372.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما نمیجنگیم..
ما از خونه زندگیمون دفاع میکنیم.
ای کاش حاجی بودی میومدی تو قاب تلویزون با همون لحن شیرینت میگفتی: چیزی نشده که فقط انبارامون پر بود میخاستیم خالیشون کنیم
تنها چیزی که میتونه تو این روزا سرپا نگهم داره و از بغض خفه نشم اینه که فقط ۸ روز مونده تا محرم*>>>>>>>>>
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه همچین عیدی رو نیازمندم:
بزار تموم شه کلی برات گریه میکنیم😭