eitaa logo
🌹صدرا🌹
510 دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
25.2هزار ویدیو
272 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عارفان علم عاشق می‌شوند بهترین مردم معلم می‌شوند عشق با دانش متمم می‌شود هر که عاشق شد معلم می‌شود 🌸روز معلم بر معلمان عزیز مبارک🌸
از وسوسه های شیطان، ترک واجب و نرسیدن به آن در صورت انجام مستحبات است. این بهانه، موجب ترک نماز شب می شود. بهانه مهمی مانند درس خواندن، حضور به موقع در محل کار و رسیدگی به همسر و فرزندان باعث محرومیت نمازشب می شود. # درمان؛ # بزرگان معتقدند سحرخیزی و نمازشب، عامل توفیقات است و باید برای آن برنامه ریزی کرد. # شهید قدوسی از امام خمینی(ره) سوال کردند که اگر وقت نماز شب تنگ باشد، انسان نماز بخواند بهتر است یا مطالعه کند؟ امام جواب دادند: هر دو را باید انجام دهید. نمازشب وقت چندانی نمی گیرد.
ایرانیان فضای زیارتی حرم حضرت سیدالشهدا(ع) را ۱۲ هزار متر افزایش می‌دهند در حالی که طرح توسعه حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام در حال انجام است، ایرانیان با احداث ۴ شبستان جدید فضای زیارتی این آستان را ۱۲ هزار متر افزایش می‌دهند. ان شاءالله بزودی برای زمان ظهور لازم می شود.
🔴 استاد رحیم‌پور ازغدی: بسیج دانشجویی واشنگتن، نیویورک و لندن از بسیج دانشجویی ایران فعال‌تر است... عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: 🔹یهودیان در کل دنیا ۱۵ میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. 🔹اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. 🔹یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در ۱۲۰ کشور جهان آتش می‌زنند. 🔹یک زمانی در تنها در ایران مرگ بر اسرائیل می‌گفتند ولی الان در ده‌ها کشور و همه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مرگ بر آمریکا می‌گویند. چه کسی باور می‌کرد در دانشگاه‌های آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟ 🔹یکی از مقامات امنیتی آمریکا رسما اعلام کرد اغتشاشات دانشگاه‌های آمریکا زیر سر ایران است. 🔹 در دانشگاه‌های آمریکا به فارسی می‌گویند «مرگ بر اسرائیل»، صدور انقلاب از این بیشتر؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 ای دریا! ای اروند! ای ساحل! شهادت بده... ❣ روایتی زنده بعد از سی سال از شهدای غواص اینجا جزیره ام الرصاصِ عراق است که روای دفاع مقدس در دی‌ماه ۱۳۹۵، دقیقا سی سال بعد از عملیات کربلای ۴ آنجا رفته است با خوبی معلوم است که هنوز نیزه و شمشیر شکسته های قتلگاه غواصان در این گزارش با ما سخن میگویند و حدیث عشق می سرایند با این قطعه فیلم کوتاه می‌توان گوشه هایی از شجاعت مردان آسمانی غواص را در عملیات کربلای چهار درک کرد
🔥 نظر خبرنگار معروف شبکه الجزیرة در مورد یمن 📜 در تاریخ به ثبت خواهد رسید، یمن اولین کشوری است که به ناوهای جنگی آمریکا حمله کرد و خطوط قرمز آمریکا و اسرائیل را به دلیل حمایت از مردم فلسطین زیر سوال برد.
🔴 پایین کشیدن پرچم آمریکا و برافراشتن پرچم فلسطین در محوطه دانشگاه هاروارد آمریکا ... 😳 آدم باورش نمیشه واقعاً ❗️اصلا این مسائل رو دست کم نگیرید دستی در عالم سرکاره
انسان‌هایی که در غزه تبخیر می‌شوند 🔹دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص احتمال استفادۀ رژیم صهیونیستی از سلاح‌های گرمافشاری (ترموباریک) در غزه شد؛ بمب‌هایی که موجب تبخیر یا ذوب‌شدن پیکر افراد می‌شود. 🔹این نهاد حقوق بشری افزود: «شهادت مستند شاهدان و اطلاعات اولیۀ جمع‌آوری‌شده جنبۀ پنهانی از سطوح هولناک کشتار اسرائیل در نوار غزه را آشکار می‌کند که مربوط به تبخیر یا ذوب اجساد قربانیان در نتیجه بمباران خانه‌های مسکونی است».
