eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
2.8هزار دنبال‌کننده
24هزار عکس
17.9هزار ویدیو
183 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✍️ ✅️ #کپی_حلال / تبادل نداریم❌️ کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اگه بخوام برای رفع موانع ظهور و کمک به امام زمانم، وقت بذارم ؛ پس درسم و کارم و... چی میشه؟!
🌠 امام رضا {ع} درباره وظایف منتظران واقعی میفرمایند : «انتظار فرج به چند چیز است:صبور بودن، خوش رفتاری، همسایه داری، ترویج کار های نیک، خودداری از آزار و اذیت دیگران، گشاده رویی، خير خواهی مهربانی با مؤمنان.» 🌿
🔺 کلامی از علما ⭕️ آیت‌الله احمدی میانجی ❓ بهترین راه تبلیغ تشیع چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان برصیصای عابد، به شدت تکون دهنده‌ست.... خیلی درد داره 💔 حتما گوش بدین..
⭕️ویلای وزارت نیرو تخریب شد 🔹رئیس دستگاه قضا چندی پیش دستور تخریب بناهای دولتی در حریم رودخانه‌ها را داده بود و گفته بود ابتدا ساختمان خود قوه قضاییه خراب شود. حالا امروز نوبت تخریب ساختمان وزارت نیرو بود. 🔹بناهای تخریب‌شده به تفرجگاه عمومی تبدیل می‌شود.
: عقب‌نشینی امارات فریبی بیش نیست سفیر یمن در ایران: 🔹ما بر روی زمین عقب‌نشینی نیروهای مزدور امارات را ندیدیم و ابتدا باید پرونده اسرا، پرداخت غرامت و لغو محاصره یمن حل و محقق شود. 🔹کشورهای متجاوز اگر به حملات خود ادامه دهند، با حملاتی که اصلا فکرش را هم نمی‌کنند، داغ زده خواهند شد. 🔹 نمی‌تواند در همه درگیری‌ها مقاومت کند و امروز هم به خدعه متوسل شده است.
🔴 خنجر یمنی در قلب نقشه استکبار 🔹 اشاره هفته نامه دفتر رهبری به مقاومت مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ان تنصروا الله ینصرکم/کلیپی زیبا از رهبر انصارلله یمن ▪️ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار‌الله یمن: نوکران صهیونیست‌ها، ابزارهای ارتکاب جرمشان و قاتلین زن‌ها و کودکان تنها عروسک‌هایی هستند که به انحطاط رسیده و گوش به فرمان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽این فرد که با کت و شلوار و در هیبت یهودی در حال رقص با آن خانم است، سید عیسی علی اکبر، روحانی معروف است! ♦️این پسر یهودی زاده که قبلا خود را روحانی و مسلمان جا زده بود و توسط پانترکها و لابی آذربایجان در ایران بارها به جمهوری اسلامی ایران دعوت و به عنوان روحانی جوان جمهوری آذربایجان مورد استقبال بعضی از افراد نیز قرار گرفته است! ♦️بعد از اینکه توسط نفوذی های پانترک و عده ای ساده لوح حسابی بزرگ و معروف شد، بارها ترکهای ایران را تحریک کرد تا در خیابان به تظاهرات علیه یکپارچگی ایران بپردازند و گروه های تجزیه طلب در ایران را تقویت می کرد و بدترین الفاظ را علیه رهبری و... بکار برده..! @madare0120
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه ای از فعالیت های ضد ایرانی و تجزیه طلبانه این روحانی جعلی یهودیِ یهودی زاده که به همت پانترکهای نفوذی و لابی آذربایجان در برخی نهادهای کشورمان، بهش پر و بال داده شد و بارها به ایران آورده شد و به ملاقات برخی روحانیون و شخصیتها و... برده شد و باعنوان جوانترین روحانی جمهوری آذربایجان تبلیغات رسانه ای زیادی روی اون صورت گرفت و حسابی معروف شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎙استاد شجاعی 🔸ویژه باش!! 👌کوتاه و شنیدنی 👈حتما ببینید و نشر دهید. @misagallah_313
💫 ‌😍 بسیار مهم حتما بخونید 👇 🔖متن سخنان مهدوی و بسیار مهم سيد حسن العماد ، دبیرکل انصار حجه یمن: 🔸آنهایی که از روایات ظهور و برنامه امام زمان اطلاع ندارند نمیفهمند چرا عربستان و اسراییل و انگلیس و امریکا دارند حمله میکنند به یمن. باید برگردیم به کتاب های دینیمان متاسفانه و متاسفانه ، دشمن بیشتر از ما کتاب های دینی ، روایی و مهدوی و علائم و مقدمات ظهور را میخواند. دشمن کتابهای ما را بررسی کرده و فهمید این امام زمان ظهور نمیکند جز اینکه مقدماتش اماده شود! مقدمه اش چیست؟ پرچم خراسانی ، پرچم یمانی... 🔸شما ایرانیان ، اگر دقت کنید همین هایی که عامل حمله به یمن هستند ، حامی هشت سال جنگ علیه شما بودند ، با همین پول ها و موشک ها و سلاح ها که به ما حمله میکنند به شما حمله کردند ، چرا؟ چون اون روز نمیخواستند ، ایران آزاد بشود ، مستقل بشود ، و پرچم خراسانی ، بایستد ولی شکست خوردند . ایران مستقل شد. امروز نگران استقلال یمن هستند که حلقه یمنی، ظهور را تکمیل نکند! 