eitaa logo
🇸🇩 زندگی مهدوی 🇸🇩
434 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
9.8هزار ویدیو
92 فایل
🌹وقت تولدم که مؤذن مرا گرفت 🌹درگوش من به جای اذان گفت یاحسین 🌹درمکتب تو غیر دو واژه نخوانده ام 🌹در ابتدا حسین و در انتها حسین 🌷اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ 🌷وَ على عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ 🌷وَ علی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ 🌷وَ علی اَصْحابِ الْحُسین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 ابتدا ویدئو سمت چپ را ببینید سپس ویدئو سمت راست(درخواست فرزند شهید است . 🔹کاربر عرب برای این ویدیو نوشت: عشق، ایمان و اعتقاد ایرانیان بسیار عمیق و غیرقابل توصیف است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍الهی🤲 نصیرمان باش تا بصیرگردیم بصیرمان کن تا ازمسیر برنگردیم الــــٰـــــهی... ای نام تو شیرین ای ذات تو دیرین خوشم که معبودم تویی خرسندم که مقصودم تویی نه دوری که نخوانمت نه مجهولی که نشناسمت الــــٰـــهی... کینه را از سینه ام بزدای زبانم را از دروغ و تهمت نگه دار اگر نعمتم بخشیدی، شاکرم کن اگر به بلا افکندی، صابرم کن اگر آزمودی پیروزم کن ...🤲🤲🤲🤲🤲 🌺🍃
✍صبحت‌ بخیر مولای‌ من❤️💐 💐💐💐آقاجانم یا صاحب‌الزمان سلام بر شما😊 و بر شادی گردآمدن قلبهای ما در سایه‌ی دستان مبارک شما سلام بر آن لحظه‌ای که پراکندگی‌های هوا و هوس را به نگاهی آرام می‌کنید 💐💐💐السَّلَامُ عَلَیْکَ یَا جَامِعَ الْکَلِمَةِ عَلَی التَّقْوَی... 💐💐💐الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج ✦‎‌‌‌࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐✦ سلام رفقای همیشه همراه ✋️ صبحتون بخیر☺ روزتون متبرک به نور خدا
YEKNET.IR - monajat - fatemieh 2 - 1400 - mohammad reza taheri.mp3
4.27M
با (عج) 🍃پر زند مرغ دلم همواره سوی جمکران 🍃ذکر لبهایم شده الغوث یا صاحب الزمان 🎙 👌بسیار دلنشین 💔 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
36891915068973.mp3
29.55M
🌱سوره واقعه با صدایِ دلنشین و گرمِ امیرحسین ساجدی روزمون
🍃شب اول قبر آیت‌‌الله حائری و عنایت امام رضا علیه السلام 💠بعد از مرگ آیت الله حائری شبی اورا در خواب دیدم. کنجکاو شدم که بدانم در آن طرف مرز زندگی دنیایی چه خبر است؟! پرسیدم: آقای حائری، اوضاع‌تان چطور است؟ آقای حائری که راضی و خوشحال به نظر می‌آمد، شروع کرد به تعریف کردن: وقتی از خیلی مراحل گذشتیم،همین که بدن مرا در درون قبر گذاشتند، روحم به آهستگی و سبکی از بدنم خارج شد و از آن فاصله گرفت. درست مثل اینکه لباسی را از تنت درآوری. کم کم دیگر بدن خودم را از بیرون و به طور کامل می‌دیدم. خودم هم مات و مبهوت شده بودم، این بود که رفتم و یک گوشه‌ای نشستم و زانوی غم و تنهایی در بغل گرفتم. ناگهان متوجه شدم که از پایین پاهایم، صداهایی می‌آید. صداهایی رعب‌آور وحشتناک! به زیر پاهایم نگاهی انداختم. از مردمی که مرا تشیع و تدفین کرده بودند خبری نبود! بیابانی بود برهوت با افقی بی‌انتها و فضایی سرد و سنگین و دو نفر داشتند از دور دست به من نزدیک می‌شدند. تمام وجودشان از آتش بود. آتشی که زبانه می‌کشید و مانع از آن می‌شد که بتوانم چشمانشان را تشخیص دهم. انگار داشتند با هم حرف می‌زدند و مرا به یکدیگر نشان می‌دادند. ترس تمام وجودم را فرا گرفت و بدنم شروع کرد به لرزیدن. خواستم فریاد بزنم ولی صدایم در نمی‌آمد. تنها دهانم باز و بسته می‌شد و داشت نفسم بند می‌آمد. بدجوری احساس بی‌کسی غربت کردم: خدایا به فریادم برس! خدایا نجاتم بده، در اینجا جز تو کسی را ندارم….