۲۹ پزشک متخصص در یک میهمانی مختلط، شرب خمر کرده‌اند! یکی مرده یکی به کما رفته و بقیه هم بستری شده‌اند! در خبرها آمده که مشروب‌فروش را به خاطر فروش جنس ناخالص دستگیر کرده‌اند! اما روش اسلامی مواجهه این است که هم با مشروب‌فروش برخورد شود و هم شرابخواران در ملأ عام حد زده شوند. تا عبرتی برای دیگران شود. ✍حجت الاسلام دکتر احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه بین المللی قم .
راویان نور : نام این رادار باند ایکس و ساخت آمریکاست. گرانترین رادار دنیا!! قیمت 500 میلیون دلار به اندازه 83 تانک مرکاوا قیمت دارد!! باارزش ترین و دقیق ترین سیستم راداری ساخته شده در دنیاست! این رادار آنقدر دقیق است که میتواند در فاصله سه هزار کیلومتری ریز پرنده های بسیار کوچک را در ابعاد پنج سانتیمتري شناسایی کند ! اين رادار به محض پرتاب هر پرنده در آسمان، محل دقیق پرتاب را از فاصله 5000 کیلومتری مشخص میکند!! یکی از علتهایی که ایران موشکها را از لانچر متحرک پرتاب کرد وجود این رادار بود . حالا بعد این همه تعریف، ایرانی ها توانسته اند این غول راداری را در شب عملیات وعده ی صادق در صحرای نگب و در نزدیکی پایگاه نواتیم نابود کنند نابودی این رادار آنقدر درد داشته است که هنوز هم آمریکایی ها را در شوک فرو برده اول قدرت اطلاعاتی شناسایی این رادار که کاملا استتار بوده توسط قدرت اطلاعاتی موشكي سپاه ایران كشف و خنثي شد *دوم قدرت جنگال ایران *سوم کور کردن چشمی که رهبر تمام چشمها در شب عملیات وعده ی صادق بود البته این بخش کوچکی از اتفاقات عملیات وعده ی صادق بود لطفا منتشر کنید تا همگان بدانند به لطف خداوند بچه های ما چه شاهکاری کرده اند.!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨وقتی این فیلم رو منتشر کرد خیلیا بهش خندیدن الان مشخص شده بوی چفیه تا کجا رفته😉👇 ✌ سیدعلی انقلابت تا همین قلب آمریکا رسیده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درمیان خبرها،نبایدکاربزرگ گم بشه: -با شایستگی تمام تیم ملی فوتسال را قهرمان آسیا کرد -نامزد بهترین مربی فوتسال جهان شد -قهرمانی را به ، که دردفاع از یک دختر به شهادت رسید، تقدیم کرد -دربازگشت و مراسم استقبال با نمایش خانواده‌اش پیام خودراتکمیل نمود خداقوت پهلوان "محمد تقی نظریان مفید"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب "تسنیم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دانشگاه کلمبیا را کاملا بسته اند تا به افراد متحصن گرسنگی بدهند، ولی مردم بهشان غذا می‌رسانند. گرسنگی دادن همان تکنیک آشنای صهیونیسم بین الملل است.
