🍃 آغاز ثبت نام دوره های پاییزه 🍂
🔹 مبانی طراحی بازیهای ویدئویی
چگونگی طراحی اصولی، ساخت و انتشار بازیها
شروع از 18 آذر
شنبه ساعت 21 الی 22
ماهانه(4جلسه) 320 هزار تومان
🔹 مبانی فنی بازیهای ویدئویی
برنامه نویسی، اصول فنی و کدنویسی بازی ها
شروع از 13 آذر
دوشنبه ساعت 18 الی 19:20 و سه شنبه ساعت 20 الی 21:30
ماهانه(8جلسه) 590 هزار تومان
🔹 برنامه نویسی مقدماتی الی پیشرفته پایتون
شروع برنامه نویسی، ساخت برنامه و نرم افزار با استفاده از پایتون
شروع از 16 آذر
پنجشنبه ساعت 21 الی 22:20
ماهانه(4جلسه) 360 هزار تومان
🔸 انیمیشن مقدماتی
متحرکسازی و ساخت انیمیشنهای دوبعدی و سه بعدی
شروع از 9 آذر
پنجشنبه ساعت 20 الی 21:30
ماهانه(4جلسه) 410 هزار تومان
🔸 موشن گرافیک مقدماتی
ساخت انیمیشن های تبلیغاتی
شروع از 9 آذر
پنجشنبه ساعت 18:30 الی 20:00
ماهانه(4جلسه) 310 هزار تومان
🔸 تدوین و جلوه های ویژه مقدماتی
کلیپ سازی و تدوین ویدئو
شروع از 14 آذر
سه شنبه ساعت 20:30 الی 22:00
ماهانه(4جلسه) 410 هزار تومان
مدرسین:
▫️ سجاد احمدی نیت
▫️ سینا احمدی نیت
با بیش از 8 سال فعالیت رسانه ای در حوزه های انیمیشن و بازی
لینک ثبت نام دوره های آموزشی:
https://survey.porsline.ir/s/9AudesXL
⚡️ منتظر حضور گرم شما دوستان گل هستیم 🔥
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
#استوری
رویداد event marketing رویداد دیجیتال تولید محتوای استان خراسان رضوی با حضور بیش از ۳۰ سرمایه گذار ✌️
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
📃 #مقاله « آموزش و یادگیری از طریق بازیوارسازی در دوره ابتدایی »
📢 ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی سلامت، علوم تربیتی و روانشناسی (وین-اتریش)
نویسندگان و مولفین:
🔸 سجاد احمدی نیت (دانشجوی زیست فناوری دانشگاه آزاد مشهد)
🔸 سینا احمدی نیت (دانشجوی مکانیک دانشگاه آزاد مشهد)
🔸 منا رستمی کهنوج (کارشناس آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد کرمان)
🔸 مهدیه رستمی نسب (کارشناس آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد انار)
✔️ چکیده:
آموزش و یادگیری فرآیندی پیچیده و چندوجهی است که عوامل مختلفی بر آن تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عواملی که بر یادگیری تاثیر می گذارد، انگیزه است. انگیزه می تواند دانش آموزان را به سمت یادگیری و تلاش بیشتر سوق دهد. در دوره ابتدایی، که دانش آموزان به دلیل سن کم خود، انگیزه درونی کمتری دارند، استفاده از روش های انگیزشی برای افزایش علاقه و اشتیاق آنان به یادگیری اهمیت ویژه ای دارد. بازی وارسازی (Gamification) یکی از روش های انگیزشی است که در سال های اخیر به طور گسترده ای در حوزه آموزش مورد توجه قرار گرفته است. بازی وارسازی فرآیندی است که در آن از عناصر بازی های رایانه ای، مانند امتیازدهی، سطوح، چالش ها، پاداش ها و رقابت، برای بهبود انگیزه و مشارکت در فعالیت های غیربازی استفاده می شود. یکی از چالش های اساسی آموزش در دوره ابتدایی، کاهش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری است. بازی وارسازی می تواند به عنوان یک راهکار برای حل این چالش مورد استفاده قرار گیرد. بازی وارسازی می تواند با ایجاد فضایی شاد و جذاب، ایجاد چالش های معقول و ارائه پاداش های مناسب، انگیزه دانش آموزان برای یادگیری را افزایش دهد. بازی وارسازی در دوره ابتدایی اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد. در این دوره، دانش آموزان در حال شکل دهی شخصیت و نگرش خود هستند. بازی وارسازی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا یادگیری را به عنوان یک فعالیت لذت بخش و ارزشمند تجربه کنند. این امر می تواند در شکل گیری نگرش مثبت نسبت به یادگیری و پیشرفت تحصیلی در آینده تاثیر مثبتی داشته باشد. در این مقاله، به بررسی و تجزیه و تحلیل مزایا و چالش های آموزش و یادگیری از طریق بازی وارسازی در دوره ابتدایی پرداخته خواهد شد.
🔻 دانلود و مشاهده مقاله از لینک زیر:
https://civilica.com/doc/1842782/
#بازی_درمانی #گیمیفیکیشن
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
بسمه تعالی
سلام دوستان عزیز این مقاله توسط بنده و برادرم و دونفر از عزیزان فعال در حوزه بازی درمانی منتشر شده و در کنفرانس وین ارائه شده است.
