فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید فلسطینی که بعد از شهادت دستانش را رو به آسمان گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستمریزاد به هر کسی که این کلیپ رو ساخته!!!
عجب کلیپ باحالی این 😂
#طنز
#پیشنهاد_دانلود 😂
°•
بیرحم ترین قطعه پاییز چنین است:
باران بزند
شعر بیاید
تو نباشی...🍁
#امام_زمان 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه زنده پیدا شدن یک کودک فلسطینی از زیر آوار خانهها😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بمباران مرکز تجاری ابودلال در نصیرات در مرکز نوار غزه توسط صهیونیستها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام یک فلسطینی به جهانیان در مقابل پیکر قربانیان حملات رژیم صهیونیستی: ببینید این همان اهدافی است که نتانیاهو دنبال می کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه بمباران خانهای در مرکز نوار غزه😭😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تعجب نکنید که هزاران زن و کودک را کشتند و میگویند ما نبودیم!
اجدادشان حضرت یوسف را در چاه انداختن و به دروغ گفتند او را گرگ خورده!😭
#طوفان_الاقصی
#غزه
#سلام_امام_زمانم❤️
تمام هستي ام را خاك قدمت مي كنم
تا شايد نظرى به جاده دلم بيندازى،
چرا كه تو آفتاب يقينى،
كه اميد فرداها هستى...
تو بهار رؤيايى كه مانند طراوت گل سرخ
مي مانى و نرم و سبز و لطيفى...
تو معنى كلمات آسمانى هستي كه دستهايش
براى آمدنت به زمين دعا مي كند.
اى تجسّم مهربانى
غيرت آفتاب و جلوه زيبايى ماه تو را
توصيف مي كنند
و نفس آب تو رامعنى مي كند
و نبض خورشيد تو را وصف مي كند.
خوب مي دانم كه تو مي آيى؛
آرى تو مي آيى همانطور كه وعده كرده اى
و آنگاه است....كه كلمه انتظار را از لغتنامه ها
پاك خواهيم كرد.
پس اى تمام زيبايى!
بيا تا براى هميشه فرياد رس عاشقان موعود
باشى.
یا ابا صالح المهدی ادرکنی
أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️زود قضاوت نكنيد و خداوند را غافل مپنداريد. «لاتحسبنّ»
- مهلت دادن به ستمگران، نشانهى غفلت خداوند يا رضايت پروردگار از آنان نيست. «و لا تحسبنّ اللَّه غافلا»
- سنّت خداوند بر مهلت دادن است. «انّما يؤخرهم»
بنابراين در برابر ظالم، نه ساكت شويد و نه مأيوس، به وظيفه خود عمل كنيد كه خداوند در كمين آنهاست!
♨️خداوند قطعا سزای ظالمان را چه در دنیا و چه در اخرت خواهد داد، به عاقبت ظالمین تاریخ نگاهی بیاندازید!
📖سوره ابراهیم آیه ۴۲
#مرگ_بر_اسرائیل
#انس_با_قرآن
#تفسیر_قرآن 😍
تفسیر سوره بقره - آیهی ۱۳۲
۱- در فکر سلامت عقیده و ایمان نسل و فرزندان خود باشیم و در وصایاى خود تنها به جنبه هاى مادّى اکتفا نکنیم. «وصىّ... فلاتموتن الاّ وانتم مسلمون»
۲- راه حقّ، همان راه اسلام و تسلیم بودن در برابر خداوند است. انبیا همین راه را سفارش مى نمودند. «وصىّ بها ابراهیم بنیه ویعقوب»
۳- خداوند در میان همه راه ها، راه دین را براى ما برگزیده است. «ان اللّه اصطفى لکم الدین»
۴- حسن عاقبت و مسلمان مردن مهم است. «فلاتموتنّ الاّ وانتم مسلمون»
۵ - گرچه زمان و مکان مردن به دست ما نیست، ولى مى توانیم زمینه ى حسنِ عاقبت خود را از طریق عقیده و عمل درست و دعا و دورى از گناه و افراد فاسد، فراهم کنیم. «فلاتموتنّ الاّ وانتم مسلمون»
بسیار افرادى که اهل ایمان بودند، ولى مرتد و کافر شدند. »آمنوا ثم کفروا« نساء،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر می دانستید که افکارتان چقدر قدرتمندند
حتی برای یک لحظه دیگر هم منفی فکر نمی کردید.
🍁 #زیبا
💎 پنجشنبه ها متعلق است به وجود مقدس یازدهمین امام شیعیان
💫حسن بن علی بن محمد
(علیهالسلام) مشهور به امام حسن عسکری(علیهالسلام) (۲۳۲-۲۶۰ق) یازدهمین امام شیعیان اثناعشری
است که به مدت شش سال امامت
را برعهده داشت. او فرزند امام هادی (علیهالسلام) و پدر امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.💫
━━━💠🍃🌸🍃💠━━
💫امام حسن عسکری(علیهالسلام) می فرمایند:
«سوگند به خدا حضرت مهدی –عجل الله تعالی فرجه الشریف –آن قدر غایب می شود که در زمان غیبت (طولانی اش) از هلاکت نجات نمی یابد، مگر کسی که خدای بزرگ او را بر عقیده به امامت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ثابت گرداند و به او توفیق دهد که برای تعجیل فرجش دعا کند. (کمال الدین ،ج 2، ص 384)
◽همچنین از ایشان است که: «مَثَل او (امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این امت، مَثَل خِضر و ذوالقرنین است او غیبتی خواهد داشت که هیچ کس در آن نجات نمی یابد مگر کسی که خدای تعالی او را در اعتقاد به امامت ثابت بدارد و در دعا به تعجیل فرج موفق سازد».
(کمال الدین و تمام النعمة، ج 2، باب 38، ص 81)