eitaa logo
شبکه خبری سامان
1.1هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
12.9هزار ویدیو
50 فایل
Saman news شبکه خبری برای ایران فردا
مشاهده در ایتا
دانلود
❌این چه جمله‌ی نادرستی‌ست که برخی می‌گویند اگر این روزها و این گرانی‌ها و اختلاس ها را می‌دیدند ، به جنگ نمی‌رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب نمی‌کردند؟ 👌وقتی شما به حقانیت انقلاب پی‌ برده باشی و بدانی دشمنان زیادی [چه داخلی و چه خارجی] در پی سرنگون کردن آن هستند ، با دیدن چند اختلاس و دیدن گرانی ها پایت نمی‌لغزد و در بزنگاه ها پشت انقلاب را خالی نمیکنی! اکثر شهدا هم همینگونه بودند و نه از روی ، بلکه از روی بصیرت و بینش عمیق در جبهه‌ها حاضر شدند و از روی آگاهی جان خود را تقدیم نمودند. به وصایای شهدا نگاه کنید!!! اگر شهدا به دنیا بازگردند و[خدای نکرده] همین امروز دوباره جنگ بشود ، یقینا در حمایت از انقلاب کم نخواهند گذاشت! 🧑شهدا که جای خود دارند ، حتی اکثر همین جوان‌هایی که به ظاهر با اسلام و انقلاب بی گانه‌اند هم اگر [خدای نکرده] جنگ دیگری بر ما تحمیل گردد ، در خط مقدم دفاع حضور پیدا خواهند کرد! چرا که گاهی میدان جنگ ، حکم بزرگترین انسان سازی را پیدا می‌کند و جوانان را با حق و حقیقت آشنا می‌نماید!
🔴 بررسی وضعیت دولت رئیسی 🔹 همان‌طور که از ابتدای این دولت از قبل از روی‌کار آمدن و سپس انتخاب وزرا گرفته تا به امروز همواره سعی کردیم با رصد و حمایت و ارائه مسائل و مشکلات اصلی و نهایتا راهکارهای اصلاحی همگام با دولت جلو برویم، اکنون فرصت خوبی است که شفاف برخی مطالب مشخص گردد! 🔸 لازم است دولت یک هیأت اندیشه ورز داشته باشد که در شرایطی مثل اکنون، به عنوان هیأت نظارت کننده بر کل نفرات دولت از معاون اول تا تمام وزرا و حتی استاندران و مدیران ارشد و میانی و ... بپردازد و با آنالیز آن‌ها بتواند اصلاحات لازم را صورت دهد. ✅ برای حفظ روحیه و نشاط و سرزندگی دولت باید با افراد خسته و غیرفعال هر چه سریع‌تر خداحافظی کرد! زمان کافی برای مشخص شدن عملکرد نفرات صرف شده است! لذا برای اینکه بدنه اصلی دولت با قدرت بیشتری حرکت کند، لازم است هر چه سریع‌تر افراد بهتری را جایگزین کرد. 🔹 بخش اصلی مشکلات کنونی از ناحیه مدیران میانی لیبرال است! بله متأسفانه بدنه دولت هنوز با دوره روحانی در حال مدیریت است و افراد زیادی باید تغییر می‌کردند که ... لذا یکی از عوامل اصلی این است که ما نتوانستیم خیلی سریع تیم مدیریتی جدیدی را جایگزین کنیم و هنوز بخش عظیمی از افراد با تفکر لیبرال درون مدیریت کشور باقی مانده‌اند و با عدم فعالیت مناسب یا ناکارآمدی، به ترکیب اصلی دولت آسیب می‌زنند. 🔸 برای حل مشکلات اصلی در شرایط کنونی چه کنیم؟ 1️⃣ نظام مسائل کشور را دربیاوریم. 2️⃣ اولویت‌بندی کنیم. 3️⃣ ارئه راهکار مناسب داشته باشیم. ✅ مشکلات اصلی در شرایط کنونی در چند وزارت خانه به شکل حاد در جریان است! البته بانک مرکزی را هم در کنار آن قرار دهید! وزارت اقتصاد، وزارت صمت، وزارت بهداشت، در مراتب بعدی هم می‌توان اسم وزارت‌خانه‌هایی را مثل وزارت علوم و حتی ارشاد و ارتباطات را هم ذکر کرد. 