eitaa logo
سیمای صالحان -ثامن فلاورجان
218 دنبال‌کننده
8هزار عکس
6.6هزار ویدیو
1.1هزار فایل
اللهم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
🌏دستور عزل ۲ مدیر ایران‌ایر به‌زودی اجرا می‌شود مدیرکل بازرسی وزارت راه: 🔹در ایام اربعین شرکت ایران‌ایر اقدام به فروش حضوری بلیت کرده بود که موجب ایجاد صف‌های طولانی خرید بلیت شده بود، این در حالی بود که اصلا فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین نداشته‌ایم و ایران‌ایر نباید این کار را انجام می‌داد. 🔹در همان ایام دستور عزل ۲ مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی را دادیم، البته مسئولان صنعت هوایی کشور درخواست کردند تا پایان اربعین این موضوع متوقف و بعد از آن اجرایی شود. به‌زودی دستور عزل اجرا خواهد شد.
🔴رئیس جمهور برای حضور در اجلاس «سیکا» به قزاقستان می‌رود 🔹رئیس‌جمهور برای حضور در ششمین اجلاس «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی آسیا» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به آستانه قزاقستان می‌رود.
💢 خبر مهمی که کمتر دیده شد ♦️خبرهای خوب، غالبا در غوغای منفی بافی رسانه ها گم می شود. 🔹متاسفانه سال گذشته (نیمسال پایانی دولت دوازدهم)، میزان خرید گندم از کشاورزان، به ۴.۵ میلیون تن کاهش یافت و به ناچار، حدود هفت تا هشت میلیون تن گندم از طریق واردات تامین شد. ♦️اما امسال با همت و تدبیر دولت، ۷.۵ میلیون تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری، و ضمنا تمام مطالبات گندم کاران پرداخت شد. این، یعنی احیای راهبرد مهم خودکفایی گندم، آن در شرایطی که به ویژه پس از جنگ اوکراین، کشورهای زیادی گرفتار بحران امنیت غذایی و بعضا قحطی هستند. 🔹دولت در سال های گذشته، هم میزان کمتری گندم از کشاورزان داخلی می خرید، هم قیمت پایین تری می پرداخت که برای کشاورزان به صرفه نبود، و هم پرداخت مطالبات آنها را معمولا با چند ماه تاخیر انجام می داد که موجب دلسردی و انصراف از کشت گندم می شد. ♦️اهتمام به تولید و خودکفایی گندم را مقایسه کنید با نگاه دولتمردانی که خودکفایی در این عرصه را مزخرف نامیدند، از خرید تضمینی به قیمت مناسب و به اندازه کافی امتناع کردند، مبالغی بسیار بیشتر از همان بودجه حمایتی را به جیبب کشاورز خارجی ریختند، و موجب شدند کشور، محتاج واردات این کالای راهبردی شود. 🔹دولت و وزارت کشاورزی، البته تدابیری هم برای ارائه الگوی کشت به کشاورزان در مناطق مختلف اتخاذ کرده اند که می تواند چالش تولید بیش از تقاضای برخی محصولات (ورشکستگی کشاورزان) و کمبود تولید برخی محصولات دیگر (گرانی محصولات برای مردم) را تا حدود زیادی برطرف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😕 شاید آن لحظه که رهبری این حرفا را میزدند آقایان در دلشان میگفتند که این آقا چه میگوید؟ ‼️چون خروجی فعلی حوزه در واقعا ضعیف است. ⚠️هر جا به حرفهای این سید حکیم عمل نشد ضربه سنگینی خوردیم!!! ⁉️چنین رهبری را کجای دنیا میتوانید پیدا کنید؟؟؟ 💠 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌اَُِلَُِلَُِهَُِمَُِ َُِعَُِجَُِلَُِ َُِلَُِوَُِلَُِیَُِکَُِ َُِاَُِلَُِفَُِرَُِجَُ🍃 [ باذکࢪصلوات=✓]
✍حضرت امام باقر علیه السلام فرمودند: اگر برخی شیعیان ما خیال کردند که اجازه دارند معصیت خدا را کند و هر گناهی که دوست دارند انجام دهند و سپس به شفاعت ما امید داشته باشن سخت در اشتباه هستند زیرا شفاعت ما فقط به کسانی می‌رسد که مطیع خداوند هستند و فقط گاهی دچار لغزش شده اند. 📚 اصول کافی جلد ۲ صفحه ۷۵ ┄┅┅❅💠❅┅┅┄
