eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 ببینید : یک سوپر انقلابی رئیس جمهور را به کشتن تهدید می کند؛ دشمنِ صهیونی اما آن را به سناریو سازی های متوهمانه علیه امام و جامعه انقلابی و عقلانی مداحان و سپاه و حاکمیت تبدیل کرده است ؛ 🔻با نامه امام مجتبی خامنه ای همه فهمیدیم آقا در باره تفاهم نامه نظر دیگری داشتند اما رئیس جمهور به معظم له تعهد دادندکه حقوق ملی و منظقه ای مورد نظر امام و امت را تآمین کنند و این خاصیت ساختار مترقی جمهوری اسلامی و حاکمیت فقاهتی _ ولایتی در این نظام است؛ ⭕️ اما ببینید تولید کلمات و برچسب های غیر مستند نظیر؛ ✔️ خیانت کارگزاران؛ ✔️ کودتای کارگزاران ؛ ✔️ تنهایی و غریبانگی رهبری؛ ✔️ سازش با دشمن و فروختن ایران؛ ✔️فراخوان های به قیام از قم و شهرستان ها به تهران؛ ✔️ مستعمره کردن ایران؛ ✔️ بخشیدن هرمز به دشمن ؛ ✔️خیانت به لبنان و.....؛ به کارگزاران و مذاکره کنندگان، در ابتدا به تولید خشم و هیجان می انجامد و سپس همانطور که در فیلم بالا می بینید ممکن است موجب سناریو سازی های گوناگون توهم آلود از سوی دشمنان جنایتکار علیه ولایتِ فقیه و نهادهای انقلابی مانند سپاه شود ؛ 📌پس هرکس که دل در گروه ولایت فقیه و امامتِ امام مجتبی خامنه ای حفظه الله دارد در عین حالی که باید در صحنه باشد اما باید تلاش کند شعارهای انحرافی و دشمن پسند و نیز خود تولید کنندگان ادبیات ضدملّی و ضد ساختارهای نظام را از خود و جمع بعثت یافته دور کند 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ ادمین👇 @drzareiadmin 🔹 بله: ble.ir/mojtabazareii_50
هدایت شده از مبشرصبح
✍️ نسبت ما با پیام رهبری عزیز 🔹از نظر حقیر، رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود هم مسیر را روشن کردند و هم وظیفه ما را مشخص فرمودند: ⬅️«از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌ شده خواهیم بود.» 🔸بر این اساس، وظیفه ما نه ذوق‌زدگی است و نه سرخوردگی و نه انفعال؛ بلکه پیگیری هوشمندانه و مسئولانه تحقق مفاد تفاهم‌نامه است. 🔺به عنوان نمونه، یکی از مهم‌ترین و نقدترین بندهای تفاهم‌نامه، است؛ آنجا که سخن از «تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان» و «پایان دائمی جنگ در همه جبهه‌ها از جمله لبنان» به میان آمده است. 🔹بر همین اساس، مردم حق دارند از مسئولان، به‌ویژه رئیس‌جمهور محترم که ریاست شورای عالی امنیت ملی را نیز بر عهده دارند، که اجرای این بندها به کجا رسیده است؟ طرف مقابل تا چه اندازه به تعهدات خود عمل کرده و چه تضمینی برای اجرای کامل آنها وجود دارد؟ 🔸باید صریح و روشن اعلام کنیم که ملاک قضاوت ما، عملکرد طرف‌ها در اجرای تعهدات است، نه صرف امضای یک متن. از این رو انتظار ما آن است که تا زمانی که دشمن به تعهدات اولیه خود عمل نکرده، جمهوری اسلامی نیز در اجرای تعهدات راهبردی خود شتاب‌زده عمل نکند و را به عنوان یکی از مهمترین اهرم‌های قدرت را بدون دریافت نتیجه عینی واگذار ننماید. ⬅️در عین حال، باید مراقب باشیم که به ضد خود تبدیل نشود. حق طبیعی مردم برای پرسش و مطالبه، نباید به بستری برای ، ، و به مسئولان تبدیل گردد. همان‌گونه که اعتماد و احترام به مسئولان ضروری است، چشم بستن بر ضعف‌ها، خطاها و قصورها نیز صحیح نیست. 🔹این همان مرز باریک و ظریفی است که رهبر انقلاب بارها بر آن تأکید کرده‌اند؛ نقد همراه با اعتماد، مطالبه همراه با انصاف، و پیگیری همراه با حفظ وحدت ملی. 🔸اگر جریان‌های سیاسی این تعادل را برهم نزنند، مردم فهیم و انقلابی ایران به خوبی می‌توانند از این گذرگاه حساس عبور کنند و در عین حفظ ، تحقق کامل حقوق و مطالبات کشور را نیز مطالبه نمایند. 🇮🇷 را به دوستانتان معرفی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
... واکنش مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی آقای نبویان! حالا که امروز شنبه با بی عرضگی رسانه ملی، روی آنتن زنده نظم و انتظام مدنی و تمدنی کشوری که با ولایت فقیه در حال اداره شدن است را برای اثبات خود به هم می‌زنی ما هم آبروی خود را روی دست گرفته و برای حفظ متد فقاهتِ حکیمانه و قوام امامت ِ امام مجتبی جلوی دیکتاتوریِ فردی تو و باند تو می‌ایستیم! 🔻همه‌ی این باصطلاح افشاگری‌های ناقص و نصف و نیمه‌ی تو حتی به قیمت بهم زدن نظم ساختاری ولی فقیه و جریان متمدنانه‌ی امامت_امت برای پوشاندن نظریه دروغین و پوشالی‌ای بود که در قم مقدس گفته بودی: ایران را مستعمره کردند! 📌 به زودی اخباری را برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌کنم ✅ shebrahimiii | رِسانو