🔹 جریان انقلابی برای خوابیدن وزارت خانه نباید هزینه بدهد! خیلی شفاف اینکه قطعا وزارت‌خانه‌ی صمت خواب است که اوضاع خودرو سامان نیافته و هر روز وخیم‌تر نیز می‌شود و یا بانک مرکزی چه باید می‌کرد که اوضاع بدتر از الان می‌بود جز رها کردن؟ و یا اوضاع تورم و مشکلات اقتصادی را باید از آقای خاندوزی و تیم اقتصادی دولت جویا شد. وضعیت نرمال نیست که با روزمره‌گی بتوان از پس مشکلات کنونی برآمد... 🔸 همه از وضعیت افتضاح مدیریتی دولت روحانی آگاهیم و می‌دانیم با چه مشکلاتی دولت تحویل شد... از خاموشی تابستان گرفته تا وضعیت کالاهای اساسی و خالی بودن انبارهای استراتژیک قابل ذکر است. از اوضاع رشد چند صد درصدی دلار و افتضاح مدیریتی همتی در بانک مرکزی گرفته تا اوضاع واکسن و مرگ و میر کرونا... همه آگاهیم. ✅ اما آنچه در این شرایط مهم است اصلاح رویه گذشته است. باید در برخی موارد بدون تعارف عمل کرد. باید برای مشکلات کنونی واقعا زحمت کشید و پیگیری جدی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. 💢 نهایتا اینکه برای ادامه مسیر اصلاحاتی لازم است و ما امیدواریم هر چه سریع‌تر انجام شود ولی به هیچ عنوان نباید از حمایت این دولت دست کشید. این دولت در بدترین شرایط کشور که کمتر کسی جرأت می‌کرد مسئولیت قوه اجرایی کشور را برعهده بگیرد وارد عرصه انتخابات شد و توانست واقعا مسائلی از کشور را سروسامان دهد. اکنون نیز ما امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی و ونهایتا توکل به حضرت حق این مهم صورت گیرد که همانا چنین آمده که: اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم.
🔴ادعای مولولی عبدالحمید مصداق اشاعه فحشا بود/ طبق فتوای صریح فقهای حنفی کسانی که پشت سر مولوی عبدالحمید نماز جمعه می‌خوانند نمازشان باطل است 🔹جمعی از جوانان اهل سنت و شیعه با انتشار متنی علیه ادعاهای اخیر مولوی عبدالحمید موضع‌گیری کردند: 🔸 ادعای مولوی عبدالحمید درباره خبر شکنجه و تعرض به زنان زندانی مطابق قرآن مصداق اشاعه فحشاست و در مواجهه با کسانی که این خبر را برایش نقل کرده‌اند، باید آنان را نیز از این کار بازمی‌داشت. 🔸️ به دستور قرآن وقتی خبری را می‌شنویم باید پیگیری و صحت‌سنجی کنیم که آیا خبر صادق است و هدف از آن چیست؟ آقای عبدالحمید به این دستور قرآن هم عمل نکرده است. 🔸خداوند در سوره احزاب برای کسانی که با اخبار خود دل مردم و جامعه را می‌لرزانند و ایجاد ناامنی می‌کنند مجازات قتل در نظر گرفته است. 🔸️باید آقای عبدالحمید دلایل این ادعای بزرگ و علنی خود را به دستگاه قضایی ارائه کند و طبق قانون به اتهام ایشان رسیدگی شود. 🔹️با توجه به فتاوای صریح فقهای حنفی از جمله کتاب المبسوط سرخسی، امام جمعه باید منصوب و مأذون از حاکم اسلامی باشد و در غیراینصورت نماز همه آن افراد باطل است. 🔸️با توجه به اینکه امامت جمعه آقای عبدالحمید از سوی رهبری معظم انقلاب مأذون نیست مطابق فقه حنفی نماز اقتداکنندگان به ایشان باطل است و در پیشگاه خدا مورد مؤاخذه خواهد بود.
