سَــجدهٔ آخـر؛)
-؛)
بهار دارد تمام تلاشش را میکند؛
اما ما هنوز در زمستان ماندهایم...
هدایت شده از حوزه توییت (توییتر طلاب)🇵🇸🇮🇷
فکر کن سردار عبداللهی ۱۲۰ روزه خونه نرفته تو پیامش میگه ما پیروزی تاریخی داشتیم
طرفی که تو عمرش نارنجک از نزدیک ندیده زیر لحاف داره مینویسه چرا مارو مستعمره کردید کدوم پیروزی...
خود تحقیری حزباللهی...
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما شروع شد اولین محرمِ بدون شما؛)))
تو سجده هاتون بگید
خدا ما رو تو این روزا نگه داره...
همین دقیقه ها که درگیریم چه هیئتی بریم کجا بریم...