همین که این افکار را از ذهنم گذرانیدم متوجه صدایی از پشت سرم شدم. صدایی دلنواز، آرامش ‌بخش و روح افزا و زیباتر از هر موسیقی دلنشین! سرم را که بالا کردم و به پشت سرم نگریستم، نوری را دیدم که از آن بالا بالاهای دور دست به سوی من می‌آمد. هر چقدر آن نور به من نزدیکتر می‌شد آن دو نفر آتشین عقب‌تر و عقب‌تر می‌رفتند تا اینکه بالاخره ناپدید گشتند. نفس راحتی کشیدم و نگاه دیگری به بالای سرم انداختم. آقایی را دیدم از جنس نور. ابهت و عظمت آقا مرا گرفته بود و نمی‌توانستم حرفی بزنم و تشکری کنم، اما خود آقا که گل لبخند بر لبان زیبایش شکوفا بود سر حرف را باز کرد و پرسید: آقای حائری! ترسیدی؟ من هم به حرف آمدم که: بله آقا ترسیدم، اگر یک لحظه دیرتر تشریف آورده بودید حتماً زهره ‌ترک می‌شدم و خدا می‌داند چه بلایی بر سر من می‌آوردند. راستی، نفرمودید که شما چه کسی هستید. وآقا که لبخند بر لب داشت و با نگاهی سرشار از عطوفت، مهربانی و قدرشناسی به من می‌نگریستند فرمودند: من علی بن موسی الرّضا(علیه السلام) هستم. آقای حائری! شما 38 مرتبه به زیارت من آمدید من هم 38 مرتبه به بازدیدت خواهم آمد، این اولین مرتبه‌اش بود 37 بار دیگر هم خواهم آمد.. 📚ناقل آیت‌الله العظمی سیدشهاب‌الدین مرعشی نجفی(ره)
♨️کانال حامیان با بیش از ۷هزار دنبال کننده در روز گذشته به دستور مراجع قانونی بسته شد‌‌. 🔹گفته میشود علت این اتفاق گزارش سازمان قضائی نیروی های مسلح استان گیلان میباشد که خود حکم اعدام را برای سرهنگ جوانمردی صادر کرده است. ✍معلومه چه خبر هست اینجا؟! چرا اینقدر در برخورد با اراذل و اوباشی که روح الله عجمیان و بعضی از شهدای امنیت رو با اون حالت مظلومانه به شهادت رسوندن با رافت برخورد میکنید اما که مظهر ولایتمداری و غیرت و شجاعت هست با اشد مجازات باید مواجه بشه؟! سرباز اسلامی که در جهت دفاع از شرف و عزت و امنیت ایران اسلامی از جان و امنیت خودش و خونوادش مایه گذاشته! الان هم که مطلع شدیم کانال حامیان سرهنگ جوانمردی به دستور قضایی تعطیل شد. حواستون باشه چون ما حواسمون جمع هست خیال نکنید درگیر صهیونیست های جنایتکار و ایادی مزدور داخلیشون هستیم توجهمون از این برادر عزیزمون سرهنگ جوانمردی برداشته شده! ما روی قول بررسی مجدد قوه قضاییه بعد از حمایت از این حساب کردیم که ساکتیم. شما هم وفای به عهد داشته باشید و کاری نکنید که مایه خوشحالی دشمنان نظام و براندازان قرار بگیره و موجبات دلسردی بچه های انقلابی رقم بخوره! رفقا لطفا داشته باشید 📌 خبر فوری سراسری @fori_sarasari
50.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عصر قدرت بازدارندگی ایران 🗣️استاد حسن عباسی ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه 🔹اخیراً فیلمی از «دیتر هالرودن» هنرمند کمدی آلمانی که در ایران به نام «دی دی» شناخته می شود، در فضای مجازی فراگیر شده که با دیدن تصاویر کشتار مردم غزه، دیگر دل و دماغ خنداندن مردم را ندارد.