⭕️کنترل افراطی‌ها 🔹در شرایط حساس کنونی که دشمن می‌خواهد مردم و گروه‌های سیاسی و اجتماعی را در مقابل یکدیگر قرار دهد، جریان‌های سیاسی مطرح کشور بکوشند عناصر افراطی منسوب به خودشان را کنترل نمایند. در اینکه امروز به دلایل گوناگون اوضاع معیشت سامان یافته نیست و مشکلات ناشی از آن بر دوش مردم سنگینی می‌کند تردیدی وجود ندارد. در اینکه مردم معترض به وضعیت اقتصادی کشور هستند نیز حرفی نیست. اما اینها آیا سبب می‌شود برخی افراد به جان و مال مردم بیفتند؟ آیا نام این اقدامات اعتراض است یا افکندن اغتشاش در جامعه؟ 🔸آیا چشم بینایی است که دست آشکار دشمنان را در اغتشاشات اخیر انکار کند و یا نبیند؟ دشمنانی که به صراحت به عناصر اغتشاشگر پیام می‌دهند در اماکن دولتی و خصوصی آتش بیفروزید، به مأموران امنیتی حمله‌ور شوید، مردم را بکشید و بگویید کار نظامی‌هاست، فرمان تجزیه ایران را به عوامل خود صادر می‌کنند و ده‌ها کار دیگر از او سر می‌زند دیگر چه باید بکند تا فردی رادیکال مانند عبدالله نوری در بیانیه سرشار از نفرت‌پراکنی، دروغ‌گویی و اتهام‌افکنی که می‌نويسد باورش شود که واقعیتی به نام دشمن نیز هست؟! دشمنی که در حال برافروختن آتش و شعله‌ور ساختن جنگ داخلی بین مردم ایران است. چهره‌های شاخص اصلاحات باید از امثال عبدالله نوری بخواهند تا آرام بگیرد و نه برای مردم و نه برای جریان اصلاحات هزینه نتراشد. جریان اصلاحات آن روز که عبدالله نوری گفت نظام باید ادامه فعالیت‌های هسته‌ای را به رفراندوم بگذارد، باید او را بر سرجایش می‌نشاندند که چنین نکردند. جریان اصلاحات آن روز که حرف عبدالله نوری با سخن رئیس رژیم صهیونیستی دقیقا عین هم شد باید او را متنبه می‌ساخت، اما تفکر قبیله‌گرایی سبب شد که از کنار مسئله بگذرند. 🔹عبدالله نوری درباره موضوع هسته‌ای اظهارنظری دارد که مخاطب منصف آن را با اظهارنظر نتانیاهو مقایسه کند تا ببیند آیا تفاوتی در جملات این دو نفر و برداشتی که از این دو عبارت می‌شود وجود دارد یا ندارد! نخست جملات عبدالله نوری را مرور کنیم؛ «آسیب‌ها، زیان‌ها و فشارهايی كه به بهانه پروژه هسته‌ای به ايران وارد می‌شود از حد گذشته است و حكومت بايد براى خروج از اين بن‌بست اقدام كند! حالا به اظهارات نتانياهو به نقل از روزنامه صهيونيستی و انگلیسی‌زبان «جروزالم پست» توجه كنيد: «مذاكره با ايران بی‌فایده است و 1+5 بايد تحريم‌ها و فشارها بر ايران را به سطحى از افزايش برساند كه مردم در ايران احساس بن‌بست كنند و به حاكمان براى خروج از بن‌بست، فشار بياورند تا فعاليت هسته‌ای خود را متوقف سازند»!
