eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻صداوسیما و این روزها حقیقتاً عملکرد رسانه‌ی ملی در این ایام جنگ، پر از شبهه و متأسفانه گاها همراه با خسارت است! واقعا تولید برنامه‌های اختلاف‌ساز چه کمکی به این روزهای جنگ می‌کند؟! منطق ولایی و انقلابی به کنار؛ با منطق عقلی ساده و حتی بر اساس قاعده‌ی حکمرانی، آیا اختلاف‌افکنی در میانه جنگ، کمک به کشور و مردم است؟! ارزیابی عملکرد رسانه‌ی ملی ملاک پیچیده‌ای نمی‌خواهد. حتی لازم نیست وارد جزئیات و بحث‌های دامنه‌دار شویم که حق چیست و کجاست. چند سؤال ساده در دل جنگ وجود دارد که هرکس عملکرد رسانه‌ی ملی را ببیند، می‌تواند بر اساس آن قضاوت کند؛ 🔻آیا واقعاً روایتی که از رسانه‌ی ملی ما منتشر می‌شود، روایت پیروزی است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی مباحث رسانه‌ی ملی، تقویت وحدت در خیابان است؟! 🔻آیا واقعاً خروجی رسانه‌ی ملی، افزایش اعتماد مردم به مسئولان است؟! 🔻آیا واقعاً تلاش‌ها در جهت پیشبرد راهبردهای امام شهید و رهبر سوم انقلاب است؟! این روزها رسانه‌ی ملی باید پناهگاه روانی مردم، تقویت‌کننده‌ی انسجام ملی، روایتگر پیروزی‌ها و مدافع راهبردهای کلان کشور باشد؛ نه میدان بازتولید اختلاف، تردید و بی‌اعتمادی. در میانه‌ی جنگ، هر روایت اختلاف‌ساز، حتی اگر با نیت خیر تولید شود، جز خسارت نیست ✍ محسن مهدیان
هدایت شده از راه خامنه‌ای
💢 مردم، مردم، مردم... «علیکم بالاتحاد» به خدا قسم، دارند تلاش می‌کنند تک‌تک ارکان و چهره‌های مؤثر نظام را از چشم شما بیندازند! فرماندهان ارشد نظامی، اعضای شعام و مسئولان عالی کشور، همان افرادی هستند که در دوران حیات امام شهید نیز در همین جایگاه‌ها حضور داشتند. لحظه‌ای تأمل کنیم؛ آیا می‌شود همه این‌ها خائن باشند؟ آیا می‌شود همه با هم پشت ولیّ جامعه را خالی کرده باشند؟ ‼️ امام جامعه نشان داد که دست‌بسته نیست و با اختیار و اقتدار تصمیم می‌گیرد. جالب آنکه روایت «کودتا»، «حاکمیت فرماندهان بر رهبری» و حمله به مسئولان ارشد نظام، نخستین بار از سوی رسانه‌های معاند و جریان صهیونیستی ـ آمریکایی مطرح شد. چرا؟ چون در میدان واقعی شکست خورده‌اند و حالا می‌خواهند در ذهن‌ها بجنگند. امروز هدف اصلی، ایجاد تردید، بدبینی و بی‌اعتمادی است؛ اینکه مردم به همه چیز و همه کس شک کنند. این دقیقاً همان زمینی است که دشمن برای نبرد انتخاب کرده است. تا دیر نشده، مراقب باشیم ناخواسته در پازل رسانه‌ای دشمن بازی نکنیم و سرمایه اعتماد و اتحاد ملی را حفظ کنیم. ☑️ به «راه خامنه‌ای» بپیوندید 👇 @Rahe_Khamenei
بسیاری از مسائل هست که گفتنِ آن بر مسئولان کشور است؛ما اگر همه‌ی آن چیزهائی را که میدانیم،بگوئیم،فقط شما که نمیشنوید،آنهائی که دشمن شما هستند هم میشنوند.اما آنچه را که نباید گفت،نباید گفت؛نه اینکه باید خلاف آن را گفت و در اذهان شوب ایجاد کرد؛شائبه‌ای به وجود آورد. شهید امام خامنه‌ای ✍ صفحه @mohamadrezahadadpour https://virasty.com/Jahromi/1781989502291220781
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
📍قالیباف در بدو ورود به زوریخ: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم 🔖رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» پس‌ از ورود به شهر زوریخ در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند. خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم. ‌ به یاد بچه‌های مدرسهٔ میناب 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.i