🔸اینها یمن را نابود میکنند ، چون دشمنی دارند با خود امام زمان عج! با خود ظهور ، با خود دولت عدالت امام زمان دشمنی دارند! 🔸امروز ما یمنی ها چشممان باز شده و بیدار شده ایم ، به برکت جمهوری اسلامی ، به برکت امام خمینی ، به برکت سیدعلی خامنه ای ، و به برکت شهدای قبل و بعد انقلاب شما. 🔸اینها امروز علیه یمن در جنگ هستند ، چون اگر یمن مستقل بشود ، دو بال ظهور تکمیل شده ، ظهور امام زمان محقق میشود. اینها میدانند و دارند روی این نقشه کار میکنند. 🔸حالا شما برگردید به صحبت های محمد بن سلمان که مدتی پیش در مصاحبه ای گفت ما نمیگذاریم ایران در منطقه گسترش یابد چون ایران به دنبال زمینه سازی ظهور امام زمان است ،دقت کنید علنا دارد میگویند مشکل شان ظهور است، که بعد از آن بود ، که سید حسن نصر الله در سخنرانی پاسخش را اینطور داد که چه تو ، چه بزرگتر از تو ، چه اربابان تو ، نمیتوانند و نخواهند توانست ، جلو ظهور امام زمان را بگیرند. 🔸امروز جنگ با یمن ، جنگ با امام زمان و برنامه امام زمان و زمینه سازان ظهور امام زمان است. اینها میدانند ظهور امام زمان مقدمات دارد و با جلوگیری از مقدمات ظهور ، جلو ظهور را میگیرند. فدای امام زمان بشوم که هنوز ظهور نکرده اینطور از او میترسند ، اگر خود حضرت بیاید چه کار میکنند. 🔸امروز یمن یک امتحان بزرگ است برای منتظرین امام زمان ، چون فقط آنها هستند که از مسئولیت مهم خود اطلاع دارند. چون میداند ، یمن مقدمه ظهور است ، لذا دفاع و کمک به یمن ، یعنی کمک به ظهور امام زمان ، دشمن دارد ۲۴ ساعته کار میکند 🔸امروز در یمن با افکار امام خمینی چه معجزاتی انجام میدهند ، با چه؟ با بعضی از کتاب های امام خمینی ،با بعضی کتاب های سیدعلی خامنه ای ولی اینجا ایران ، خود شخص امام خمینی بود ، خود شخص امام خامنه ای هست ، چه کار کردیم ؟ خدا فردا از شماها میپرسد ، شما ها که میدانستید ، چکار کردید؟
پای مصری‌ها هم به جنگ باز شد 🔹روزنامه العربی الجدید: بعد از عملیات اخیر یمن علیه ابوظبی، کارشناسان نظامی مصری در اقدامی غافلگیرانه وارد یمن شده‌اند تا طرح‌هایی برای حمله زمینی ائتلاف سعودی-اماراتی به مناطق تحت تسلط نیروهای یمنی آماده کنند. 🔸در مقابل، عربستان ۳.۵ میلیارد دلار در بانک مرکزی مصر ودیعه گذاشته و اماراتی‌ها می‌خواهند با وام ۲.۵ میلیارد دلاری به قاهره برای مقابله با بحران اقتصادی کمک کنند.
🔻محمد آل خاجة سفیر امارات در فلسطین اشغالی: 🔸امارات متحده عربی یکشنبه آینده در یک سفر رسمی که قبلاً در 9 ژانویه برنامه ریزی شده بود و به دلیل شرایط کووید 19 به تعویق افتاده بود، از اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور اسرائیل پذیرایی خواهد کرد. 🔹ما مشتاقانه منتظر این سفر تاریخی هستیم که باعث تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور می شود و به دنبال امضای توافقنامه های مهم اقتصادی و تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک هستیم @madare0120
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6025948169802615432.mp3
11.69M
۳ فایل اول ❣داستان رجب، داستان دلداگی است؛ دلدادگی بین عاشق و معشوق، حبیب و محبوب... راز این دلدادگی در این است که بدانیم؛ ↓ - " اهلِ رجب " بودن به چه معناست؟ - در این رحم زمانی یک ماهه چه سری نهفته است که انسان را ده‌ها سال بالا می‌برد؟
38.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 السلام علیک یا غریب الغربا اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قول سعید محمد به فرزند شهید مدافع حرم شهید جمال رضی؛ آقای فرماندار! آقای شهردار! عکس پدر محمد رو اول ورودی شهر بزنید...! 💬 عبدالرضا یعقوبی
رئیسی به ماکرون: لغو تحریم‌ها و راستی‌آزمایی از مبانی اساسی توافق است 🔹رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ماکرون: ایران در فرآیند مذاکرات، اراده خود را برای حصول توافق اثبات کرده و هرتلاشی از طرف مقابل، در این رابطه باید شامل لغو تحریم‌ها، راستی‌آزمایی و ضمانت معتبر باشد. جامعه جهانی باید به بحران انسانی در یمن و رفع محاصره مردم مظلوم توجه کند. 🔸رئیس‌جمهور فرانسه: ایران حق دارد که به آمریکا بی‌اعتماد باشد چرا که این ایالات متحده بوده که باعث ایجاد بحران شده است. من هم تجاوزات نظامی به مردم یمن بخصوص حملات اخیر را محکوم می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا