eitaa logo
🌹صدرا🌹
514 دنبال‌کننده
22.3هزار عکس
24هزار ویدیو
270 فایل
-مهربانم، عالم از توست غریبانه چرا میگردی؟❤️😔 اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب( س) به کانال صدرا خوش آمدید. با مدیریت @sadrasadat74 پیشنهادات و انتقادات خود را منتقل کنید. ✅ کپی از مطالب کانال،مشروط برذکرصلوات برای شهدا،بلا اشکال و آزاد است.
مشاهده در ایتا
دانلود
مردم یادتان میآید صف روغن را مردم یادتان میآید قطعی ۴ ساعته برق را مردم یادتان میآیدقرمزی بورس را مردم یادتان میآیدصف مرغ را مردم یادتان میآیدگلابی برجام را مردم یادتان میآید دیپلماسی التماس را مردم یادتان میآید تورم ۶۰درصد را مردم یادتان میآیدروزی ۷۰۰تاکشته کرونا را و... پس گول نخورید درکمین هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ ابراز نگرانی رسانه سعودی از حضور زاکانی/ دستپاچگی ایران اینترنشنال از ادامه راه رئیسی 🔰 با حضور رسمی علیرضا زاکانی در انتخابات، دور جدیدی از حملات ضدانقلاب شدت گرفت. ابتدا شماره همسر شهردار تهران در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این رسانه خبری صهیونیستی در ادامه دروغ هایی قدیمی که ارتباطی به دوران شهرداری زاکانی نداشت را به او نسبت داده است. به تازگی نیز تلویزیون ایران اینترنشنال، ویژه برنامه‌ای علیه زاکانی پخش کرد. در این برنامه، ایران اینترنشنال، از نزدیکی علیرضا زاکانی به رهبر معظم انقلاب و ادامه مسیر آیت الله رئیسی توسط وی ابراز نگرانی و اعلام خطر کرد. کارشناس اینترنشنال همچنین در توییت‌های دیگر نتوانست ترس خود از حضور زاکانی در انتخابات را پنهان کند.
🟢 حذف ولایت فقیه وجه مشترک اصلاحطلبان و بهاری ها❗️ ♦️درزمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی ، او طرحی را ارائه داد که بر اساس آن رهبری ایران شورائی اداره شود... یعنی حذف ولی فقیه... ♦️در زمان خاتمی، او لایحه ای را به مجلس داد که به لوایح دوقلو معروف شد که مهمترین بند این لوایح محدود کردن اختیارات ولی فقیه بود... ♦️در سال هفتم ریاست احمدی نژاد خبرنگار از او درباره اختیارات رهبری سوال می کند و او جواب می دهد مگر می شود یک نفر تصمیم گیرنده نهائی باشد.❓ یعنی حذف ولی فقیه... ♦️در زمان حسن روحانی او با تمام توانش در صدد به چالش کشیدن ولی فقیه بود و هر کجا که رهبر معظم انقلاب در یک موضوع راهبردی نظری دادند، آنرا رد کرد و حتی استهزا کرد که سه نمونه آنرا ذکر می کنیم: 🔹۱_ زمانی که ترامپ گفت من برجام را پاره می کنم رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر تو برجام را پاره کنی ما آن را آتش می زنیم... و حسن روحانی با کمال بی شرمی و وقاحت گفت بعضی ها فکر می کنند که برجام یک کاغذ است که آن را در آتش منقل کنار دستشان بیندازند و بسوزانند... 🔹۲_ زمانی که در مذاکرات برجام مقام معظم رهبری فرمودند: مواظب باشید کلاه سرتان نگذارند جناب روحانی با کمال پر روئی گفت: بعضی ها می گویند مواظب باشید آمریکائی ها کلاه سرتان نگذارند، با حالت تمسخر و پوزخند گفت: خیر آقا ما عمامه داریم کلاه سرمان نمی رود... 🔹۳_زمانی که مذاکره با آمریکا را می خواستند شروع کنند حضرت آقا فرمودند: من به این مذاکرات خوشبین نیستم... و روحانی باکمال بی ادبی گفت: در مسائل سیاسی خوشبینی و بدبینی معنائی ندارد، آمریکا کدخداست و باید با کدخدا مذاکره کنیم... 🔰آری این گمراهان روسیاه ۳۲ سال بر این کشور حکومت کردند، و به خوبی می دانستند که تا ولی فقیه هست آنان نمی توانند زیر یوغ آمریکا بروند و نقشه های شومشان را اجرا کنند به همین جهت تمام تلاششان را برای حذف ولی فقیه کرده اند و می کنند⁉️ 🔰اما غافلند از اینکه خودشان رسوا می شوند، چون اراده ی الهی بر این قرار گرفته که این انقلاب با رهبری ولی فقیه "امام خامنه ای" روحی فداه به انقلاب جهانی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وصل شود... 💚امام خمینی قدس سره فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. پس حواسمان باشد به چه کسی رای میدهیم❓ التماس دعا و تفکر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌یکی از سرهای هفت‌سر اژدها از زبان نماینده سابق مجلس را بشناسید که اتفاقا کاندید هم شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پوتین: روابطی که در دوران رئیسی شکل گرفت ادامه دارد رئیس‌جمهور روسیه: تردید ندارم هر آنچه در روابط روسیه و ایران در زمان رئیسی شکل گرفته بود، ادامه خواهد یافت. تحت رهبری رئیس‌جمهور فقید ایران، ایران به عضویت سازمان همکاری شانگهای و بریکس درآمد، ما با یکدیگر به سمت ایجاد جهان چندقطبی حرکت کردیم.