✍حضرت امام باقر علیه السلام فرمودند: اگر برخی شیعیان ما خیال کردند که اجازه دارند معصیت خدا را کند و هر گناهی که دوست دارند انجام دهند و سپس به شفاعت ما امید داشته باشن سخت در اشتباه هستند زیرا شفاعت ما فقط به کسانی می‌رسد که مطیع خداوند هستند و فقط گاهی دچار لغزش شده اند. 📚 اصول کافی جلد ۲ صفحه ۷۵ ┄┅┅❅💠❅┅┅┄
🔴گستاخی ترکیه اینبار بر علیه تمامیت ارضی ایران نهادی تحت عنوان جعلی "کمیته تشکیلات مجلس ملی موقت آذربایجان جنوبی" روز 9 مهر 1401 در آنکارا اعلام موجودیت کرده و رسما علیه تمامیت ارضی ایران بیانیه داده است. ظاهرا برداشت آنکارا از صبر ایرانیان این است که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند واکنشی نشان دهند و حالا دارد دشمنی همیشگی خود را نسبت به خاک ایران عیان تر از قبل فریاد می‌زند. اما تهران تا کی در برابر فعالیت گسترده شبکه‌ها و نهادهای ضدایرانی در باکو و آنکارا صبر پیشه می‌کند؟
🔴سفر مشکوک دیپلمات انگلیسی به ایران پیش از آشوب‌ها 🔹یکی از مسئولین میز ایران در وزارت خارجه انگلیس چند روز قبل از آشوب‌های اخیر با سفر به تهران، اقداماتی برای هماهنگی اغتشاشگران انجام داده بود. 🔹در جریان اغتشاشات اخیر در کشور برخی سفارتخانه‌های خارجی و بطور خاص اروپایی و با محوریت سفارت آلمان نقش موثری در هدایت و سازماندهی آشوب‌ها در کشور داشته و اقداماتی نیز برای تحریک اوباش به اقدام علیه ایران انجام داده‌اند. 🔹مطابق گزارشات بدست آمده از منابع امنیتی، علاوه بر سفارت آلمان، انگلیسی‌ها نیز در غائله اخیر نقش زیادی داشته و به افزایش بحران در ایران دامن زده‌اند. مطابق این خبر یکی از مصادیق ورود و دخالت انگلیس در حوادث اخیر، ورود پرحجم دیپلمات‌های بریتانیایی به ایران در ماه گذشته است. 🔹براساس اطلاعات دریافتی در میان چهره‌های وارد شده به ایران در مدت اخیر، نام خانم استفانی القاق نماینده ارشد انگلیس در مذاکرات وین و از مسئولین میز ایران در وزارت خارجه انگلیس نیز وجود دارد که ایشان چند روز قبل از آغاز آشوب‌ها وارد کشور می‌شود و از نزدیک بر روند مدیریت اوضاع در ایران نظارت می‌کند. 🔹مطابق برخی گزارشات بدست آمده از علت حضور این خانم در ایران، وی به عنوان سرپل و یکی از کانون‌های اصلی ارتباطات با جریانات معارض در داخل کشور عمل کرده و نقش موثری در هدایت و عملیات رسانه‌ای-میدانی اغتشاشات اخیر داشته است.
🔴 راهکار مناسب بهترین راهکار اینه یک دستگاه امنیتی بیاد این نماینده رو بگیره یه گوشی بده دستش بهش بگن بشین کار کن و اینستاگرام و تلگرام رو سالم سازی کن به گونه ای که فساد و فحشا و دین ستیزی و دروغپراکنی داخل اینا به حداقل برسه و دیگه هیچ گروه تروریستی و ضدانقلاب و سرویس جاسوسی بیگانه نتونه امنیت مملکت رو بخطر بندازه اگه نتونست همونجا اون گوشی رو بکنند تو حلقش تا دیگه اضاف بر سازمان حرف نزنه... کسی که بلد نیست دوتا راهکار خوب و اصلاحی جایگزین بده لطف کند و ساکت باشد و کمتر نیش و کنایه بزند.
🔹سعدی درباره دین فروشان و دل بستگان به دشمن گفته: 🔻"جان در حمایت یک دَم است و دنیا وجودی میان دو عدم. دین به دنیا فروشان خرند؛ یوسف بفروشند تا چه خرند؟ اَلَم اَعهَد اِلَیکُم یا بَنی آدم اَن لاتَعبُدوا الشَّیطان؟". 🔻"به قول دشمن، پیمان دوست بشکستی/ ببین از که بریدی و با که پیوستی".
