10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما شروع شد اولین محرمِ بدون شما؛)))
تو سجده هاتون بگید
خدا ما رو تو این روزا نگه داره...
همین دقیقه ها که درگیریم چه هیئتی بریم کجا بریم...
سَــجدهٔ آخـر؛)
جبران نمیشود... حتی به گریه های عمیق؛) [شهید صابر ایجادی]
نقل همسر شهبد ایجادی:
-وقتی بابای حلما شهید شد تا دو روز
کسی نتونست موضوع رو به دخترم بگه،
تا اینکه خودم توکل و توسل کردم
از خود شهید کمک خواستم
و رفتم که بهش بگم؛
براش داستان خانوم حضرت رقیه
رو تعریف کردم،گفتم بابای مهربونش
شهید شده،حلما خانوم پدر شماهم شهید
شدن...[ولی شما یه فرقی دارین!]
حلما جان شما تا همیشه وقتی بگی
بابا،پدر میاد و نوازشت میکنه،
ولی حضرت رقیه تا میگفت بابا
سیلی بود که به صورتش میخورد💔
میگفتن حلما خانوم تا چند شب
در تبِ فراقِ پدر میسوخت...
گیرم که رقیه نبود دخت پیمبر...
یک دختر سه ساله سیلی زدنی نیست!
[صلی الله علیک یا رقیه بنت الحسین ع]
.
محرم رسیده ؛
یادمان باشد اول نماز حسین ،
بعد عزای حسین،
اول شعور حسینی و بعد
شور حسینی ،
محرم و صفر زمان بالیدن
است نه فقط نالیدن!
بساطش آموزه است
نه موزه !
تمرین خوب نـِگریستن است نه
فقط خوب گـِریستن . .!
#بصیرتی