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر 🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن به‌صورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقه‌بندی‌شده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت. 🔹صداوسیما پیگیری‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده است. 🔹همچنین شبکه خبر با ابراز تأسف از بی‌توجهی این مهمان به موازین اخلاقی و الزامات آنتن زنده، اعلام کرد مدیریت شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، به‌دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به ضوابط حرفه‌ای برنامه‌های زنده، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال خواهد کرد.» @Ansari_rahim
‌ وقتی اسامی آن نماینده‌هایی که از هیات مذاکره کننده ایران حمایت نکردند را خواندم یاد یک خاطره فراموش نشدنی و تلخ افتادم... یکی از آن چند نماینده سالها پیش آمد مشهد ! در مسجد یزدی آباد میدان شهدای مشهد ساعت ۱۵ یک جلسه خصوصی برگزار کردیم با جمعی محدود از موثرین، مبلغین و مسئولین مشهدی ...( نزدیک ۱۵ نفر بیشتر نبودیم ) این نماینده بزرگوار، در آن جلسه بعد کُلی مقدمه چینی و ارائه چند برگ سند فرمودند که ما معتقدیم رییسی، حسن روحانی دوم و امیر عبداللهیان یک جاسوس و نسخه بدتر ظریف است ... در آن جلسه فقط بنده به همراه یک عزیز دیگری اعتراض کردیم، که آقا این حرفا چیه؟؟ اسناد شما کجاست؟ جای این حرفا اینجا نیست و... و حالا همان نماینده بزرگوار مجددا تبدیل شده به خائن یابی و خیانت سنجی ! :)) کاری نکنید متن هایم را با اسم و فامیل منتشر کنم!!! ‌ ‌ ‌
‌ ‌ نمیخواستم اسم‌ش را اعلام کنم ولی این شخص، نبویان بود ! ... ۱۵ نفر از نخبگان فرهنگی سیاسی مشهد مقدس هم شاهد حرف بنده هستند مواضع نبویان برای بنده ذره‌ای ارزش ندارد ... !! ‌ ‌ ‌
※ صافات ※
🔺اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر 🔹صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگا
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند: . 📌 این جماعت همیشه داعیه‌دار انقلابی‌گری بودند، و همیشه با همین ادعا یک گام نه، بلکه صدها گام از امام جامعه در اتخاذ تدابیر مدیریتی نظام جلوتر بوده و هستند! و به همین دلیل موجبات انحراف خود و خیل حامیان‌شان از خط هدایت‌گر ولایت‌فقیه را فراهم کردند!
※ صافات ※
📌 جماعتی که موجب شدند امام شهید در شهادت شهید رئیسی و هیئت همراهشان، با تأکید بفرمایند: #دلم‌سوخت #د
توئیت سر صبح جناب نبویان! 🤔 📌 این افراد یه روز جناب عراقچی رو محکوم کردن که ۴ صبح بلند شدی توئیت زدی که با اتش‌بس موافقیم! بعد مشخص شد اون توئیت با مصوبه شعام منتشر شده نه با تصمیم سرِخود و شخصی عراقچی! اما امروز جناب نبویان همون چهار صبح، در صفحه شخصی خودشون در زمین بازی دشمن: نوشتن: داشتم درباره (چرایی مخالفت رهبری با یادداشت تفاهم بین ایران و آمریکا) صحبت می‌کردم که آنتن قطع شده و...! 📌 اما نکات: ۱. فرق حساب ایشون با حساب فردی مثل عراقچی در ایکس، کاملا مشخصه، اون یه حساب رسمی از یک مقام بلند پایه دولت ایران هست که اساسا مخاطبش دشمن ما و جامعه جهانی هست. اما جناب نبویان، دعوای خودش با مجموعه حاکمیت رو چرا باید برداره ببره در زمین بازی دشمن در یک حساب شخصی، به رخ دنیا بکشه؟! در حالیکه امام جامعه دستور دادن از اختلافات پوچ و حتی اختلافات موجه پرهیز کنید بخاطر مصالح کشور؟! . ۲. چه دغدغه‌مندی وجود داره که بعد از پیام آخر رهبری حکیم انقلاب، با اون ابعاد جهانی و وزین، یک نماینده مجلس با طرح مباحث خطا و خلاف مصالح کشور، پیام و امر رهبری رو در داخل و خارج به حاشیه ببره؟! آیا این افراد از ولایت‌فقیه به حال جامعه دلسوز‌تر هستن؟ اگر بحث دلسوزی برای مصالح نظام درمیون هست، که رهبری فرمودن این مسئولان با دلسوزی و حسن نظر دارن کار میکنن، بنابراین سربازان دلسوز نظام رو با بوق و کرنا متهم به خیانت کردن در کدوم گوشه‌ی واژه‌ی دغدغه‌مندی میگنجه؟! . ۳. تفکری که همیشه خلاف امر ولایت عمل میکنه، باید شاخ داشته باشه یا دُم، که بشه تشخیصش داد و ازش دوری کرد؟! @saafat 🎒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی14050330 پیام صریح رهبری.mp3
زمان: حجم: 9.2M
💢 پیام صریح رهبری نکاتی دربارهٔ پیام رهبری درمورد 🔹توجه به محکمات و مجملات پیام 🔸«علی الاصول...» یعنی چی؟! 🔹مقایسهٔ قضاوت ما نسبت به مسئولین و تفاهم‌نامه و قضاوت مقام معظم رهبری 🔸آیا به رهبری تحمیل نشد؟ 🔹جنبهٔ بین‌المللی این پیام 🎙حجت‌الاسلام: عباسی ولدی 🌹 حتما نظرتون رو بفرمایید. 💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید. https://eitaa.com/joinchat/1676214274C1c9e6cb731