🔺🔻محققان: مصرف نوشیدنیهای شیرین میتواند ریزش مو در مردان را افزایش دهد
🔹محققان دانشگاه چینهوای چین دریافتند میان مردانی که عادت داشتند روزانه یک نوشیدنی شیرین مانند نوشابه، آبمیوه، نوشیدنیهای انرژیزا، قهوه و چای شیرین (درمجموع بین یک تا ۳ لیتر در هفته) مصرف کنند، ریزش موی آنها تقریباً ۳۰ درصد بیشتر بود.
🔹محققان میگویند هرچقدر میزان مصرف نوشیدنی شیرین بیشتر باشد، میزان ریزش مو نیز بیشتر خواهد بود. طبق دادهها مردانی که بیش از یک نوشیدنی شیرین در روز مصرف میکردند، در مقایسه با افرادی که هرگز نوشیدنیهای شیرین مصرف نمیکردند، ۴۲ درصد بیشتر در معرض ریزش مو بودند.
🔹یکی از دلایلی که شکر میتواند مشکلساز باشد، این است که مصرف زیاد آن سطح قند خون شما را بالا میبرد، بهویژه زمانی که در نوشابه و بدون مواد مغذی دیگر مصرف شود. با گذشت زمان، افزایش سطح قند خون میتواند حساسیت بدن به انسولین (هورمونی که قند خون را تنظیم میکند) کاهش دهد./دیجیاتو
🆔 @Samanebartar
🔺️"پایگاه خبری سامانِبرتر" را در کانال واتساپ هم دنبال کنید
🔹️جهت عضویت اینجا را کلیک کنید
🆔 @Samanebartar
🔺هر روز یک صفحه #قرآن بخوانیم
📖صفحه ۲۶۷
در کوتاهترین زمان، بهروزترین باشید👇
🆔 @Samanebartar
پایگاه خبری سامانِبرتر | ساماننیوز
🔺هر روز یک صفحه #قرآن بخوانیم 📖صفحه ۲۶۷ در کوتاهترین زمان، بهروزترین باشید👇 🆔 @Samanebartar
صفحه 2672574752_128kb.mp3
زمان:
حجم:
2.8M
🔺هر روز یک صفحه #قرآن بخوانیم
📖صفحه ۲۶۷
در کوتاهترین زمان، بهروزترین باشید👇
🆔 @Samanebartar