🔴حجاب اسلامی یا حجاب سنتی؟ 🔶حجاب نقطه قوت زن مسلمان است، در عین اینکه مانع کالایی شدن زن است، امنیت حضور اجتماعی خردمندانه زن را نیز تامین می‌کند، اما به راستی چه شده است که این فضیلت و حق گرفتنی محل نزاع خیابانی ما شده است؟ 🔶ما می‌دانیم هم زن سنتی ما محجبه بوده و هم زن اسلامی، چه بسا زن سنتی حجابی بسیار سختگیرانه تر از زن مسلمان هم اتخاذ کرده است. اما حجاب زن مسلمان تفاوت ماهوی با زن سنتی دارد. زن سنتی حجاب را برای حفظ جامعه مرد سالاری بر سر داشت. او حق نمود در جامعه مرد سالاری را نداشت، زن سنتی گاها، حتی در خانه هم گرفتار مستوری و تهجر بود. اما اسلام بر خلاف سنت حجاب را بر اساس فطرت زنانه و حفظ کرامت زن برگزید. ◀️زن واحساسات و علایق زن پذیرفته شد و برای تعالی فردی زن برنامه ریزی گردید. ⏪جایگاه معنوی زن در خانه و اجتماع تقویت گردید، کرامت علم اموزی، ومشارکت سیاسی به عنوان حق یک زن به او بازگردانده شد و خیلی تحولات دیگر ⏪ما امروزدر برنامه ریزی برای گسترش حجاب بر روی رفتار و شناخت تکیه میکنیم و آنچه که رغبت و روان و گرایش زن هست را در برنامه های عفاف و حجاب نادیده میگیریم. یعنی حذف رفتار بدحجابی از اجتماع و درک حقانیت حجاب توسط زن. ⏪خب چون در این نوع برنامه ها گرایش زن لحاظ نمی‌شود، لذا نمی‌تواند از طرف زنی که سنت را رها کرده مورد پذیرش باشد. برای گسترش عفاف و حجاب طرح همه جانبه کرامت زن باید اجرا گردد.
🔴رهبر انقلاب: مجمع تشخیص مصلحت جایگاه رفیعی در نظام دارد / نقش مشورتی این مجمع جدی و خیلی مهم است 🔹مجمع تشخیص، یک مجموعه‌ بسیار مغتنم برای نظام جمهوری اسلامی است؛ چون متشکل است از افراد نخبه‌ مجرب که مجموعه‌ این مجمع می‌تواند یک نگاه همه‌جانبه‌ای به مسائل کشور داشته باشد. 🔹در بین شماها کسانی بودند که مقامات عالیه‌ دولتی یا تقنینی یا قضایی داشتند. این مجموعه نقششان در مسئله‌ سیاست‌های کلی نقش مشورت‌دهی است که این مشورت‌دهی را دست‍کم نباید گرفت. 🔹حالا درست است که ما آن چیزی که به مجمع می‌فرستیم فکر و مشورت شده است لکن خیلی فرق می‌کند که مشورت این جمع مهم، پای این باشد یا نباشد. گاهی ممکن است آن چیزی که به‌‍‌عنوان مشورت گفته شده مورد تأیید قرار نگیرد اما خود آن یک فکر جدیدی را ایجاد و یک راه جدیدی را روی ما باز کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مقصران حوادث اخیر چه کسانی‌اند؟ 📍نوجوانان و جوانان حدود ۲۰ساله‌ای که خوشان هم نمی‌دانند چه می‌خواهند، چقدر مقصرند؟ 📍یا آموزش و پرورش که میدان آموزش را به دلال‌های تست‌زنی سپرده و میدان پرورش را یکسره رها کرده؟ 📍یا بیش از ۴۰نهاد عریض و طویل فرهنگی چقدر مسئولند؟ 📍یا عده‌ای شارلاتان مدعی هنر که بدنبال دم‌تکانی برای سفارتخانه‌های خارجی‌‌اند؟ 📍یا بیشعورهای به‌اصطلاح روشن‌فکری که ایران را کشوری سیاه، دل‌مرده و زندان نشان دادند؟ 📍یا شبکه‌های اجتماعی که برای ما یک نسل فورواردکنِ بیگانه با تفکر و تحلیل را پرورانده؟ ✍این کلیپ تولیدی برنامه ثریا، جامع‌ترین محتوایی است که بخوبی ریشه‌ها را واکاوی کرده است؛ پیشنهاد میکنم چندبار ببینید و انتشار دهید