امیدوارم که مفید و مثمر باشد.
♦️فراخوان هفتمین جشنواره رسانهای ابوذر خراسان رضوی
🔺فراخوان هفتمین جشنواره رسانهای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد.
🔷 این جشنواره با هدف جریانسازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانهای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار میشود.
🔷علاقهمندان میتوانند برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانهای ابوذر آثاری که از پنجم اسفند ۱۴۰۱ تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است را تا تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
🔷علاقه مندان جهت مطالعه شرایط و ضوابط این جشنواره به آدرس B2n.ir/z96264 مراجعه نمایند.
🌐http://B2n.ir/q27230
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
هم اکنون ، اختتامیه ششمین دوره جایزه بازیهای جدی. دانشگاه امیرکبیر
یکی از مقالات ما به این کنفرانس فرستاده شده و ما بعنوان شرکت کننده در این رویداد اومدیم تهران 😃
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔺 #تجربه_رویداد
هیچوقت بازی رو از آخر به اول یا بصورت قاطی پاتی نسازید! فرض کنید یک درصد اتفاقی برای شماها در روند مسابقه بیفته، مثلا حال اعضای تیم تون بد بشه، سیستم تون خراب بشه و و و ... هزار دلیل دیگه. اونوقت واقعا چیزی برای ارائه کردن ندارید ... مخصوصا وقتی که از شما خروجی APK بخوان!
مرحله اول دوم رو بساز بعد اگر چیزی به ذهنت اومد وسطش بساز! (مثلا مرحله هفتم) (که بازم بهتره اینکارو نکنی!)
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🥇 کسب #رتبه_اول در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان خراسان رضوی
و راهیابی به مرحله کشوری
🖊 کمی دیر اختتامیه برگزار شد و در این تاریخ ما حضور نداشتیم و برای همین، به مادر عزیزتر از جان زحمت دادیم تا این افتخار رو به ما بدن تا روی صحنه حضور پیدا کنند. البته بازی «سارا» هنوز خیلی جای کار داره و ان شاالله تکمیلش خواهیم کرد 👌
به امید موفقیت در رویداد کشوری ☺️✌️
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
#استوری #Story #پست #Post
🔅پذیرش مقاله در «سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار» و ثبت در SID
📄 مقاله آموزش و یادگیری گیمیفیکیشن (Gamification) و بازی وارسازی در دوره ابتدایی
⭕این مقاله علاوه بر کنفرانس های دیگر،در سومین کنگره بین المللی مدیریت و علوم توسعه کسب و کار دانشگاه هنر تبریز ارائه خواهد شد.
___
🔅 International article acceptance
✳️ Registration in SID
✨Gamification and gamification training in elementary school
⭕In addition to other conferences, this article will be presented in the 3rd International Congress of Management and Business Development Sciences of Tabriz University of Arts.
🔮 @SajjadAhmadiNiat 🪔
#استوری #Story #پست #Post
نتیجه مسابقه راهی شو(راه زیست) اومد و عیان شد که از ۱۱۳ تیم حاضر در مسابقه رتبه ۲۷ ام رو به دست آوردیم! 😅😁
یکی از دشوارترین مسابقه ها که امتیاز ما در این مسابقه بیانگر سختی سطح اون رویداده و بااینکه جایزه ای درکار نیست ولی همین رتبه ۲۷م خودش کمی خستگی از تن ما و رفقای ما زدود
یاد مسابقه شهر ریاضی ۹ سال پیش افتادم که من و برادرم(سینا) و عموم و پدرم شرکت کرده بودیم و از بین ۱۲۰ تا تیم، رتبه ۲۵ ام رو کسب کرده بودیم.
این اولین رویدادی بود که در زمینه زیست شناسی شرکت کرده بودم تا کمی قلق مسابقات مربوطه به رشته درسیم دستم بیاد 😃☕
باز هم از هم تیمی های گرامیم خانم ریحانه تقی پور، خانم نرگس رخشانی و به ویژه خانم فاطمه داوریان تشکر میکنم که نقش مهمی در پروپوزال های پروژه «اسانس گیری تام و تخلیص از گل محمدی» ایفا کردند.
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
#استوری #Story #پست #Post
🏆 کسب #رتبه_سوم کشوری 🥉
در پنجمین #رویداد_تولید_محتوای_دیجیتال سراسر کشور ، توسط تیم خراسان رضوی (ICE Rose Studio) با نام فاتحان ثریا
این رویداد کشوری بااینکه پنج روز گذشت، اما به اندازه زمانهای زیادی برایم تمام شد. رقابتی با ۳۵ تیم قَدَر که همگی نمایندگان استان خود بودند.
از چندماه پیش برای رویداد استانی و رویداد تَلِنت این جشنواره کار کردیم و الان هم سرنوشت این بود که حضرت رقیه(سلام الله) به واسطه «سارا» ی ۴ ساله، این جایزه را در دستان من، سینا و سیدجواد حسینی عزیز قرار دهد.
از خدای مهربان شاکرم بابت این موفقیت و ان شاالله که بتوانیم با #بازی_سارا ، صنعت بازیسازی کودک و نوجوان را تحت تاثیر خود قرار دهیم 🌺
از مادر و پدر و دوستان خودم هم بابت حمایت های بی دریغ متشکرم.
🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