eitaa logo
سَلْویٰ🕊️ 🇮🇷
35 دنبال‌کننده
119 عکس
75 ویدیو
1 فایل
گروه دخترانه سَلْویٰ🇮🇷 مسجد امام حسین(ع)،گلشهر شمالی ‌◎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ‌◎ ارسال نظرات و پیشنهادات شما:👇🏻 @aoruso0055 سَلْویٰ: کبوتر بهشتی🕊️
مشاهده در ایتا
دانلود
ما نزدیم خدا شاهده! 😉
✍️🏻 دبستان میناب رو تو سه ساعت اول جنگ که هنوز مدرسه‌ها باز بود زدن انبار نفت رو روز ‌ابری که فرداش بارون اسیدی اومد زدن. پل رو سیزده بدری که مردم پایینش پیک‌نیک کرده بودن زدن. پتروشیمی‌ رو اولین روز بعد از تعطیلات عید که پر از کارگر و مهندسه زدن. ولی خب هنوز بعضیا فکر میکنن اونا به فکر مردمن و مشکلشون با رژیمه 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1095303918Cd9f154a0bf
هدایت شده از علیرضا زادبر
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این جنگ بر سر نفت یا تنگه هرمز نیست. بستن تنگه یک راهبرد نظامی بود. علت این جنگ امر فراتری است. باید جلوی زایش ایران قوی و تمدن ساز گرفته شود. علت حمله به هجده دانشگاه چیست؟ آمریکا و حامیان آمریکا با هم مفتضح خواهند شد. @Politicalhistory
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا همون خداست؛ خدای طبس، خدای خلیج فارس، خدای اصفهان... @Sedkhareji ✔️
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎼 🎙خدا در میـــدان... 📍یک نقطه ضعـف بزرگ در این جنگ،تعـطیلی هیئـــت هاست... ‼️ 🔺من أكبــرِ نقاطِ الضعفِ في هـذهِ الحربِ تعطيلُ الهيئـاتِ... 🌎One of the biggest weaknesses in this war is the shutdown of religious ceremonies... 🎤با صدای حجت الاسلام محمدجواد زارع 💢کاری از تیـــم رســـانه ای حَصـــان💢 دانلود نسخه باکیفیت: https://gomnam.org/up/5666_1.mp4 ┄┅┅┅🩸🕊┅┅┅┄ @shahidgomnam_313
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آمریکایی‌ها از شکست‌ناپذیری ملت ایران تازه آگاه شدن! @SovarMedia 🇮🇷❤️🇮🇷
با حفظ خشم از دشمنی که قاتل رهبر و مردم ماست و حلم تا رفع برخی سوالات؛ فهم خودم را می نویسم: ۱. ما در جنگ چند مرحله ای هستیم‌. مرحله نخست آن جنگ ۱۲ روزه بود که به نتیجه مطلوب دست نیافت. پروژه پس از آن، فعال سازی مکانیسم ماشه و بعدتر پروژه کشتار ۱۸ تا ۲۰ دی بود تا علت ظاهری جنگ رمضان باشد. این جنگ مرحله دیگری خواهد داشت. زمان و نوع آن بستگی به وضعیت بازدارندگی دو طرف در جنگ فعلی دارد. این بیانیه نمیتواند به معنای پایان جنگ بدون در نظر گرفتن تحقق عینی شروط باشد‌. کما اینکه خود بیانیه دبیرخانه به این مساله اذعان دارد. ۲. بدون شک هدف اول و اصلی دشمن محقق نشد. هدف اصلی تغییر نظام سیاسی بود‌‌. تحلیل آمریکا و اصرار اسرائیل این بود که با ترور رهبر انقلاب، نظام فرو می پاشد و دستاورد بزرگ و آرزوی ۴۷ ساله به واقعیت می پیوندند. ضربه بزرگ بر پیکره ما شهادت رهبر بود اما نتیجه نهایی آن به سقوط نظام اسلامی ختم نشد. این بدون شک یک پیروزی مقتدارانه، حماسی و مظلومانه است. آرزو به گورهای پهلوی و بدخواهان تجزیه طلب با تمام توان نظامی غرب هم به نتیجه نرسیدند‌. ۳. ده بند اشاره شده، در بیانیه روز گذشته نیز آمده بود. این ده بند چارچوب و مفاد طرح نهایی است‌. به نظر نمیرسد که هر ده بند پذیرفته شود. در دیپلماسی باید حداکثر خواسته بیان و پیش از توافق چارچوب مشخص شود. در دو هفته آینده مبتنی بر این ده بند[که عمدتا به نفع ایران است] می بایست به توافق بلند مدت برسند. اما مساله این است که تضمین و ضمانت نامه چیست؟ تجربه نشان داده است که آمریکا ضمانت نمیدهد. مگر اینکه ابزارهای استراتژیک ما یعنی مدیریت تنگه هرمز و تهدید موثر در سایر زمینه پذیرفته و یا حفظ شود. از طرف دیگر شاید چارچوبی از طرف سایر کشورها نظیر چین برای ضمانت وجود داشته باشد که با وجود بد عهدی آمریکا به این گزینه نیز به تردید باید نگریست. ۴. بزرگترین قربانیان بی اختیار این جنگ در صورت پذیرش بند مربوط به ترک و خروج آمریکا از منطقه، کشورهای عربی منطقه هستند. پس از خروج آمریکا از منطقه که رهبر شهید پس از شهادت شهید سلیمانی آن را بعنوان راهبرد مطرح کردند، نظم جدیدی را بین کشورهای منطقه حاکم خواهد نمود که محور آن با ایران است. ۵. محور مقاومت که در دو سال گذشته آسیب های جدی متحمل شده بود با این جنگ به خودباوری و احیا مجدد دست یافت. به موازات باید این محور تقویت شود و هیچ تعهد و بندی نسبت به آن قابل قبول نیست. ۶. جنگ موجودیتی از نگاه دو طرف به جنگ منطقه ای تبدیل شد که آمریکا انتظار نداشت. جنگ موجودیتی با توافق و یا عدم توافق پایان نمی یابد. مرحله ای و طولانی است. رهبر شهید در دیدار رئیس مجلس لبنان با اشاره به طوفان الاقصی گفتند: این جنگ منجر به مرگ جبهه حق یا باطل خواهد شد‌‌. جنگ موجودیتی تمامی ندارد. ۷. دقیق ترین و اشراف کامل بر صحنه میدان و سیاست با رهبر انقلاب است. مانند الگو تجربه شده جنگ ۱۲ روزه باید منتظر پیام رهبر انقلاب بود تا ایشان ابعاد را متقن و قطعی ناظر به آینده مشخص نمایند. ۸. روایت اصلی این جنگ فراموش نشود: شما مردم و نیروهای مسلح با رهبری آیت الله خامنه ای مقابل تمام جهان غرب ایستادید. این مرحله را پیروز شدید. نزاع در لایه های دیگر ادامه دارد. فتنه ها شکل خواهد گرفت و تدبیر آن با درایت رهبری و مبعوث شدن مجدد مردم محقق میشود. به هیچ وجه نباید روایت انفعال داشت. عظمت کاری که انجام دادید نباید خدشه دار شود‌. نباید به وضعیت پیش از جنگ بازگردیم‌. این مرحله از جنگ باید سکوی حرکت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران باشد. از اظهارنظر عجولانه و قطعی باید پرهیز کرد. چرا؟ چون جزییات معین نشده نظیر اینکه وضعیت اورانیوم ۶۰ درصد چه خواهد شد و وضعیت مدیریت تنگه هرمز و.... بسیار است. ما از این موارد اساسی اطلاع نداریم. @Politicalhistory
هدایت شده از محمد جواد زارع🇮🇷
. . دقیق و واقع بینانه . توروخدا متن های طولانی رو بخونید عادت کردید به تیتری خوندن که همه چیز رو باور میکنید اهل مطالعه بشیم لطفا!!!