eitaa logo
آموزش بازیسازی وبرنامه نویسی | سجاد احمدی نیت
158 دنبال‌کننده
137 عکس
43 ویدیو
24 فایل
ܢ̣ܣ‍ ܝ̇ߺߊ‌ܩܢ ܟܿܥ‌‌ߊ 🕹 آموزش بازیسازی 💻 آموزش برنامه نویسی کمک میکنم به آرزوت در حوزه بازیسازی برسی دوست دارم هرچیزی رو که یاد دارم با شما رفقا به اشتراک بگذارم ادمین: @Sajad_Ahmadi_Niat
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ 📃 « آموزش و یادگیری از طریق بازی‌وارسازی در دوره ابتدایی » 📢 ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی سلامت، علوم تربیتی و روانشناسی (وین-اتریش) نویسندگان و مولفین: 🔸 سجاد احمدی نیت (دانشجوی زیست فناوری دانشگاه آزاد مشهد) 🔸 سینا احمدی نیت (دانشجوی مکانیک دانشگاه آزاد مشهد) 🔸 منا رستمی کهنوج (کارشناس آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد کرمان) 🔸 مهدیه رستمی نسب (کارشناس آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد انار) ✔️ چکیده: آموزش و یادگیری فرآیندی پیچیده و چندوجهی است که عوامل مختلفی بر آن تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عواملی که بر یادگیری تاثیر می گذارد، انگیزه است. انگیزه می تواند دانش آموزان را به سمت یادگیری و تلاش بیشتر سوق دهد. در دوره ابتدایی، که دانش آموزان به دلیل سن کم خود، انگیزه درونی کمتری دارند، استفاده از روش های انگیزشی برای افزایش علاقه و اشتیاق آنان به یادگیری اهمیت ویژه ای دارد. بازی وارسازی (Gamification) یکی از روش های انگیزشی است که در سال های اخیر به طور گسترده ای در حوزه آموزش مورد توجه قرار گرفته است. بازی وارسازی فرآیندی است که در آن از عناصر بازی های رایانه ای، مانند امتیازدهی، سطوح، چالش ها، پاداش ها و رقابت، برای بهبود انگیزه و مشارکت در فعالیت های غیربازی استفاده می شود. یکی از چالش های اساسی آموزش در دوره ابتدایی، کاهش انگیزه دانش آموزان برای یادگیری است. بازی وارسازی می تواند به عنوان یک راهکار برای حل این چالش مورد استفاده قرار گیرد. بازی وارسازی می تواند با ایجاد فضایی شاد و جذاب، ایجاد چالش های معقول و ارائه پاداش های مناسب، انگیزه دانش آموزان برای یادگیری را افزایش دهد. بازی وارسازی در دوره ابتدایی اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد. در این دوره، دانش آموزان در حال شکل دهی شخصیت و نگرش خود هستند. بازی وارسازی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا یادگیری را به عنوان یک فعالیت لذت بخش و ارزشمند تجربه کنند. این امر می تواند در شکل گیری نگرش مثبت نسبت به یادگیری و پیشرفت تحصیلی در آینده تاثیر مثبتی داشته باشد. در این مقاله، به بررسی و تجزیه و تحلیل مزایا و چالش های آموزش و یادگیری از طریق بازی وارسازی در دوره ابتدایی پرداخته خواهد شد. 🔻 دانلود و مشاهده مقاله از لینک زیر: https://civilica.com/doc/1842782/ 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
بسمه تعالی سلام دوستان عزیز این مقاله توسط بنده و برادرم و دونفر از عزیزان فعال در حوزه بازی درمانی منتشر شده و در کنفرانس وین ارائه شده است. امیدوارم که مفید و مثمر باشد.
♦️فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی 🔺فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد. 🔷 این جشنواره با هدف جریان‌سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانه‌ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می‌شود. 🔷علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثاری که از پنجم اسفند ۱۴۰۱ تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است را تا تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 🔷علاقه مندان جهت مطالعه شرایط و ضوابط این جشنواره به آدرس B2n.ir/z96264 مراجعه نمایند. 🌐http://B2n.ir/q27230 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
هم اکنون ، اختتامیه ششمین دوره جایزه بازیهای جدی. دانشگاه امیرکبیر یکی از مقالات ما به این کنفرانس فرستاده شده و ما بعنوان شرکت کننده در این رویداد اومدیم تهران 😃 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔺 هیچوقت بازی رو از آخر به اول یا بصورت قاطی پاتی نسازید! فرض کنید یک درصد اتفاقی برای شماها در روند مسابقه بیفته، مثلا حال اعضای تیم تون بد بشه، سیستم تون خراب بشه و و و ... هزار دلیل دیگه. اونوقت واقعا چیزی برای ارائه کردن ندارید ... مخصوصا وقتی که از شما خروجی APK بخوان! مرحله اول دوم رو بساز بعد اگر چیزی به ذهنت اومد وسطش بساز! (مثلا مرحله هفتم) (که بازم بهتره اینکارو نکنی!) 