⭕️تروریسم سیستماتیک در فرانسه 🔹در تیراندازی یک فرد نژادپرست فرانسوی در مرکز فرهنگی«احمد کایا»که متعلق به کردهای ترکیه‌ای مقیم فرانسه بوده است، سه نفر کشته و 6 نفر مجروح شده‌اند. تا ساعت‌ها پس از وقوع حمله، خبرگزاری فرانسه و رادیوی سراسری این کشور، حتی از اعلام جزئیات اخبار مربوط به سرکوب کردهای معترض توسط پلیس خودداری کردند. بااین‌حال، رسانه‌های فرانسوی حضور شهردار منطقه 10 پاریس( منطقه‌ای که حادثه در آن به وقوع پیوست) در محل حادثه را نشان‌دهنده عمق و اصالت همدردی مقامات فرانسوی با کردهای معترض و خشمگین دانستند! اما واقعیت امر ، نشان‌دهنده نژادپرستی سیستماتیک حاکم بر فرانسه است. 🔸پلیس بلافاصله فرد مظنون را که ۶٩ سال دارد، دستگیر کرده و در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است.هنوز انگیزه این حمله تأیید نشده اما گزارش‌ها حاکی است که او یک شهروند فرانسه است که پلیس او را از پیش بابت دو موردحمله به یک اقامتگاه پناهندگان در پاریس در دسامبر سال گذشته می‌شناخته و بازداشت کرده بود که اخیرا آزادش کرد.مشخص نیست که این فرد چرا آزاد شده بود! 🔹این فرد تروریست در آن حمله، برای مجروح کردن دو نفر و پاره کردن چادرها، از شمشیر استفاده کرده بود اما در سایه مدارای نهادهای قضائی ، امنیتی و پلیسی فرانسه با نژادپرستان به‌راحتی از زندان آزاد شده بود! در پی حمله اخیر پلیس از مردم خواست از نزدیک شدن به این منطقه خودداری کنند.اما در مقابل این درخواست پلیس و مقامات امنیتی فرانسه، صدها نفر از کردها خود را به نزدیکی محل وقوع حادثه رساندند تا خشم خود را نسبت به خفقان و نژادپرستی حاکم بر این کشور ابراز کنند. تیراندازی اخیر حدود10 سال پس از کشته شدن سه زن کرد در حمله‌ای در ژانویه ۲۰۱۳ در پاریس رخ داده است. 🔸دولت ماکرون در یک توافق نانوشته اما آشکار با گروه‌های نژادپرست و افراطی، به آن‌ها اجازه داده است به مکان‌های استقرار پناهجویان حمله کنند و حتی آن‌ها را مورد آزار، تجاوز و ضرب‌وجرح قرار دهند. سال ۲۰۲۰ میلادی، بیش از هزار مورد تجاوز به کمپ پناهجویان از سوی گروه‌های نژادپرست ثبت و ضبط شده است اما دستگاه‌های امنیتی فرانسه کمترین اقدامی در مواجهه با نژادپرستان صورت نداده و به این وسیله، راه را برای تکرار این جنایات هموار کرده‌اند. 🔹حتی آیین‌نامه‌های شهرداری فرانسه، پخش آب و غذا میان پناهجویان در مراکز شهرها را از سوی سازمان‌های مردمی ممنوع کرده است تا آن‌ها در بدترین شرایط انسانی ممکن به سر برده و تماشای زجر و مصیبت آن‌ها، به تفریحی برای گروه‌های متوحش و نژادپرست تبدیل شود! این اقدامات غیرانسانی و مجرمانه، در کارنامه ماکرون و دیگر سیاستمداران فرانسوی ثبت خواهد شد. 🔸تروریسم سیستماتیک جاری در فرانسه، سال‌هاست در کالبد این کشور متبلور شده است. بدون شک آنچه اخیرا در جریان حمله به مرکز احمد کایا رخ داد، آخرین مورد از جنایت‌های نژادپرستانه در این کشور نیست. بدون شک دستگاه‌های امنیتی و قضائی فرانسه به‌مانند گذشته، مسیر را برای تکرار این جنایات وقیحانه بازخواهند گذاشت. در این میان، کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای ظاهرا حقوق بشری نیز با سکوت و همراهی وقیحانه خود با این جنایات، به‌مواجهه ابزاری و گزینشی خود با مقوله حقوق بشر ادامه خواهند داد.