✅ تفسیر رهبر انقلاب از حدیث المراة ریحانه : ✍تصور از زن در خانه، تصور یک موجود درجه‌ی دویی است‌ که موظف به خدمتگزاری به دیگران است. این تصور بین خیلی‌ها هست؛ حالا بعضی‌ها به زبان می‌آورند، بعضی‌ها هم به رو نمی‌آورند، اما در دلشان این است. این درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی است که اسلام بیان کرده است. من مکرر عرض کرده‌ام این حدیث معروف را که «المرأة ریحانة و لیست بقهرمانة» قهرمان، در تعبیرات رایج عربی، به کارگزار می‌گویند؛ در این حدیث می‌گوید خیال نکن زن کارگزار تو داخل خانه است که باید کارهای خانه را انجام دهد؛ این‌جوری نیست. خب ببینید، این خودش یک فصلی است که از آن چندین فصل گشوده میشود: ✅ مسئله‌ی احترام کار زن در خانه و عدم الزام او ✅ مجبور نبودن او ✅ قابل خریداری شدن این کار یعنی قابل مبادله‌ی با پول. اینها چیزهایی است که در فقه اسلام هست؛ واقعاً فقه ما فقه مترقی و برجسته‌ای است. ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
♦️دستگیری ۱۰ نفر از عوامل شعارنویسی توسط سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی 🔹 روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی درباره تحرکات اخیر برخی فریب خوردگان در استان خراسان جنوبی اعلام کرد: در پی حضور مقتدرانه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در صحنه و محکومیت اغتشاشات اخیر، پروژه میدانی آشوبگران و عوامل نفوذی دشمن در کف خیابان به شکست انجامیده و آرامش و امنیت به سطح کشور و استان بازگشته است؛ اما در این بین تعدادی از عناصر فریب خورده و زبون دشمن، به کار‌های سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه و توزیع شبنامه روی آورده اند تا به خیالشان از این طریق امنیت روانی مردم را مخدوش نمایند. 🔹در این راستا پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، ۱۰ نفر از این عوامل فریب خورده را شناسایی و دستگیر نمودند. 🔹سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان جنوبی در عدم همراهی با آشوبگران، به عوامل نفوذی و فریب خورده در تداوم این روند هشدار داده و از مردم فهیم و بصیر استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی، شعارنویسی، توزیع شب نامه و ... گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ و شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۰۴۱۱۱۴ با ما درمیان بگذارند.
♦️ رهبر انقلاب: راه علاج دشمنی‌ها، ایستادگی است 🔹 امام خامنه‌ای: این اغتشاش‌های پراکنده طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران است. 🔹 تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزشهای دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آنها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
♦️رهبر انقلاب با اشاره به یکسان نبودن حکم همه‌ی حاضرین در اغتشاشات خیابانی اخیر: با عاملین دشمن باید برخورد امنیتی و قضایی کرد ولی افراد هیجان‌زده نیاز به کار فرهنگی دارند 🔹️حکم اینهایی که می‌آیند در خیابان یک جور نیست؛ ‌بعضی‌ها یا عامل دشمن‌اند یا اگر عامل دشمن هم نیستند هم‌جهتِ با دشمن‌اند، با همان اهداف می‌آیند در خیابان. بعضی‌ها هم نه، هیجان‌زده‌اند، اینها یک حکم ندارند. این دسته‌ی دوم را با کار فرهنگی باید درست کرد. دسته‌ی اول را نه، مسئولین قضایی و امنیتی موظفند کارهایشان را انجام بدهند، این که حالا کسی بگوید که آقا‌ فضا را امنیتی نکنید بله ما هم موافقیم تا آنجایی که ممکن است فضای کشور نباید امنیتی بشود. اما کار فرهنگی در جای خودش، کار غیرفرهنگی هم در جای خودش، بایستی انجام بگیرد به اینها توجه بکنید. ۱۴۰۱/۷/۲۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 "دن کوالیک" فعال حقوق بشر آمریکایی و استاد دانشگاه ایالت پنسیلوانیا: 🔺"واکنش غرب به مرگ مهسا امینی یک دروغ شاخدار بزرگ است، اگر شما غربی‌ها نگران زنان ایرانی هستید باید تحریم‌های کشنده علیه آن‌ها را متوقف کنید!"