‏بچه‌ها توی خانه بازی‌گوشی و شیطنت می‌کردند گاهی درمانده می‌شدیم؛ از حاج آقا بهجت(ره) پرسیدم: با بچه‌ای که از دیوار راست می‌رود بالا و حرف گوش نمی‌کند، باید چه کار کرد؟ ایشون فرمودند: همان‌ طوری که توقع دارید خدا با شما رفتار کند، با این بچه‌ها هم همان‌طور رفتار کنید ‏اینطور اگر نگاه کنید دیگر زدن بچه ها، یا بد اخلاقی با آن ها بخاطر اشتباه بی معنی میشود. به شیوه باران/صفحه ۳۹ "مصطفی رحیمی"
🔶 همستر کامبت و رویاهای کریپتویی؛ کلاهبرداری یا واقعیت؟ 🔸چند روزی است که همه‌جا صحبت از بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) است و اکثر افراد با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ مجازی کسب می‌کنند. 🔸باید بگوییم که تاریخ دقیق توزیع توکن و انجام ایردراپ بازی همستر کامبت، شکل توزیع توکن، قیمت هر سکه و نحوه برداشت و فروش آن هنوز مشخص نشده. 🔸در واقع، در صورت لیست‌شدن این پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد. همستر کامبت مانند نات کوین در قالب یک نوع ارز دیجیتال میان کاربران تلگرام جا افتاده است. 🔸در این میان تعداد زیادی کانال تلگرامی روی جو جدید این بازی سوار شده و وعده تبدیل سکه‌ها را به پول واقعی می‌دهند و حتی تاریخ لیست شدن آن را اعلام می‌کنند که باید بگوییم گول تبلیغات الکی را نخورید. 🔸نکته مهم این است که آینده‌ بازی واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد و باتوجه‌به ماهیت غیرقابل‌پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است.
🌹صدرا🌹
خدایی که به پرندگان مسیر را نشان می‌دهد انسان را،نیمه راه رها نمی‌کند..(:♥️ ○ . .
💠 این شخصی که پشت هاشمی ایستاده راننده اوست... بله ! راننده ای که با هاشمی شد بعد در و بعد و تا هم آمد. این یعنی خوب بلد است از افراد دون پایه موجودات بسازد و در روز استفاده کند.. پ.ن؛ بابک زنجانی هم راننده روحانی در تشخیص مصلحت نظام به ریاست هاشمی بود
⭕️معرفی میکنیم: حسین پاکدل، سرباز مخلص رژیم صهیونسیتی نمک به حروم تر از سلبریتی‌های دوزاری ایران هیچ جای دنیا پیدا نمیشه !
1.3M
👉 اخیراً سؤالاتی در زمینه بدست آوردن ارزهای در مطرح شده که از عناوینی مثل ( ، ، ، و...) استفاده می شود؛ دستور شرع در این زمينه چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حسین دهباشی مجبور به اعترافی عجیب شد: ⭕️ من از خود آقای روحانی شنیدم، ((صادق‌ترین)) و ((پاک‌ترین)) فرد بین ما هست!
AUD-20220502-WA0052.mp3
14.56M
🎙 قالیباف! ⭕️ سخنان حجت‌الاسلام مهدی طائب در مورد قالیباف قسمت اول
AUD-20220502-WA0055.mp3
16.17M
🎙 قالیباف! ⭕️ سخنان حجت‌الاسلام مهدی طائب در مورد قالیباف قسمت دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اصلاح‌طلبان مشغول تخریب اصولگرایان و انقلابی‌ها هستند؛ اصولگرایان و انقلابی‌ها هم مشغول تخریب اصولگرایان و انقلابی‌ها! سیاست‌ورزی را طی این همه سال که یاد نگرفته‌ایم؛ کاش حداقل از روی دست اصلاح‌طلبان تقلب می‌کردیم!
اصلح از نگاه رهبر انقلاب !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مخبر: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد 🔹شهادت می‌دهم که شهید رئیسی ۱۰ شب تماس می گرفت که چرا این تعداد کشتی ذرت، کنجاله و گندم در فلان بندر مانده. 🔹دیروز وزیر کشاورزی اعلام کرد هیچ وقت ذخایر کالاهای اساسیِ کشور به این فراوانی نبوده. 🔹امروز توقع شهید رئیسی این است که با قدرت کارها پیگیری شود.
👇👇👇 دشمن با راه انداختن بازی همستر در تلگرام چند هدف دنبال میکنه منع مردم از مشارکت در انتخابات سیاه نمایی پیرامون نظام اسلامی تخریب شخصیتهای انقلابی و دعوت به نافرمانی مدنی از قبیل کشف حجاب دعوت به شورش و... متاسفانه فضای مجازی ما هم که مسئولی نداره و شده مثل بچه سرراهی که کسی مسئوولیتش قبول نمیکنه چون از سال ۱۴۰۱ کابران تلگرام کاهش پیدا کرده یک ترفندی است برای بالا بردن کاربران و دیگه اینکه به راحتی شما رو وارد گروه هایی می کنند که اسلحه می فروشند یا ترغیب به رای ندادن کرده و یا دعوت به شورش می کنند و یا گروههای دیگه. شورش مهسا امینی رو یادتون هست که در همین بستر تلگرام هسته های اولیش شکل گرفت. یا جنایت در حرم رضوی و یا شاهچراغ شیراز و ....
شهادت مظلومانه حضرت جواد الائمه(ع) بر مؤمنین و مومنات تسلیت باد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما نماز شب نخونی, چپ نمیکنی بیفتی توی درّه, ولی سحرها یه چیزایی میدن که هیچوقتِ دیگه نمیدن. رسول خدا صلی الله‌علیه وآله‌فرمودند: «برشما باد خواندن نماز شب اگرچه یک رکعت باشد.» 📚کنز الاعمال،ج ۷،ص ۷۸۶