eitaa logo
🇮🇷ســـلام بر مهــــدی🇵🇸
2.8هزار دنبال‌کننده
24هزار عکس
17.9هزار ویدیو
183 فایل
موضوع کانال: 🔸مهدویت 🔸اخبارظهور /منطقه / جبهه مقاومت 🔸بشارت های ظهور حرف ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17053229325030 ✍️ ✅️ #کپی_حلال / تبادل نداریم❌️ کانال دیگر ما: 😎 @Sar_be_gooni 🦋 @Ya_mahdya
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻قاضی‌زاده: پزشکیان درست میگوید اما در بیان خودش و اطرافیانش باید تجدید نظر کنند. حرفهایی میزنند که اصل کشور را زیر سوال میبرد. نباید آدرس غلط بدهیم. مثل جاده های ترکیه که به اشتباه پیش کشیدند. ما در دوران روحانی عقب افتادیم و نهضت کار و تلاش متوقف شد. ما در دولت رییسی دنبال احیای قدرت ایران بودیم. پورمحمدی درباره سیاست داخلی حرف زدند، ما قهر شدن مردم با صندوق رای نداشتیم. چرا مردم از سال 88 قهر کردند؟ که الان پزشکیان و اطرافیانش میخواهند مردم را از امور موهوم بترسانند. وقتی این ها سر کار باشند، چرا مردم نباید ناامید بشوند؟
✍🏻ماموریت پورمحمدی فقط زدن جلیلی هست که مشغولش کنه نتونه به بحثش بپردازه ما هم نفهمیدیم🙂
نگران پور محمدی ام... الان سکته میکنه کل بدنش داره میلرزه😐
جلیلی:حاضرم با شما اقای پورمحمدی ساعتها مناظره کنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پورمحمدی: نظام ما با مردم به اینجا رسیده اما عده‌ای هنوز نقش مردم را باور ندارند 🔹احزاب و گروه‌ها باید شناسنامه داشته باشند. 🔹وقتی وزیر کشور بودم و می‌خواستم سازمان‌های مردم‌نهاد را سامان بدهم آقای جلیلی معاون من را خواست و گفت می‌خواهی انقلاب رنگی راه بیندازی؟ 🔹سه سال است که زنگنه درخواست مناظره با جلیلی در بحث کرسنت کرده، اما جلیلی قبول نکرده؛ یا ایشان خائن است یا نیست.
🔻جلیلی به پورمحمدی میگه خواب نما شدی🤣🤣🤣🤣🔥
✍🏻جلیلی: تشخیص غلط تجویز غلط میده آقای پورمحمدی 👌🏻
✍🏻جلیلی عصبانی میشه چقدر جذاب میشه😌💙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلیلی: با جمله‌ای که در راهرو می‌شنوید تصمیم نگیرید 🔹سعید جلیلی: (با اشاره به صحبت‌های مصطفی پورمحمدی): رئیس‌جمهور باید موضوعات را خوب بداند و با جمله‌ای که در راهرو می‌شنود تصمیم نگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: در حکمرانی یک تشخیص غلط میلیون‌ها نفر را متضرر می‌کند 🔹۳۹ بند از اف‌ای‌تی‌اف در کشور اجرا شده اما سخنگوی دولت وقت به‌غلط می‌گفت اجرانشدنِ اف‌ای‌تی‌اف مانع خرید واکسن شده. 🔹مگر نمی‌گفتند با یک توافق مشکلات را حل می‌کنیم؟ آژانس انرژی اتمی ۱۵ بار اعلام کرد ایران به تعهداتش عمل کرده و بعد طرف مقابل خارج شد. 🔹در کرسنت به سرمایهٔ کشور لطمه زدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زاکانی: مشکل این است گدایی غرب را می‌کنیم زاکانی: 🔹خیلی از مواردی که مطرح می شود برای بی برنامگی است. ما را هم مجبور می کنند که چیزهایی مطرح کنیم که خجالت زده می شویم. بعداً گله نکنید! 🔹به نماینده ایران در سازمان ملل ویزا ندادند؛ بنزین هواپیمای آقای ظریف را ندادند! 🔹مشکل ما این است که می رویم گدایی غرب را می کنیم.