🔰 رهبر انقلاب در تحلیل حوادث اخیر:اغتشاشات خیابانی واکنشِ انفعالی دشمن در مقابل حرکت‌های بزرگ اخیر ملت ایران است / ابتکار دست ملت ایران است 🔻 انسان وقتی نگاه میکند می‌بیند این کاری که حالا دشمن دارد انجام میدهد در این زمینه یک کار انفعالی است، یک کار واکنشی است، عکس‌العملی است. یعنی ملت ایران در فاصله‌ی کوتاه، چند تا حرکت بزرگ انجام داده، این حرکتهای بزرگ درست صد و هشتاد درجه نقطه‌ی مقابل سیاستهای استکبار جهانی است. اینها ناچار شدند عکس‌العمل نشان بدهند؛ برای اینکه بتوانند خلأهایی را که برای آنها بوجود آمده پر کنند این کارها را شروع کردند، برنامه‌ریزی کردند، پول خرج کردند، افراد زیادی را به میدان آوردند، از شخصیتهای سیاسی دنیا، از آمریکا، اروپا، جاهای دیگر. 👈🏻 آن چند تا حرکتی که گفتیم ملت ایران انجام دادند: 🔹 اولی‌اش؛ آن حرکت عظیم مردم بخصوص جوانها بود در قضیه کرونا. این حضور عجیبی که مردم ما و جوانها پیدا کردند در هیچ جای دنیا سابقه ندارد یعنی تا آنجایی که ما خبر داریم هیچ خبری از اینگونه حضور، حضور مردمی در جاهای دیگر نیست. حضوری که از دفن جنازه‌ها در آن روزهای اول تا بقیه‌ی کارهایی که انجام گرفت، تولید واکسن و ماسک، تأمین انواع و اقسام نیازها و بعد کمک مؤمنانه و... این نشان دهنده‌ی دو چیز بود: یکی اینکه ملت ایران با نشاط و زنده و سر حال است، دوم اینکه ملت ایران متدین است، به مسائل دینی و ارزشهای دینی پایبند است. 🔹 آخری‌اش مسئله‌ی اربعین بود، چه راهپیمایی میان نجف و کربلا و کاظمین و چه راهپیمایی‌های عظیم داخل کشور بعنوان راهپیمایی جاماندگان. 🔹 البته بین این دو، آن پدیده‌ی بی‌نظیر سرود حماسی «سلام فرمانده» هم بود که از مرزها فراتر رفت، ده‌ها میلیون جوان و نوجوان را در دنیا به خودش جذب کرد. اینها مسائلی است که بار اول است در دنیا دارد اتفاق می‌افتد. یک سرودی در یک کشوری تولید بشود، بعد آن تکثیر بشود در چندین کشور دیگر و ... این بروز ملت ایران در محیط منطقه و فراتر از منطقه، آن هم به این شکل. 🔺 اینها چیزهایی است که دشمن اینها را می‌بیند و در قبال آن نمیخواهد ساکت بنشیند، در مقابلش این کارها را انجام میدهد، می‌نشینند برنامه‌ریزی میکنند که اول مهر را در ایران مثلاً فرض کنید که مشغول به اغتشاش کنیم و [مانند] اینها. این یک نکته‌ی بسیار مهمی است، حرکت دشمن حرکت انفعالی است، ابتکار دست ملت ایران است. خدا را شکر و بحمداللّه.۱۴۰۱/۷/۲۰
🔰 توصیه مهم رهبر انقلاب خطاب به روسای قوا و مدیران کشور: 👈🏻 هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است / همه‌ وقت و تمرکزتان را بر روی کارهای اساسی و پیشرفت کشور بگذارید 🔻مراقب باشید حواستان با این چیزها [حوادثی مثل اغتشاشات اخیر] پرت نشود، از کارهای اصلی نمانید. یکی از این اهداف دشمن همین است که حواس مسئولین و مدیران و موظفین کارهای اساسی را پرت کنند، مشغول کنند به این چیزهای روزمره. 🔹 حواستان پرت نشود. کارهای اساسی را انجام بدهید. مسئولیتهایی که برعهده گرفتید، چه مربوط به داخل کشور، سازندگیهای بزرگ، کارهای بزرگ، قانونگذاریهای کارآمد، کارهای مهم قضائی یا کارهایی که مربوط به خارج از کشور است، سیاستهای خارجی و ترتیباتی که وجود دارد، اینها را مواظب باشید لنگ نشود. 🔺 حواستان به این حوادث جزئی در مقابل چشم منعطف نشود به طوری که از کارهای اصلی باز بمانید. یکی از اهداف دشمن همین است که مسئولین را با این چیزها مشغول، سرشان را گرم کند، مشغول کند، از کار اصلی باز بمانند. ان‌شاءاللّه این جور نخواهد شد. مسئولین به کارهای خودشان خواهند رسید. همه‌ی وقت را بگذارید برای کارهای اساسی کشور و کارهای پیشرفت کشور. ۱۴۰۱/۷/۲۰ 🏷