⭕️راه‌حل عبور از مشکلات کشور 🔹کوهنوردانی که قله‌های بلندتری را هدف می‌گیرند پذیرفته‌اند با مشکلات پیچیده‌‌تری مواجه می‌شوند. پس لازم است در هنگامه فتح، شناخت واضحی از مشکلات و مصائب داشته باشند و همزمان مراقب باشند در هیچ لحظه‌ای از صعود، عزم و اراده‌شان دچار گسست یا تردید نشود وگرنه در سرمای کوهستان، جان می‌بازند. 🔸ایران اسلامی بیش از 4دهه است که با قیامی مردم‌پایه و مکتبی در مسیر بزرگترین آرمان‌ها گام برمی‌دارد پس به‌ناچار در برابر کوهی از مشکلات و مسائل قرار می‌گیرد. حال در مقام حکمرانی باید دانست سرفصل اصلی‌ترین مشکلات کشور چیست و در چه طبقه‌بندی قرار می‌گیرد: 🔹برخی از این مشکلات مزمن و برخی نوظهور است. برخی مشکلات ایرانی و بومی است و برخی دیگر مسائل مشترک جهان است. برخی مشکلات ریشه داخلی دارد و حاصل ضعف مدیریت و برنامه‌ریزی است و برخی دیگر در مداخلات استکباری و دسیسه‌های دشمن ریشه دارد. برخی مشکلات، خود معلول سایر مصائب است و برخی دیگر از مشکلات خود علت و یا علت‌العلل مصائب دیگر است. برخی مشکلات در محدوده زمانی معین، متوقف می‌ماند و بر حجم و گستره آن افزوده نمی‌شود اما برخی دیگر از مشکلات در حال زایش و فراگیری است و مثل ویروس خود را تکثیر کرده و تمام پیکره کشور را به سرطان می‌کشاند. برخی مشکلات، فرهنگی و اجتماعی است، برخی دیگر اقتصادی و سیاسی است و برخی دیگر اقلیمی و زیرساختی. 🔸حال اگر بتوان ذیل طبقه‌بندی ذکر شده، مشکلات کشور را دسته‌بندی کرد و برای ساماندهی آن راه‌چاره‌های روشن و قاطع یافت حتما می‌توان مراحل بعدی صعود را پیمود. گرچه در سال‌های اخیر توسط نهادهای مسئول و البته پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌های مرتبط فهرست‌هایی از مسائل ایران ارائه شده است اما وقت آن است که سیاهه مشکلات در سرفصل‌های معینی، صورت‌بندی شده و نسبت آنها با یکدیگر سنجیده و ارزیابی شود. 🔹با نگاهی حدودی می‌توان تشخیص داد که در عمده گزارش‌هایی که به مسائل پیش روی ایران پرداخته است، چند محور به‌صورت مشترک، نمایه‌بندی شده است: ✔️ مشکلات و تنگناهای اقتصادی نظیر ارزش پول ملی، تورم، رکود، بیکاری ✔️ مشکلات جمعیتی کشور و خطر بسته شدن پنجره جمعیت و افتادن به دام پیری فراگیر ✔️ مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و سوء مدیریت‌ها نظیر مشکل آب و آلودگی هوا ✔️ مشکلات فرهنگی اجتماعی نظیر بحران هویت ✔️مشکلات قانونگذاری نظیر تعدد و تورم قوانین ✔️ مشکلات حکمرانی نظیر ساختارهای موازی و یا تورم دولتی ✔️ مشکلات عمومی کشور نظیر فقر، شکاف طبقاتی، بحران مسکن و مواردی از این دست 🔸حال جا دارد با تقاطع‌گیری از گزارش‌ها و تعیین اولویت‌ها و طبقه‌بندی آن برای برنامه‌های آتی توسعه (به‌ویژه برنامه هفتم) سنگ‌بناهای مستحکمی فراهم آورده شود تا با شناخت، اراده و برنامه عملیاتی، در افق‌های 5 الی 10 ساله بخش قابل توجهی از مشکلات فروکش کرده و کشور برای مقابله با مشکلات زیربنایی‌تر مجال بیشتری یابد.
✅ این حرفهای آقای پورابراهیمی را خوب بخوانید!⁉️ 🎙: تراز تجاری کشور بعد از سه‌ سالِ منفی، مثبت شد. ➕ اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته نویدبخش رشد اقتصاد ایران است. 👆👆 ایشان یکی از سالم ترین نمایندگان مجلس هستند که تحت هیچ جناحی نیستند و اگر مواضع ایشان را بخوانید متوجه می شود که کاملاً بی طرف هستند. تخصص ایشان در مباحث اقتصادی هم کاملا مشخص است برای همه... ❇️ این حرفها ، حرفهای چنین فردی است که شهادت می دهد با اقدامات اقتصادی دولت ، تراز تجاری کشور مثبت شده است ، چنین کارشناسی چنین نگاه مثبت و روشنی به آینده دارد ، اما حالا عده ای که حتی نمی دانند معنی کاهش تورم چیست ، می آیند و نظرات تخصصی اقتصادی می دهند و وضع را سیاه جلوه می دهند !!! ◀️ همانطور که رهبری فرمودند ریل گذاری جدیدی در دولت آغاز شده است و نوید آینده ای روشن می دهد. 👈👈 راستی ! چرا چنین دستاوردهای مثبتی از دولت توسط انقلابیون نشر داده نمی شود؟؟؟ اینها مصداق امید دادن به مردم است که رهبری از ما خواسته است.
یه سربند داده بود گفت: شهید که شدم ببندیدش به سینه‌‌ام! جنازه‌ اش که اومد سر نداشت. سربند رو بستیم به سینه‌اش، روی سربند نوشته بود: أنا زائر الحسین.. :)) شهید_محسن‌‌_حججی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک خط روضه 🏴 یه بی حیا 🏴اومدش تو کوچه ها 😭😭😭😭😭😭😭 🎤 محمد حسین پویان فر عج ➖➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بانو سه ماه منتظر این دقیقه‌ام😭 🏴بسیار سوزناک 🌾نشر حداکثری آجرک الله یا صاحب الزمان🍂 🖤🖤🖤🖤🖤 ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅ 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕯یافاطمه الزهرا 🖤یک روز دگر مانده 🕯زمین خم بشود 🖤سایه مادر سادات زجهاڹ 🕯کم بشود 🖤چند روز دگر 🕯باز علی میگوید 🖤میخ و دیوار به پهلوی 🕯تو مرهم بشود 🏴شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه (سلام الله علیها)را به محضر آقا ومولامون حجت ابن الحسن علیه السلام ومقام معظم رهبری و همه ی شیعیان جهان تسلیت عرض میکنیم.🏴 اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ🌻
♦️واکنش ایران به ناآرامی ها در پاریس: تحقیقات بی طرفانه می تواند به روشن شدن ابعاد حادثه کمک کند کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه: 🔹جمهوری اسلامی ایران شدیدا نگران به خطر افتادن جان مردم علی الخصوص مسلمانان، اقلیتها و مهاجرین است و همچنین بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید می کند. 🔹تحقیقات بی طرفانه در خصوص حادثه پاریس می تواند به روشن شدن ابعاد آن کمک کند. ➕به ما بپیوندید: 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
