33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاقبت به خیر تویی...
هم شهید هم پرچم حضرت عباس کشیدن رو تابوتت؛)
اللهم الرقنا*
عَصَيْناكَ! وَنَحْنُ نَرْجُو أَنْ تَسْتُرَ عَلَيْنا... وَدَعَوْنا، وَنَحْنُ نَرْجُو أَنْ تَسْتَجِيبَ لَنا ..
تو را نافرمانی کردیم...... در حالی که امید داشتیم بر ما بپوشانی، و تو را خواندیم در حالی که امید داشتیم اجابتمان کنی.
سَــجدهٔ آخـر؛)
من یاد تورا سجده کنم ای صنم اکنون برخیز و بیا؛ خود بتِ بت خانه من باش*
آخر حسرت بوسه کنار عبایت بر دلم ماند.
سَــجدهٔ آخـر؛)
سلام بر قصیدهای که قافیهاش پس از تو گم شد.
شب تولدتِ آقای من کجایی...
کجایی که بهت تبریک بگم عزیز ترین...
سَــجدهٔ آخـر؛)
سلام بر قصیدهای که قافیهاش پس از تو گم شد.
بخت باز آید از آن
در کِی کی چون تو درآید...