⭕️ضرغامی به دنبال مُلک ری آقای ضرغامى دریکی از توئیت هایش نوشته است : «مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینند؟!» 🔻جناب اقای ضرغامی .(کسی که سرداری سپاه و ریاست صدا و سیما و وزارت دولت انقلابی را یدک می کشی ) هرگز فکر نمی کردم تا این حد بی سواد و بی دین باشی! اگر شما و محدود افرادی دنبال کسی هستید که ازشون بخواهید تا امر معروف را تعطیل کنند. خیلی واضح و روشن است، کسی که امر به معروف و نهی از منکر را واجب کرده، خود و آن کس که ابلاغ کرده (ص) و (ع)هستند . ⏪پس اگر خدا و پیغمبر را می شناسی برو اونها را ببین و ازشون بخواه که این حکم را لغو کنند. ♨️البته به نظر می رسد، هدف از گرفتن این نوع ژست های روسنفکری ،جذب قشر خاکستری برای انتخابات ریاست جمهوری و کسب «مُلک ری» باشد. ولی تاریخ گواهی می دهد که چنین افرادی «نه از گندم ری می خورند، نه از خرمای بغداد » ✍️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شگرد جدید اغتشاشگران؛ توزیع دلار و یوروی تقلبی برای جذب طرفدار 🔹 برخی از افرادی که به جرم شعارنویسی توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که در ازای دریافت پول، روی دیوارهای اماکن عمومی و خصوصی شعار می‌نوشتند. 🔹 مبلغ یک شب شعارنویسی با توجه به تعداد شعارها متفاوت بوده است، اما این افراد عموماً مبلغی بین ١۵٠ تا ٣٠٠ هزار تومان برای هر شب شعارنویسی دریافت می‌کردند. 🔹 یک منبع مطلع در پلیس در این باره گفت: در همین رابطه فردی که در اغتشاشات در کرج در حال توزیع دلار و یورو تقلبی بوده است توسط عوامل یگان ویژه شناسایی و دستگیر شده است./مهر
🔴 چرا یک دقیقه ؟! خودتو برای ۶ ساعت گرم کن! 🔹مدیر و رئیس شبکه ماهواره ای ضد انقلاب منوتو در لندن نوشته، «از امشب هر شب ساعت 9 همه چراغ ها را برای یک دقیقه خاموش کنیم». 🔹آقای نابغه البته فرار به جلو کرده و گرنه طبق  گزارش اخیر سی ان ان به نقل از شبکه ملی  توزیع برق انگلستان: «قیمت گاز و برق در طول زمستان در انگلیس بسیار بالا باقی خواهد ماند و احتمال قطع روزانه دستکم به مدت 3 ساعت قطعی است که با احتساب محیط کار، به 6 ساعت می رسد». 🔹بنابراین امثال کیوان عباسی باید خود را نه برای یک دقیقه، بلکه برای شش ساعت قطعی برق و گاز در سرمای اسخوان سوز لندن گرم کنند! 🔹در اثر بحران قیمت انرژی در انگلیس، فقط ظرف سه ماهه آوریل تا اوت (اردیبهشت تا تیر ماه)، ۵۶۲۹ شرکت اعلام ورشکستگی کردند و طبیعی است که این آمار در زمستان شدت پیدا کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ احسان کرمی هم مزد کاسه لیسیشو گرفت و رفت شبکه منوتو یادی کنیم از صحبت‌های چند ماه پیش حسن عباسی در مورد ایشون و رفیقش برزو ارجمند
♦️واکنش رهبری به حمله داعش به مجلس: ترقه‌بازی -واکنش رهبری به اغتشاشات اخیر: حادثه جزئی 🔹چقدر درست گفت شاعر که؛ چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان؟