🔴رأی عجیبی داده اند، اما حق دارند...! با حضور چنان بانوانی که ما دیدیم! فضای ورزشگاه، مناسب حضور مردان نیست!😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️نابود ستون های فرهنگی یک کشور! ✍️🏻شاید برخی از ماها در جمع خودمان از رفتار فلان گلایه کنیم،شاید منش تربیتی والدین را زیر سؤال ببریم، یا شاید مصداق برای معلمی یا مادر و پدری که کم‌کاری جدی در وظایف خود داشته‌اند بیاوریم، ولی هنرمند برای بست این ماجرا در یک تولید هنری باید با احتیاط عمل کند. 🔻 رویه‌ای که این روزها در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی در پیش گرفته شده،خطرناک است!راه رفتن روی لبه‌ی تیغی‌ است که هر لحظه امکان دارد جایگاهی که ارج نهادن به آن بخشی از آداب درست فرهنگ عمومی ماست را به خطر بیاندازد! 🔻استثناهایی که می‌تواند به مرور زمان تبدیل به رویه شود! می‌تواند مخاطب را نسبت به هر مفهومی به شک بیاندازد!امروز اگر به راحتی از کنار تنبیه معلم و توهین به آن بگذریم، اگر به راحتی قبول کنیم که در یک اثر نمایشی پرمخاطب به جایگاه معلم یا پدر خانواده توهین شود، به زودی شاهد رویه‌ای خواهیم بود که در آن دیگر جایگاه‌ها شأن خود را از دست خواهند داد.ذهن دانش‌آموز یا فرزندی که مخاطب این آثار است،آماده‌ی هر گونه رفتار تند و تیز تر در مقابل فردی‌ است که یکی از ارکان تربیتی جامعه را تشکیل می‌دهد! و عجیب است در جامعه‌ای که هنوز مقام‌هایی چون مقام معلم یا مقام پدر،از جایگاه و احترام ویژه‌ای برخوردار است،در تولیداتی چون سریال یا فیلم برداران لیلا، صحنه‌هایی دیده می‌شود که درخوش‌بینانه‌ترین حالت باید گفت نشان از حماقت و جهالت تولیدکنندگان آن دارد! 👈🏻 شاید دستگاه‌های نظارتی و قضایی، باید بیش از پیش، حواس‌شان به این ماجراها باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بانوی محجبه ! بر خودت واجب کن روزی یک ساعت راه رفتن در خیابان را
💢اهدای انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی 🔹️اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گفت‌وگوی با وحيد شمسايی سرمربی تيم ملی فوتسال پس از ديدار امروز با رهبر معظم انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پنجره‌ای متفاوت به دیدار اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب وحید شمسایی: ما عاشق کشورمان هستیم و هرچه این پرچم برود بالاتر لذتش برای ما بیشتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خیانت محرض دولت هاشمی و نابود کردن جمعیت ایران و انداختن ایران در «چاله جمعیتی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابتدا ویدئو سمت چپ را ببینید سپس ویدئو سمت راست(همون فرزند شهیداست) 💚کاربر عرب برای این ویدیو نوشت: عشق، ایمان و اعتقاد ایرانیان بسیار عمیق و غیرقابل توصیف است.