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🥇 کسب در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان خراسان رضوی و راهیابی به مرحله کشوری 🖊 کمی دیر اختتامیه برگزار شد و در این تاریخ ما حضور نداشتیم و برای همین، به مادر عزیزتر از جان زحمت دادیم تا این افتخار رو به ما بدن تا روی صحنه حضور پیدا کنند. البته بازی «سارا» هنوز خیلی جای کار داره و ان شاالله تکمیلش خواهیم کرد 👌 به امید موفقیت در رویداد کشوری ☺️✌️ 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔅پذیرش مقاله در «سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار» و ثبت در SID 📄 مقاله آموزش و یادگیری گیمیفیکیشن (Gamification) و بازی وارسازی در دوره ابتدایی ⭕این مقاله علاوه بر کنفرانس های دیگر،در سومین کنگره بین المللی مدیریت و علوم توسعه کسب و کار دانشگاه هنر تبریز ارائه خواهد شد. ___ 🔅 International article acceptance ✳️ Registration in SID ✨Gamification and gamification training in elementary school ⭕In addition to other conferences, this article will be presented in the 3rd International Congress of Management and Business Development Sciences of Tabriz University of Arts. 🔮 @SajjadAhmadiNiat 🪔
نتیجه مسابقه راهی شو(راه زیست) اومد و عیان شد که از ۱۱۳ تیم حاضر در مسابقه رتبه ۲۷ ام رو به دست آوردیم! 😅😁 یکی از دشوارترین مسابقه ها که امتیاز ما در این مسابقه بیانگر سختی سطح اون رویداده و بااینکه جایزه ای درکار نیست ولی همین رتبه ۲۷م خودش کمی خستگی از تن ما و رفقای ما زدود یاد مسابقه شهر ریاضی ۹ سال پیش افتادم که من و برادرم(سینا) و عموم و پدرم شرکت کرده بودیم و از بین ۱۲۰ تا تیم، رتبه ۲۵ ام رو کسب کرده بودیم. این اولین رویدادی بود که در زمینه زیست شناسی شرکت کرده بودم تا کمی قلق مسابقات مربوطه به رشته درسیم دستم بیاد 😃☕ باز هم از هم تیمی های گرامیم خانم ریحانه تقی پور، خانم نرگس رخشانی و به ویژه خانم فاطمه داوریان تشکر میکنم که نقش مهمی در پروپوزال های پروژه «اسانس گیری تام و تخلیص از گل محمدی» ایفا کردند. 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🏆 کسب کشوری 🥉 در پنجمین سراسر کشور ، توسط تیم خراسان رضوی (ICE Rose Studio) با نام فاتحان ثریا این رویداد کشوری بااینکه پنج روز گذشت، اما به اندازه زمانهای زیادی برایم تمام شد. رقابتی با ۳۵ تیم قَدَر که همگی نمایندگان استان خود بودند. از چندماه پیش برای رویداد استانی و رویداد تَلِنت این جشنواره کار کردیم و الان هم سرنوشت این بود که حضرت رقیه(سلام الله) به واسطه «سارا» ی ۴ ساله، این جایزه را در دستان من، سینا و سیدجواد حسینی عزیز قرار دهد. از خدای مهربان شاکرم بابت این موفقیت و ان شاالله که بتوانیم با ، صنعت بازیسازی کودک و نوجوان را تحت تاثیر خود قرار دهیم 🌺 از مادر و پدر و دوستان خودم هم بابت حمایت های بی دریغ متشکرم. 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔺 💢 همیشه نرم افزار رو روی حالت AutoSave تنظیم کن! 🔰 بااینکه « باید دست به Ctrl + S باشی »، ولی ممکنه گاهی یادت بره. بین رویداد گاهی پیش میاد که برق رویداد بره(سه شب پیش این اتفاق افتاد😶)، پای کسی به سه راهی و دو شاخ بخوره و و و... هزار اتفاق دیگه هیچوقت یادت نره که کارت رو حتما ذخیره و save کنی! 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔺 💢 همیشه از کاری که می‌کنی هراز گاهی یک backup و پشتیبان بگیر ✍ پروژه ای که کار میکنی، ممکنه به هر دلیلی بپّره! ممکنه اشتباهی فایلی رو جابجا کنی، پکیجی وارد کنی که پروژه خراب بشه، فایلها رو overwrite کنی، یک کاری کنی که غیرقابل برگشت باشه و و و ... اگر همون پروژه رو هراز گاهی بین رویداد یا غیراز رویداد بکاپ بگیری، ممکنه بتونی یک حرکتی بزنی که کارت درست بشه 👌 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🔺 💢 هربار از تغییراتت یک خروجی بگیر 👀 ممکنه دیگه بعدا نتونی خروجی بگیری! مثال خودم رو میزنم. در همین رویداد تولیدمحتوا، یونیتی به مشکل assembly پروژه برخورد و حتی اجازه خروجی PC هم نداد! خداروشکر که اجازه داشتم رکورد بگیرم، ولی اگر نمیتونستم هم خداروشکر یک بکاپ اجرایی (خروجی رندر بازی) از گذشته داشتم که اون رو ارائه کنم. بااینکه به کیفیت کارهای آخر نبود ولی بهتر از هیچ چیز بود و میتونست من رو خداروشکر از حذف شدن نجات بده. هربار انسان ممکن نیست از این شانس‌ها پیدا کنه البته همین خروجی ها به اشکالزدایی و بررسی دقیق بازی هم کمک میکنه 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔
🧑‍🏫 🔨بهترین تحریم شکن ها برای بازیسازی! 🏹 در این پست چندتا از بهترین DNS ها برای تنظیم روی سیستم و کارهای مختلف مثل دانلود و اتصال به سرویس‌ها و وب‌سایت‌های تحریم شده معرفی کردیم. پیشنهاد بنده: شکن و ۴۰۳ ‌و سرویس هاست ایران لینک پست: https://www.instagram.com/p/C4eG5HhN2fQ/?igsh=MTc4MmM1YmI2Ng== 🔮 @SajadAhmadiNiat 🪔