از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم 🔴 امام جعفر صادق (ع): ✅ «هنگامی‌که روز قيامت شود، خداوند تمام انسان‌ها را جمع می‌کند و چون ترازوی اعمال، نهاده شد و خون شهيدان را با مُرکّب قلم عالمان و معلمان بسنجند، ارزش مُرکّب آنان با خون شهيدان فزونی خواهد داشت.»    ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی‌باد.💐
روز معلم رو باید به دانشجوهای آمریکایی هم تبریک گفت که به حکام بی‌غیرت عرب و "ززآ"یی‌ها دارن یاد می‌دن که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حتما نیاز نیست مسلمان باشی،همینکه انسان باشی کافیه
🖋 📌خدایا مار و بكش ... آن شب یكی از آن شب‌ها بود؛ بنا شد از سمت راست یكی یكی دعا كنند، اولی گفت: «الهی حرامتان باشد…» بچه‌ها مانده بودند كه شوخی است، جدی است؟ بقیه دارد یا ندارد؟ جواب بدهند یا ندهند؟ كه اضافه كرد: «آتش جهنم» و بعد همه با خنده گفتند: «الهی آمین.» نوبت دومی بود، همه هم سعی می كردند مطالب شان بكر و نو باشد، تأملی كرد و بعد دستش را به طرف آسمان گرفت و خیلی جدی گفت: «خدایا مار و بكش…» دوباره همه سكوت كردند و معطل ماندند كه چه كنند و او اضافه كرد: «پدر و مادر مار و هم بكش!» بچه‌ها بیش تر به فكر فرو رفتند، خصوصاً كه این بار بیش تر صبر كرد، بعد كه احساس كرد خوب توانسته بچه‌ها را بدون حقوق سركار بگذارد، گفت: «تا ما را نیش نزند!».😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان 🔹وزیر ارتباطات: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. 🔹جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند 🔹صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئلۀ غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند. به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.
امروز همه از معلمان یاد میکنن استاد بزرگ شهید مطهری ولی من میخوام از مادری بنویسم که ایشون رو تربیت کرد.... تا ما هم یاد بگیریم چجوری معلم تربیت کنیم😁
🕯 معلمی که اندیشیدن را به دیگران می‌آموخت... ♦️ استاد سکینه از زنان نابغه دوره مشروطه است، حافظه ای عجیب داشت، هر چه در زندگی شنیده و خوانده بود را تا پایان عمر از بر بود. اهل کسب معرفت بود و گاه کار تدریس به دختران و زنان شهر را بر عهده داشت. نیروی بیان و نطق زیبایی داشت و در مجالس زنانه بزرگ بخوبی سخنرانی می‌کرد. شجاع و پردل و قوی بود، بطوری که زور پسر نوجوان ورزشکارش در مقابل دستان قوی مادر کم می‌آورد! مهمترین حرفه او، تسلط عجیبش بر طب سنتی بود، زنان بیمار بسیاری را بصورت رایگان طبابت می‌کرد. و ... ♦️ اما ما او را طور دیگری میشناسیم، با آنکه شاید حتی نامش را هم ندانیم! بانو سکینه فرزندی را در دامان خود پرورش داد، که کمتر کسی است که با او و آثارش آشنا نباشد. ♦️مادرِ استادی که به حق، بزرگ آموزگار دوران ماست و سالروز شهادتش، روز معلم نامیده شده است. 🔷 شیخ مرتضی اگر استاد مطهری بزرگ شد، اثر تربیت چنین مادری است. بطوری که از استاد نقل است که «من فکر کردن را از مادرم آموختم». ┈┈••✾••┈┈ " مادر است که فرهنگ و معرفت و تمدن و ویژگی‌های اخلاقیِ یک قوم و جامعه را با جسم خود، با روح خود، با خُلق خود و با رفتارِ خود، دانسته و ندانسته به فرزند منتقل می‌کند. همه تحت تأثیر مادران هستند. آن‌که بهشتی می‌شود، پایه‌ی بهشتی شدنش از مادر است؛ که «الجنة تحت اقدام الأمهات»." مقام معظم رهبری ۱۳۸۴/۰۵/۰۵ ┈┈••✾••┈┈ ✨روز معلم بر همه مادران که اولین و مهمترین آموزگار فرزندانشان هستند، مبارک♥️