🔺فراخوان این شکلیه دوستانِ برانداز!!! 🔺شما هیچوقت این شکلی نمیشید!!! 🔺بیخودی خودتون رو اذیت نکنید!!! 🇮🇷 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 منشا این همه از کجاست؟! 💥چه شد که بخشی از جامعه، به چنان قساوت و بیرحمی رسید که در ۴۰۱ به تکه تکه کردن و آتش زدن هموطن و حافظان امنیت خود رسید؟! ♦️ فقط به برخی از پرفروش ترین و معروفترین های دهه اخیر نگاه کنید !!! 🔺 دشمن برخلاف مسئولین و متولیان فرهنگی ما که عموما غافل و در خواب هستند، بیدار است و کاملا هوشمندانه و هدفمند برای فکر و فرهنگ جامعه ما طراحی و برنامه ویرانگر دقیق دارد !!! ✅ لطفا گزارش☝️ را بادقت تا پایان ببینید !!! براستی ما علاوه بر غفلت از این پاتک سنگین دشمن، برای نهادینه کردن ارزشهای دینی و ملی و ترویج باورهای آرام بخش معنوی در جامعه چه کرده ایم؟! متاسفانه متولیان امر علاوه بر این☝️ قصورها دست دشمن را هم با برای اجرای تمام عیار این نقشه های شوم باز گذاشتند !!! 🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹
🇮🇷 📝 جمله قابل توجه نویسنده و روزنامه نگار غربی: «ما غربی ها سی و سه هزار کودک افغان را کشتیم!... هر پنج ساعت، یک کودک» ❄️🌹❄️ ➕به ما بپیوندید: 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
🇮🇷 📝 ترامپ در پیام تبریک کریسمس، خود را تحسین کرد و بایدن را عقب مانده ذهنی خواند ❄️🌹❄️ 🔻ترامپ نوشت: کریسمس به همه، از جمله مارکسیست های چپ افراطی که در تلاش برای ویران کردن کشور ما هستند، دفتر تحقیقات فدرال که به طور غیرقانونی مجبور می شود و به رسانه های پخش اجتماعی پول گرفته از یک فلج مغزی، مبارک باشد. 🔺یک دموکرات عقب مانده ذهنی را نسبت به دونالد ترامپ باهوش، زیرک و دوستدار آمریکا تبلیغ کنید.
🇮🇷 📝 هواداران پ ک ک پرچم پ‌ ک ک را روی مجسمه ماریانا نماد انقلاب فرانسه در پاریس نصب کردند ❄️🌹❄️ 🔻فرانسه که یکی از کشورهای مأمن کردهای تجزیه طلب ایران وترکیه و عراق و سوریه است، و از این تجزیه طلبان شرور در عملیات تروریستی علیه کشورهایشان استفاده می کند، حالا خودش گرفتار نکبت این اشرار کومله، پاک وپژاک وPKK و ... شده اند. 🌺وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين ➕به ما بپیوندید: 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش زدن مسجد و خانه زندگی مردم، برای زن زندگی آزادی! وقتی هم این وحوش رو دستگیر کنن، با نشر عکسای خوشگل و معصوم مظلوم نمایی میکنن ➕به ما بپیوندید: 🆔http://eitaa.com/gaamdovomi
♦️ این استوری‌ها متعلق به مجیدرضا رهنورد است 🔹 ‏مجموعه‌ای از دین‌ستیزی، نژادپرستی، مسلمان‌ستیزی، دشمنی و توهین به امام حسین علیه‌السلام 🔹 ‏کسی که مدعی بود دینش انسانیت است در دقیقه‌ای دو جوان را بقتل رسانید و چهار عابر بی‌گناه را زخمی کرد. 🔹‏خدا دنیا و آخرت و عاقبت ما را بخیر کند.