زاکانی: خلاف به مردم گفتند که همه تحریم‌ها برداشته می‌شود علیرضا زاکانی: 🔹آقای پزشکیان در کمیسیون ویژه برجام، برجام را نخوانده بود و نظر می‌داد! می گفتیم خواندید؟ صادقانه می‌گفتند نه! گفتیم پس چرا نظر می دهید؟ گفت اطمینان می‌کنم! 🔹برجام چیزی نبود که رهبر معظم انقلاب بخواهند؛ رهبر معظم انقلاب مذاکره را می‌خواستند و بعدا گفتند که خطوط قرمز هم رعایت نشد در برجام. واقعیت‌ها را تحریف نکنیم. 🔹گزارش‌های چند ماه یکبار ظریف به مجلس را بخوانید: تماماً می‌گوید نشد و نشد و نشد و نشد... 🔹خلاف به مردم گفتند که همه تحریم‌ها برداشته می‌شود؛ وندی شرمن خندید و گفت شما انگلیسی بلد نیستید! ما گفتیم تعلیق موقت و نه تعلیق دائم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: جبهه انقلاب تا پیش از ۸ تیر به یک نامزد واحد می‌رسد دوستان عزیز! لطفا تا می توانید این پیام دکتر قالیباف رو نشر بدید، تا نیروهای انقلاب همدیگر رو تخریب نکنند 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍🏻مجری این برنامه را هم باید سعید قاسمی می‌ذاشتن😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان: من می فهمم که نمیفهمم مسعود پزشکیان: 🔹آقای جلیلی در جلسات بحث می‌کرد، من گفتم خب برجام را نپذیریم؛ ولی اگر نپذیریم راه حل بدلیمان چیست؟ گفتند نقشه‌ای نداریم. 🔹الان هزاران میلیارد داریم ضرر می‌کنیم و به جایش به یکی گیر میدهیم که اینجوری است. 🔹روزانه شاید بیش از چندین هزار میلیارد به خاطر تصمیماتمان ضرر می دهیم. 🔹من می فهمم که نمیفهمم؛ مشکل برخی دوستان این است که این را نمی فهمند که نمیفهمند. 🔹چون می‌فهمم می گویم که باید کارشناسان مشکل را حل کند.
پزشکیان: کار را باید با کارشناسان حل کرد مسعود پزشکیان: 🔹کار را باید با کارشناسان حل کرد؛ تا مشکلاتی که الان هست را با این نگاه حل نکنیم، مشکلات تحریمی را نمی شود به سادگی حل کرد. 🔹درباره بحثی که آقای زاکانی درباره جلسات برجام گفتند، من گفتم سوادش را ندارم؛ اما مشکل این بود که اینها هم سوادش را نداشتند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاضی‌زاده: پزشکیان بگویید چه کسی به سفارت آمریکا حمله کرد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی: 🔹چون آقای دکتر پزشکیان به سفارتخانه ها اشاره کردند؛ بفرمایند چه کسانی لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کردند؟ 🔹ایشان نقشی داشته یا نه؟ در دوره کدام دولت سفارت عربستان و انگلستان مورد تعرض قرار گرفت و دولت وقت چرا مدیریت نکرد؟ توانش را نداشت که جلوی ۴ نفر را بگیرد؟ رئیس جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی است!
قاضی‌زاده: ستاد پزشکیان کنتراتی به دولت روحانی سپرده شده است امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی: 🔹درباره نحوه مواجهه با تحریم‌ها به آقای پزشکیان که کنتراتی ستادشان را به دولت روحانی سپرده اند می گویم که مشاور سیاسی شما که وزیر خارجه کابینه آقای روحانی بود، حرفهای عجیبی در میزگرد زد. او پذیرفت که دولت شهید رئیسی میلیاردها دلار نفت فروخته ولی عجیب اینکه گفت بایدن پیچ را شل کرده است! 🔹فارغ از نادرست بودن اساس تحلیل او، سوال من این است که آیا بعد از سقوط ترامپ و آمدن بایدن، چرا بایدن پیچ را برای دولت آقای روحانی شل نکرد؟ آیا این یک اعتراف تاریخی نیست که شهید رئیسی عرضه وادار کردن آمریکا به شل کردن پیچ تحریمها را داشت ولی این آقایان در دولت آقای روحانی نداشتند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: آقای پزشکیان ستادهایشان را کنتراتی به کابینۀ روحانی داده‌اند 🔹آقای پزشکیان بگویید چه کسی به سفارت آمریکا حمله کرد در کدام دولت به سفارت عربستان تعرض شد و دولت وقت چرا ماجرا را مدیریت نکرد؟ 🔹آقای ظریف گفتند بگذارید ترامپ بیاید تا ببینیم چقدر نفت می‌فروشید. چرا بایدن پیچ تحریم را برای دولت روحانی شُل نکرد؟ آیا این یک اعتراف تاریخی نیست که رئیسی عرضۀ شُل‌کردن پیچ تحریم‌ها را داشت اما شما نداشتید؟ 🔹آقای ظریف و روحانی شما گفتید ما زبان دنیا را بلد نیستیم اما شما زبان مردم خودتان را هم بلد نیستید.
✍🏻آقای پزشکیان اینجوریه که امتحان جغرافیاس ایشون دینی خونده ،کوتاهم نمیاد ((((:
✍🏻جانم به جلیلی میگه جای متهم توی دادگاست نه توی تلویزیون
✍🏻عصبانیت جلیلی ده هیچ از بقیه جلوتره😂😂😂 گفتن ما کاپ اخلاق گرفتیم🤪
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قاضی‌زاده هاشمی: مشکل ما این است آقای پزشکیان به جای اینکه جواب سوال بدهد، سوال طرح می‌کند 🔹ما آن‌قدر مرد هستیم که از دولت منتسب به خودمان حمایت می‌کنیم، شما چرا حمایت نمی‌کنید؟ 🔹مردمی‌سازی دولت در دورۀ شهید رئیسی قابل مقایسه با دولت‌های قبل نیست. ما مردمی‌سازی کرده‌ایم. 🔹کسانی که واکسن فایزر زده بودند اجازه واردات واکسن را ندادند. 🔹دیپلماسی فقط خندیدن و لبخند زدن نیست.