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
یکی از عزیزان فعال در عرصه جهاد تبیین توییت زده اند: پیام برخی مسئولان به رهبری، از جنس رابطه مدیر با مافوق بود؛ نه نسبتِ مأموم با امام. مأموم، وقتی درمی‌یابد نظرش با نظر امامش هم‌خوان نیست، نه تنها نظر خود را اصلاح می‌کند، بلکه آن را مایه می‌داند. معتقدم این نگاه به ولی فقیه نگاه درستی نیست. حتی نسبت به پیامبر هم چنین نگاهی در برخی موضوعات درست نیست. در جنگ بدر، پیامبر به همراه لشکر خود زودتر از دشمن به منطقه جنگ رسید و تصمیم گرفت در نقطه ای لشکر را اسکان دهد. یکی از اصحاب عرض کرد این تصمیم شما وحی است؟ فرمود: وحی نیست. آن صحابی عرض کرد به نظرم اگر در فلان نقطه لشکر را مستقر کنیم بهتر است. پیامبر پذیرفت. آیا این صحابی باید به خاطر اختلاف نظر با پیامبر در یک موضوع کارشناسی و جنگی، استغفار کند؟ آیا تصمیم جنگی پیامبر قابل گفتگو نیست ؟ اصحاب نباید با دادن شور و مشورت، ایشان را کمک کنند؟ این موضوع در همه مسائلی که از باب موضوعات کارشناسی است جاری و ساری است. پیامبر نظرات اصحاب خود را در این موضوعات می‌شنید و گاهی بر اساس نظرات آنها عمل میکرد و گاهی نظر خود را برمی‌گزید. آیا اختلاف نظر اصحاب با ایشان در موضوعات کارشناسی، گناه است و نیاز به استغفار دارد؟ در اینجا هم مسأله از همین قبیل است. رهبر انقلاب نظری داشتند و می‌توانستند آن نظر را در قالب دستور به بدنه اجرایی کشور صادر کنند و مدیران اجرایی کشور موظف هستند آن نظر را اجرا نمایند. اما رهبر انقلاب این کار را نکردند و از شعام خواستند نظر بدهد. نظر داد و باز رهبر انقلاب، سه نفر از فرماندهان ارشد نظامی را با دادن حق رأی به شعام اضافه کردند و حتی دستور دارند باید هفتاد و پنج درصد اعضا رای مثبت دهند تا تفاهم مقبول واقع شود. در این جا نه هفتاد و پنج درصد بلکه نود و نه درصد اعضا رای دادند و چه بسا از رای و نظر رهبر انقلاب آگاه نبودند. اینجا رهبر انقلاب بر اساس سازوکاری که خودشان طراحی کردند تفاهم مشهور، رای آورد. آیا داشتن نظر متفاوت با رهبر انقلاب در این موضوعی که خودشان ساختار رای دادن را طراحی کردند و حتی مقدار رای لازم برای تصویب را خود ایشان تعیین کردند گناه هست؟ اگر داشتن نظر مخالف در موضوع تفاهم، گناه هست پس چرا رهبر انقلاب بستر چنین گناهی را با اعطای حق رأی به دیگران فراهم کردند؟ خودشان می‌توانستند رأسا نظر بدهند و دستور صادر بفرمایند. با توجه به توضیحات فوق، قطعا نظر مخالف در این ساختاری که توسط خود رهبر معظم انقلاب طراحی شده آنهم در موضوع تفاهم که یک موضوع کارشناسی است مطلقا گناه محسوب نمیشود. این نوع تعامل در موضوعاتی ازاین قبیل، حتی با امام معصوم درست نیست چه رسد با ولایت فقیه. فرض کنید امام صادق علیه‌السلام تصمیم میگیرد بار برنج بخرد. یکی از غلامان ایشان مخالفت می‌کند و می‌گوید کنجد بخرید بهتر است. آیا این مخالفت، گناه است و باید آن غلام توبه کند؟ این را تسری بدهید در موضوعات کلان و حکومتی. فرض کنید امام معصوم یا نایب ایشان در عصر غیبت تشخیص میدهند با ژاپن رابطه راهبردی داشته باشیم. اما یکی از مدیران ارشد این تصمیم را نقد میکند و میگوید اگر با هند رابطه داشته باشیم بهتر است. آیا این اختلاف نظر گناه است؟ بله اگر تحمیل رای بر امام معصوم یا ولی فقیه صورت بگیرد گناه است. آنجا باید به خاطر تحمیل رای، توبه کرد نه به خاطر داشتن نظر متفاوت با رهبر جامعه. دقت کنید تمام صحبت من در اختلاف نظر با رهبر جامعه در موضوعات کارشانسی است نه تبعیت یا عدم تبعیت از دستور رهبر. معتقدم حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای حفطه الله تعالی مبسوط الید هستند و می‌توانستند در صورت صلاحدید نظر خود را به عنوان حکم حکومتی صادر کنند. ولی وقتی دیدند که با تمام تدابیر، باز هم مفاد تفاهم رای آورد نظر اکثریت را پذیرفتند. هر چند اگر من در شعام حق رأی داشتند حتما به حمله به رژیم تا خروجش از لبنان رای میدادم. https://eitaa.com/pirepalandooz
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
یک سوال: اینکه همه چیز با رهبر هماهنگ میشود آیا لزوما به این معناست که خروجی این هماهنگی، نظر رهبر خواهد بود؟ این پیام نشان داد: رهبر انقلاب از همان ابتدای کار، در جریان ریز موضوعات بودند و نظرات مختلف را میشنیده و بررسی میکردند و به تصمیم جمعی احترام گذاشتند. کسانی که میگویند دولت نظر خود را بر رهبر تحمیل کرد باید به این مسأله هم فکر کنند که اگر در انتخابات 1403 کمی با شرح صدر بیشتری عمل میکردند چه بسا خروجی این تفاهم به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.
هدایت شده از پیرِ پالان دوز
بلوغ جمهوریت و اسلامیت بگذارید کمی زمان بگذرد. نباید سریع قضاوت کرد. البته محکمات پیام رهبر مشخص است. نظر ایشان درباره تفاهم نامه متفاوت با خروجی کنونی است. و مسئولین هم قصد خیانت و فروش ایران به آمریکا را نداشتند. این ها را داشته باشیم. اما یک نکته بسیار جالب که مغفول مانده: رهبر معظم انقلاب صراحتا فرمودند: «بنده علی‌الاصول [درباره تفاهم‌نامه‌] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم». این یعنی رهبر نظر خود را بر منتخبان مردم تحمیل نکردند. برای همین هست که میگوییم ولی فقیه، شاه نیست و نظام جمهوری اسلامی، سلطنت نیست. بله اگر دولت، دولت دیگری بود خروجی تصمیم، به شکل دیگری رقم می‌خورد. احترام به رای مردم، یعنی همین که رهبر انقلاب نظر خود را که علی الاصول چیز دیگری بود بر نظر اکثریت منتخبان مردم تحمیل نکند. کما اینکه رهبر شهید هم در دولت حسن روحانی، نظر خود را بر رای منتخبان مردم تحمیل نکرد. وظیفه ما چیست ؟ کنار رهبر منتظر بمانیم و بدانیم که رهبر دست بسته نیست که نداند وضعیت چیست. https://eitaa.com/pirepalandooz
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنان مهم حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ⁉️طبق دستور قرآن، وقتی عهدی بستید و شکستند، باید چکار کنید؟! فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ... ‼️ اگر کسانی فکر می کنند بتوانند به علی زمان بگویند مالک برگرد، کور خواندند و این آرزو را به گور می‌برند! 👌بستن تنگه هرمز اولین قدم است؛ قرآن می فرماید به آنها رحم نکنید و با آنها بجنگید! @mohebbin_net
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
♨️وحید خضاب، پژوهشگر مسائل منطقه، در برنامه «به وقت‌ایران» شبکه خبر، به نقل از فرد نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ادعا کرد: دستورکار سفر سوئیس، منحصراً مربوط به لبنان است 🔻 او همچنین گفت: «آقای قالیباف رفته‌اند که موضوع لبنان یک‌سره شود یا کاملاً رفع شود یا اگر نمی‌شود ایران به میدان بازگشته و وضعیت استخوان لای زخم باقی‌ نماند.» @ein_ta