطا و خلاف مصالح کشور، پیام و امر رهبری رو در داخل و خارج به حاشیه ببره؟!
آیا این افراد از ولایتفقیه به حال جامعه دلسوزتر هستن؟
اگر بحث دلسوزی برای مصالح نظام درمیون هست، که رهبری فرمودن این مسئولان با دلسوزی و حسن نظر دارن کار میکنن، بنابراین سربازان دلسوز نظام رو با بوق و کرنا متهم به خیانت کردن در کدوم گوشهی واژهی دغدغهمندی میگنجه؟!
.
۳. تفکری که همیشه خلاف امر ولایت عمل میکنه، باید شاخ داشته باشه یا دُم، که بشه تشخیصش داد و ازش دوری کرد؟!
#فتأمل
➥ @saafat
#Minab168🎒
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14050330 پیام صریح رهبری.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
💢 پیام صریح رهبری
✅ نکاتی دربارهٔ پیام رهبری درمورد #تفاهمنامه
🔹توجه به محکمات و مجملات پیام
🔸«علی الاصول...» یعنی چی؟!
🔹مقایسهٔ قضاوت ما نسبت به مسئولین و تفاهمنامه و قضاوت مقام معظم رهبری
🔸آیا به رهبری تحمیل نشد؟
🔹جنبهٔ بینالمللی این پیام
🎙حجتالاسلام: عباسی ولدی
🌹 حتما نظرتون رو بفرمایید.
💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید.
#محسن_عباسی_ولدی
#جهاد_تبیین
https://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
🗒 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
سلام علیکم
چیزی که از پیام امام خامنهای به ذهن حقیر خطور کرد این است که:
علیالاصول یعنی همان اصولی که شرط توافق و مذاکره بود. (میشود گفت آنچه مد نظر رهبر عزیزمان بوده اعمال نشده اما آیا این توافق بد است؟! همچین چیزی به ذهن نمیرسد و الا منتظر اجرای تعهدات نباید میبودیم)
رهبری با مذاکرهی صرف مخالف نیستند با آنچه در مذاکره گفته میشود و عمل میشود مخالف هستند.
در این پیام، رهبر عزیزمان به مردم وظیفهای را محول کردند؛ آن هم نظارت و مطالبه بر روی اجرای تعهدات است نه چیز دیگر
القای خیانت مسئولین از پیام امام خامنهای همان چیزی.ست که دشمنان ما سالیان سال است در حال تلاش برای آن هستند!
(دشمن سالیان است دروغ میگوید، شاید شنیده باشید، بنده چند نمونه را میگویم: «انگلیس آخوند ها را آورد، مسئولین جمهوری اسلامی دزد هستند، جمهوری اسلامی نا کارآمد است، خونخوار است و...» اینها دروغهای تثبیت شدهی توسط دشمن در ذهن برخی افرادِ جامعه است)
رهبری صراحتا فرمودند مسئولین حسن نظر دارند بنابراین خائن نیستند.
(درصورت القای خیانت توسط خودمان، در سنگر دشمن هستیم چون ایجاد نا امیدی در سنگر دشمن کار کردن است و دقیقا همان چیزی که او میخواهد میشود)
آنچه مهم است این است که با مطالبهگریِ درست و نظارت بر اجرای تعهدات، بتوان یا دشمن را مقهور ارادهی خود کنیم یا از توافق بیرون بیاییم،
اما همهی اینها منوط به مطالبهگریِ مقتدرانه، مؤدبانه، محترمانه و دلسوزانه است،
بنابراین پس به جای اینکه دعوا کنیم بر سر اینکه آی خیانت کردند، مطالبه کنیم که رهبری تنها نمانند
✍ حجةالاسلام سلیمی
#عقلانیت
#تضارب